![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
witam padł mi w 1.8t zawór n75 cena nowego to ponad 200 zł, szukałem na necie i FMIC sprzedaje ten zawór https://fmic.pl/zawory-n75/138928-zawor-reg...75-18t-20t.html jako pasujący do 1.8t, szukałem w katalogu i jest to zawór 7.01024.02.0 i zastosowanie ma tylko do opla 2.0T, czy ktoś to wkładał do 1.8t? Cena za taki zawór to 80 zł w inter carsie więc nie wiem czy próbować czy kupić konktretnie do 1.8t
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
tak, można, jak najbardziej działa, ale moze reagowac troche inaczej na sterowanie doładowaniem i może byc potrzebna korekta softu.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wkładałem takie do 1.8T, działają bez problemu.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Jedyna roznica miedzy nimi to, ze ten konkretny z Opla ma zlacza fi:6mm a nie 8mm jak ori Nka
-------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
https://imgur.com/a/yc2Nlga
ok mam już ten zawór tylko mam dylemat jak go podłączyć z 1 od 2 jest przejście jak dmucham i odwotnie 3 jest zablokowana jak dmucham |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
1 - boost
2 - aktuator 3 - tip -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 January 2019 ![]() |
Żeby nie zakładać nowego wątku, zapytam tutaj.
Muszę wymienić zawór n75, który padł i z racji tego, że oryginalna n-ka nie jest idealna, myślałem o zamienniku Pierburga. Autko mechanicznie jest seryjne poza softem od ABT. Pytanie od osób, które montowały ten zawór Pierburga. 1. Czy trzeba robić korektę softu? 2. Jak radzi sobie z doładowaniem wyższym niż seryjne? 3. Króćce 6mm? 4. Czy lepiej jednak kupić seryjną n-ke z końcówką E Będę wdzięczny za opinie. -------------------- .............................
Skoda Octavia RS 1.8T AUQ |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Kup seryjną n-ke.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Zawsze mozna kupic Pierburga 7.22687.39.0, ktory jest p&p i nie wymaga zmiany srednic jak 7.01024.02.0 ale nie kosztuje 80zl
![]() -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 January 2019 ![]() |
Zawsze mozna kupic Pierburga 7.22687.39.0, ktory jest p&p i nie wymaga zmiany srednic jak 7.01024.02.0 ale nie kosztuje 80zl ![]() A jak sprawuje się w porównaniu z seryjną n-ką? -------------------- .............................
Skoda Octavia RS 1.8T AUQ |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Nie bardzo rozumiem pytanie, seryjna Nka nie sprawia problemow i trzeba sie nie wiem jak starac zeby nowa oemowa w krotkim czasie padla, ta Pierburgowa rowniez
-------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Działa, możesz śmigać, nie trzeba korekty softu.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 January 2019 ![]() |
Dzięki za informację. Ostatecznie wybór padł na oryginalną n-ke, która była dostępna od ręki w okolicznym ASO.
-------------------- .............................
Skoda Octavia RS 1.8T AUQ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 11:47 |