![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Witam,
od dlugiego czasu czytam forum ale nigdy sie nei odzywalem. Przyszla pora na male modyfikacje. Nie chce robic wielkiego zamentu pod maska dodac kilkadziesiat kucy jedynie. Duzo jest pisane ale nie o silniku AWT... N apoczatek che zrobic wydech i tutaj sie zastanawiam czy cos takiego jak przelotowy kat (nie chce miec za glosno) polaczony z rura 2.75-3" ma sens czy caly DP w 3" + reszta na 2.5"? Nastepnie czy ma sens zakladanie walkow z ADRa do AWT czy od razu zmienic glowice z kolektorem na AGU/AEB i do niej ADRoskie walki? Sprezarka zostaje na razie k03 moze niedlugo wstawie cos innego. Ma to sens? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
na k03 bez sensu szkoda Twojej pracy
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Nie mowie ze nie zmienie turbiny, problem polega na tym ze nie mam tu nikogo kto by mi zrobil dobrze mapy...
myslalem ze na poczatek zrobie wydech i glowice a za jakis czas jak zajade do pl to zmienie sprezarke i mapy. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SGL / M / GAP ![]() |
Zacznij od programu, bez kO3s nie ma sensu robić więcej.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Mam zamiar zalozy k04 ale bez map nie ma to sensu.
Dobra zaluzmy ze mam zalozone k04 to czy powyzsze ma sens - glownie chodzi mi okata z Dp. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Witam.
Jeżeli chcesz mieć wydech cichy a zarazem sportowy to jak coś to mogę Ci tłumiki wystrugać żebyś był zadowolony. Jak coś info na priv. Druga sprawa to zrób DP 3" potem zejście na 2.5" i Ci starczy na trochę ponad 300KM. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Mario - dzieki wielkei za oferte. Na razie tlumiki zostana seria. DP 3" a potem 2.5" to jest jasne ale o co mi sie glownie rozchodzi to to czy zostawic ori kat od niego DP (jesli tak to jak dlugi?) czy lepiej zalozyc przelotowy kat?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Piszesz że nie ma nikogo kto zrobi mapy, skad jestes ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Cork, Irlandia.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Zaczalem sie rozgladac za turbina. I teraz kazdy zaklada cos innego. CO lepiej kupic K04 czy K03 chybryde?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Prawdziwe k04-15 kosztuje ok 3400zł. Wszystkie tańsze to chińskie podróbki. k03-73 czyli k03s kosztuje podobnie jak k04-15. Hybryde idzie kupić za 1200-1500zł ale różnie z nimi bywa. Jedni je chwalą, inni klną na nie. Niektórzy tunerzy nie chcą stroić takich aut. Powiedz ile masz kasy to będzie można coś doradzić bo samo założenie k03s/k04 jest bez sensu bo przydałaby się korekta softu, a i tak bez innych istotnych elementów nie wykorzystasz mocy tej turbiny. Lepiej na początek wstaw TIP, DP, nacinane nadkole przy SMICu, większe wtryski i zrób program. To Cię wyniesie pewnie jakieś 2000zł. Na fwd to i tak już będzie zabawa. Przy okazji pewnie wyjdzie pare drobnych awarii typu zaworki np. DV, świece, nieszczelność w dolocie, może sprzęgło. To będą kolejne wydatki ![]() Jak pojeździsz i będzie mało to sobie poczytaj http://vw-passat.pl/poradniki/tuning/19/tuning-passata Przygotuje z 8-10k i do roboty ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Hmm wiec tak jak wyzej pisalem chcialem takie zabiegi poczynic ale mi koledzy odradzaja bo na K03 nie ma sensu...
Jesli chodzi o"Przy okazji pewnie wyjdzie pare drobnych awarii typu zaworki np. DV, świece, nieszczelność w dolocie, może sprzęgło. To będą kolejne wydatki smile.gif" to DV nowe tak jak i swiece (+ pol auta), dolot zrobiony jedynei sprzeglo moze ukleknac. Co to funduszy to nie ma zalozenia. 10k na raz nie wyloze bo by mnie zona zabila ale sukcesywnie moge zbierac graty;) Na poczatek chcialem zalozyc DP MFICa program (ale tu mam problem z dostepnoscia u mnie tego typu specjalistow), myslalem tez o glowicy z kolektorem AEB i wtryskach 380tkach... A ze tak glupio zapytam co daje sam TIP? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Koledzy Ci odradzają robienie pełnego wydechu do k03.
Rozsadniej zrobić to: TIP http://allegro.pl/tip-sztywny-dolot-1-8t-1...3070828077.html DP - Downpipe - testpipe http://allegro.pl/1-8t-audi-a4-a6-vw-passa...3070827685.html Jeszcze pamiętaj o N75. Glowice i kolektor sobie odpuść, nie ten poziom modyfikacji. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Tak, wlasnie glownie mi sie rozchodzi o to zalozenie DP 3" za katalizator ma sens? Czy np zalozyc katalizator sportowy i jedo zakonczyc 3" do laczenia?
na tipa sie chyba skusze ale czy podlaczac go pod ori filtr czy suchego grzybka? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 February 2012 Skąd: siedlce ![]() |
kup sobie td04-16t za 500zł i do 300km starczy
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
lwampir - CO Z N75? Jakis inny mozna zalozyc? (niedawno zmienialem na nowiy tak samo jak dv - z s3)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Nie potrzebujesz niczego mocniejszego (DV, N75) niż standard. Kup w ASO i styknie.
Jeżeli chodzi o DP to standardowe 2.75". Nie wiem czy masz 2 sondy czy jedną u siebie, ale jeżeli masz dwie to druga sonda (diagnostyczna) zgłosi błąd. Podczas robienia softu popros tunera o jej wylaczenie bo tulejki/dystanse się nie sprawdzają. Przecwiczyłem to na własnej skórze. Jeżeli chodzi o inne turbiny takie jakie TD04 to fajna sprawa tylko, ze do tego trzeba dedykowany konkretnie do tej turbiny kolektor, dolot i DP. Cena 500zł to też raczej minimalna jaka widziałem na allegro. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
DV i N75 jak wyzej sa nowe wiec nei ma problemu. Mam 2 sondy niestety. Czy diagnostyczna wywala dedykowana kontrolke czy checka? Mam usuniety EVAP i check mi sie zapala co pare dni po skasowaniu wiec zdazylem sie do tego juz przyzwyczaic, a czy to mi tuner ogarnie to sie okaze.
TD04 nie wchodzi w rachybe bo tu mi nikt tego raczej softowo nie ogarnie... Na razie zainwestuje w TIPa i DP, a zastanawiam sie tez nad duzym MFICem. Co myslicie o takim DP? http://www.ebay.de/itm/Edelstahl-Downpipe-...=item5aefb2b79e |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Front Mounted Inter Cooler. To DP z linka jest chyba seryjnym zamiennikiem więc lepiej wyspawać sobie o większej średnicy.
-------------------- 20VT Quattro
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 26 March 2013 ![]() |
Jest zamiennikiem ale 3",a co z tym FMICiem?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 03:09 |