![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Mam pytanie, silnik N55, wersja 320KM, chcialbym zrobić tak ok 500KM, czy wiecie jak do tego najłatwiej dojść? z tego co poczytałem
- Wydech by sie przydał - Dowpipe - IC - Turbo hybryda - Można zmienić pompę paliwa na tą z Supry mk5 wzrost 33% względem serii n55 czy jest sens do ok 500km? coś jeszcze? -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
Tylko elektryki. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ten silnik nie jest warty robienia 500hp, mogą pojawić się nieoczekiwane problemy z układem paliwowym/zakresem pracy przepływomierza/pękającymi tłokami.
Lepiej zrób sobie 450hp na benzynce 98 i jeździj. Zacznij od wymiany panewek korbowodowych, rozrządu, czyszczenia kanałów w głowicy, ewentualnie nowe ori wtryskiwacze 6x. Na 450hp wystarczy hpfp+hybryda porządna+intecooler+dolot+strojenie+wydech. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 August 2020 Skąd: warszawa ![]() |
W jakim celu ma wymieniać 6 wtryskiwaczy?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
W jakim celu ma wymieniać 6 wtryskiwaczy? Może dlatego, że auto ma 10-12 lat, przebieg możliwe koło 200tys km, a wtryskiwacze w N55 niestety również padają i są przyczyną problemów z silnikiem przy dokładaniu prawie 150koni mocy? Zaraz potem się okaże, że zapłon wypada na jednym cylindrze albo jeden tłok się stopi albo wydajność układu paliwowego ze starości nie domaga - co skończy się detonacją silnika albo jeżdżeniem po kilka razy na strojenie. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Ten silnik nie jest warty robienia 500hp, mogą pojawić się nieoczekiwane problemy z układem paliwowym/zakresem pracy przepływomierza/pękającymi tłokami. Lepiej zrób sobie 450hp na benzynce 98 i jeździj. Zacznij od wymiany panewek korbowodowych, rozrządu, czyszczenia kanałów w głowicy, ewentualnie nowe ori wtryskiwacze 6x. Na 450hp wystarczy hpfp+hybryda porządna+intecooler+dolot+strojenie+wydech. dzieki za info, myslalem ze 500 spokojnie tam sie robi bez wiekszych problemow, auto ma 9 lat i 130 tys przelotu, nie wiem tylko do ilu tam starcza ta pompa oryginalna, wszyscy mowią inaczej...najbardziej polecają zeby przerobić pompe z supry mk5, po małych przeróbkach pasuje i daje ok 30-40% większą wydajność niż seria n55, pytanie do ilu jest seria n55.. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Seryjna zdrowa pompa wysokiego ciśnienia w N55 najczęściej nie daje rady powyżej 400hp.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
no to będzie trzeba od tego zacząć...a IC to tylko wagner czy jakieś podróbki z fmic.pl tez są ok?
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na 450hp Wagner, na 400hp na seryjnym turbo chińczyk starczy, sprawdzone.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
to będzie musiał być wagner, dzięki.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Fajne sprawne 500-520 konierobi taki zestaw:
HPFP Dorch/XDI/B58TU Hybryda Stage2 z większym wałkiem i powiększona rura wlotowa do turbo Świece z Mki - stopień zimniejsze Dp 3' Cooler Wagner/DO88/Airtec etc Mapsensor 3.5b z N20 I koniec. Zdrowy motor zrobi to na 98, bez zadyszki. Na dużo większej turbinie i z metanolem i 600+ widziałem na żywo ale to już było uciążliwe przy normalnej jeździe przez humory seryjnego ECU i laga z turbo Natomiast nie bez powodu napisałem zdrowy motor, nie zawalony nagarem, po powodzi z uszkodzonymi nastawnikami vanosa i przytartą głowicą |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
dzieki za info, będe szedł tą drogą.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Sprzedaj i kup lepszą Teslę
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
dzieki za propozycje, jest z dup*@*.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Silnik z tesli tylko i wyłącznie
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
i od razu ci lepiej nie?
![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 08:34 |