Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> NISSAN PULSAR GTI-R
baniakwwa
post Sun, 12 Aug 2012 - 00:17
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 August 2012
Skąd: warszawa





MODEL: NISSAN PULSAR GTI-R N14

Modyfikacje


Silnik: sr20det, FMIC, WĘŻE SAMCO, turbo GARRETT GT2871R, OIL CATCH TANK, panewki ACL RACE, MILLERS OIL

Układ dolotowy: HYDROSCHIELD, FUJITA,

Układ wydechowy: downpipe 2,75, reszta 2,5 by SSG

Układ wtryskowy: wtryski 510cc, walbro 255, przewody paliwowe w oplocie, nastawny regulator paliwa

Elektronika: GREEDY FULL AUTO TIMER II, HKS EVC-S, GREEDY EGT, GREEDY BOOST, ECU MASTER DET3, strojenie COOBCIO GARAGE

Układ chłodzenia: chłodnica wody by Rosłaniec 50 mm gruba, chłodnica oleju SAAB, podstawka MOCAL, MOTUL Mo COOL

Układ napędowy: AWD, docisk HKS, tarcza spiek 6 łopatek by Radzikowski

Zawieszenie: poliuretany SUPER FLEX-a, zawieszenie gwintowane DGR, staby WHITELINE, rozpórka tył CUSCO, ARM BAR CUSCO, dolna rozpórka przód spinająca wszystkie elementy zawieszenia pod silnikiem , rozpórka przód OMP

BODY KIT: nowy lakier, ORI GTI-R BODY, zderzak przód przystosowany do FMIC, chlapacze NISMO,

WNĘTRZE: kubełek BIMARCO FUTURA, kierownica SPARCO, deska flock, pasy SPARCO, Quick relase, gałka NISMO,

HAMULCE: przewody w oplocie GOODRIDGE, przód zaciski 4-tłoczkowe BREMBO + tarcza 305 mm skręcana z rotorem, klocki Ferodo DS, tył - seria, klocki BREMBO, płyn RBF 660

KOŁA: felgi 17 cali + opony TOYO PROXES4

PODZIĘKOWANIA: SSG za RHD-LHD, Coobcio Garage za ogarnięcie auta od strony mechanicznej i strojenie.

LINK DO TEMATU SSG;

http://streetshadows.pl/viewtopic.php?t=8649








Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 12 Aug 2012 - 00:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szeniman
post Sun, 12 Aug 2012 - 01:04
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





bez wahania moge powiedzieć ze to najładniejszy i jeden z szybszych gtir-ów w Polsce.


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba90
post Sun, 12 Aug 2012 - 07:47
Post #3


User
Dołączył: Mon, 25 June 2012





Naprawdę , przepiękny ten Pulsar jest smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 12 Aug 2012 - 09:28
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Fajny japoniec. Kawał bandyty z ryja:) ale popraw temat według wzoru bo wpadnie mod i pozamiata;)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baniakwwa
post Sun, 12 Aug 2012 - 09:32
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 August 2012
Skąd: warszawa





dzięki;
projekt w miarę możliwości cały czas rozwija się,
auto ma być przede wszystkim bezawaryjne i przygotowane do długiego upalania na torze stąd tak skromna moc biggrin.gif
która teraz oscyluje w okolicach 380-400 PS.
poniżej wykres na doładowaniu 1.1 bara

za całość modyfikacji mechanicznych odpowiedzialny jest znany i ceniony Coobcio, który jak dla mnie jest numerem jeden w naszym kraju od NISSAN-ów i SAAB-ów smile.gif
Pan. B a to przepraszam nie wiedziałem, żę na streetracingu działa się według z góry narzuconych form! ale jak wszyscy to i ja! kolego może byś mi podpowiedział gdzie znajdę wzór ponieważ jestem żółtodziobem na tym forum!, dzięki,
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Sun, 12 Aug 2012 - 11:06
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





W regulaminie działu projekty.



--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 12 Aug 2012 - 11:11
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Nie z góry narzuconych ale naprawdę dużo lepiej czyta się temat. smile.gif
Proszę bardzo http://www.racingforum.pl/Zasady-tego-forum-t14754.html
Nie boisz się o skrzynie przy tej mocy?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 12 Aug 2012 - 11:44
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Najładniejszy ze wszystkich GTI-R ów jakie widziałem w coobcio garage .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Sun, 12 Aug 2012 - 13:15
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





Super pulsar! Powiedz mi co to za snap off, jak sie sprawuje, nie ma luzow?


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 12 Aug 2012 - 17:57
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kiedy na jakieś upalanie jedziemy i ja swojego GTI-Rka powoli ogarniam smile.gif
Ps. 400KM wydaje mi się że już dawno zostało złamane i to bez podnoszenia boostu jedynie odcinka kapkę UP do góry na 8400obr.min jest fajnie bo na 3 biegu zamyka szafę biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Sun, 12 Aug 2012 - 18:21
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Nissan zrobiony mechanicznie i wizualnie ze smakiem.
Ciekawe jak to śmiga po Poznaniu...


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baniakwwa
post Sun, 12 Aug 2012 - 20:16
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 August 2012
Skąd: warszawa





Pan. B skrzynia biegów też jest nowa, po małym incydencie z niedobiciem trzeciego biegu nie było wyboru!
wszystkie synchro nowe, łożyska i pełen przegląd bebechów!
Narazie znosi dzielnie chłostę, coś czuję że ma ochotę przyjąć wiecej niutów!
Shouphas jeżeli chodzi Ci o quick relese ( bo nie znam innej terminologii ) to niestety jest to fake sad.gif ale daje radę, luzy minimalne!
Coobcio dajemy na IV rundę WST 26.08
a co do mocy to chciałem być skromny i mieć trochę w zapasie jakby ktoś z forum trafił się na światłach biggrin.gif
K47 napewno dowiemy się w najbliższym czasie! Narazie dostrajałem zawias, kombinuje z oponami i felgami i usuwamy z Coobciem ostatnie niedociągnięcia! Poznań nie jest 5 km od WWA, coby pojechać i zaraz wrócić! A głupio pojechać autem i patrzeć jak inni lataja, NISMO musi być perfekcyjne w każdym calu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 12 Aug 2012 - 21:12
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Nie myśleliście o czapie z Neo VVL? bez podnoszenia boostu wiecej mocy i momętu. Zreszta Coobcio ma to rozpracowanie;-) Ps. Czy przepustnice z gtir'a wchodza na głowice z neo?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baniakwwa
post Sun, 12 Aug 2012 - 21:16
Post #14


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 August 2012
Skąd: warszawa





Właśnie szykujemy się do stage 3 i wtedy łep VE będzie jednym z elementów układanki! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Sun, 12 Aug 2012 - 21:35
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





czyli rozpinke w 100% polecasz ?? czy lepiej darować sobie i szukać czegoś innego ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Sun, 12 Aug 2012 - 22:35
Post #16


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





Widziany na żywo robi wrażenie wóz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baniakwwa
post Sun, 12 Aug 2012 - 22:43
Post #17


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 August 2012
Skąd: warszawa





kuba_guzik110 napisze tak;
1. ja jestem zadowolony
2. mam kierownice bez odsadzenia a rozpinka dała 5-6 cm dystansu i teraz kierownica jest jak dla mnie w idealnym położeniu!
3. jezdziłem już z nią po torze i spisuje się b.dobrze
4. fajnie wygląda, niezły gadżet
5. bardzo ułatwia wysiadanie, szczególnie z kubełka

ale decyzję pozostawiam Tobie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 12 Aug 2012 - 23:13
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(baniakwwa @ Sun, 12 Aug 2012 - 21:16) *
Właśnie szykujemy się do stage 3 i wtedy łep VE będzie jednym z elementów układanki! smile.gif


VE raczej bym potraktował jako wstęp do układanki i to takiej kosztownej. Osobiście znam projekty głowyVE jeden zakończył się 100% sukcesem a drugi trwa i żadna z tych osób drugi raz nie pójdzie tą drogą ze względu na $$$ i chęć upalania a nie mówienia o upalaniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sun, 12 Aug 2012 - 23:33
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





świetny wink.gif gratuluje ostatnio po śmigałem takim i naprawdę przyjemne auto wink.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Mon, 13 Aug 2012 - 06:25
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Ja znam 2 ve turbo coobciowe (teraz robi sie 3) i to bez kucia powyzej 350km (kolo 390) wiec bankowo sie da na dole z gtir "bezpieczne" 400.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 14:11