![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 September 2012 ![]() |
Witam kolegow szanownych.
Krótko, mam takie auto, kompletna seria, z racji utraty wartosci i faktu ze nie chce mi sie to sprzedac, rozważam ogar motoru - sławne panewki, pompe oleju, rozrzad i ogolny przeglad. Auto to kompletna seria, po programie, na okolo 290/580 Wymyslilem, ze jak mam juz ladowac furgon kasy, moze pokusilbym sie o jakies lekkie mody - tutaj rzecz dla mnie bezdyskusyjna - chciałbym zachowac DPF - nie krecą mnie czarne brąki i smród diesla. Celuje w okolo 330-340 koni. Wyczytalem ze: + pierwsza przeszkoda bedzie IC (ps - korzysta ktos z Aliexpresowych? nie moge oprzec sie wrazeniu ze to chyba to samo co na allegro, fmic itp) + wtyrskiwacze w tej wersji spokojnie dadza rade + Turbo? Modził ktos to delikatnie, moze cos podpowiedziec, co warto zrobic, sprawdzic? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Hybrydowe turbo porządne (np. lukbmw albo turbospec) i fmic powinny Ci tyle dać z DPF na pokładzie w tym wozie.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Racja, a wtryski najlepiej nowe 6x nieregenerowane, by uniknąć problemów i usterek.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 September 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 September 2012 ![]() |
Jakie sa wasze zdania na temat chinskich IC?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 09:51 |