![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Cześć,
Ktoś kiedyś pisał na forum, że za wielką wodą wyprodukowano pompę paliwa do tego modelu silnika, co niby dożywotnio załatwia problem awarii oryginalnych pomp BMW (każdy posiadacz 135i, 335i, 535i raczej wie o co chodzi). Raz zmieniana, od tygodnia objawy podobne jak za pierwszym razem (choć stawiam też na paliwo), podepnę pod kompa to będę wiedział co i jak. Co dziwne, pierwszy raz padła po 5 tys. km, teraz przejeździła ponad 40 000. Auto od nowości, także licznik nie odkręcany. Ktoś ma namiar na taką pompę bądź wie, gdzie w PL można ją nabyć? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wsadź boscha 044
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Ale koledze chodzi o pompe wysokiego cisnienia do wtrysku bezposredniego
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Aaaa, nie skumałem o którą generację chodzi
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Aaaa, nie skumałem o którą generację chodzi ![]() Nie ma N54 innego niż z bezpośrednim wtryskiem, tu nie da się nie skumać ![]() Co do tematu - nie ma niestety żadnej alternatywy. Firma CP-E niby pracowała nad czymś, ale chyba porzucili projekt. W autach po 2010 r. pompy rzadziej padają, ale ciężko powiedzieć żeby problem był rozwiązany. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja nigdy nie pamiętam tych z przodu, kojarzę po tym co jest po B,czyli pojemności
![]() EDIT już się doedukowałem, N52 n/a n54 T. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Ja nigdy nie pamiętam tych z przodu, kojarzę po tym co jest po B,czyli pojemności ![]() Tylko doładowane, wersje 225 (335i, 135i, 535i, X6, Z4) , 243 (F01 740i, 335is) i 250 kW (1M) -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Problem się nie pojawia, może kwestia paliwa zalanego na Lotosie (omijałem te stacje szerokim łukiem, ale to było awaryjne tankowanie). Zalałem dwa razy porządne paliwo i problem ustał. Mam nadzieję, że to jeszcze nie pompa. Mimo wszystko szkoda, że nie ma alternatywy.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jeden diabeł, teraz już uzupełniłem chyba wiedzę, choć nie wiedziałem że są też N53!?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
o nie nie jeden diabeł, N53 a N52 to róóżne motory :-) N53 jest bezpośrednim wtryskiem :-)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 10:59 |