![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
Witam...
Dnia 07/11/2007 20:17:00 stałem się posiadaczem MITSUBISHI LEGNUM VR-4 TYPE-S AUTO z 2002r. ... jak pewnie wszyscy wiecie autko to jest RHD 07/11 udało mi sie zakupić Legnum z 2002r z przebiegiem 15000km (po przyjeździe okazało się ze autko ma 30000km)... autko zostało zakupione w anglii jako pokradzieżowe... W autku uszkodzona była stacyjka, przedni zderzak, lewe koło, lewy wahacz gięty... Jednak do samego przyjazdu do polski nie byłem pewien czy autko było na chodzie bo w opisie nie było zmianki o silniku i brakowało kluczyków... autko przyjechało z anglii 23.11.2007r... przywiozłem je do wrocławia z warszawy lawetą... następnego dnia oględziny... nic nie wskazywało na to za autko ma uszkodzoną mechanike... jedynym problemem mogł być "immobilajzer"... gdyż sciągnąłem autko z lawety kombinowałem gdzie i jak można by było obejść immo... kilka telefonów i okazało się, że wersje JP nie posiadają immo ![]() Co do przeróbek to autko docelowo ma osiagnąc 350-400KM (stock 280km) Z prac które wykonałem to: zostały odnowione (ocynkowane) wszsytki element metalowe takie jak przewody, śrobki srobeczki itd. Sporo elementów poleciało do proszku... całe zawieszenie niebieskie (proszek) ... przeniesienie napędu zielone( proszek)... wszystkie lementy alu były szkiełkowane... Do autka bedzie wrzuconych kilka gratow: - hamowanko od EVO IX - GReddy Profec B Spec II Boost Controller BLACK - TRUST Greddy Turbo Timer Harness Mitsubishi - TRUST GReddy Full Auto Turbo Timer Black - TEIN GT-Wagon Damper Legnum VR-4 EC5W - Cusco Front and Rear Stabilizer Sway Bar - Blitz Super Sound Blow Off Valve DD - Blitz Super Sound Blow Off Valve DD Flange -TRUST GReddy Aluminum Radiator Pipe Legnum -EC5WProShop Iida Aluminum Throttle Pipe Kit -ARC Super Induction Box -Trust Greddy Elbow Pipe -CUSCO Turbo Pipe -GReddy Spec-R HG SMIC Intercooler Kit Lancer Evolution Legnum Airtrek -ULTRA Blue Point Power Plug Cords/Leads Legnum EC5W Galant EC5A VR-4 -TRUST GReddy Aluminum Rear Strut Bar -Cusco Lower Arm Bar Version II Mitsubishi -SARD Low Temperature Thermostat Mitsubishi CD9A CE9A CN9A Galant - down pipe and exhaust 3" - smt6 zdjęcia z przebiegu prac: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_jas.bu_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
No widzę, że przekładeczka była...
Bardzo fajna baza na dupowóz - jedyna słuszna wersja niestety tylko RHD - ale jak widać szczep zakończony sukcesem. Co do pudełek pełnych marzeń to... mocy przybywaj :] |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Skrzynia nie będzie płakać po takich modach??? To już drugie takie w PL chyba, czyli auto przestaje być unikatowe
![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
skrzynia spokojnie wytrzymuje 450km... to nie 2gie takie autko w PL ale piąte!!!! (jednak dalej unikat
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
wygląda smaczyście :>
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo podobają mi sie Galanty, zawsze był tylko problem że na Europe były raczej wolniejsze wersje, twoja do takich nie należy wiec życze powodzenia i trzmam kciuki żeby fajnie jeździło. Jedyny minus to te zegarki, załóż coś porządniejszego, wypada do takiego auta:).
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
bardzo ciekawy samochod. jak sie spisuje automat? szybko i plynnie zmienia biegi?
i jak przedmowca, zegarki nie pasuja do tego auta ![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
ale co z tymi zegarkami nie tak??? własnie na tym forum przeczytałem ze serja SM PEAK spisuje sie znakomicie...
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Autko wyglada znakomicie!
Co do zegarkow mam identyczne tyle ze EGT zamiast AFR i spisuja sie znakomicie! Wiec nie wiem w czym chłopaki maja problem??? -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
skrzynia spokojnie wytrzymuje 450km... to nie 2gie takie autko w PL ale piąte!!!! (jednak dalej unikat ![]() Dokładnie do 450 automat daję radę - podobno. A co do ilości to 6 jest w drodze, hehe. Ale tylko jeden z nich jest w manualu i zaszczyt mam go składać i pewnie ujeżdżać jako pierwszy. ![]() Więcej zdjęć kolego Kochajj zapodaj. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Lodz ![]() |
zmieniałeś całą przegrodę czołową ? ładne autko pytam bo chce colta przełożyć
-------------------- 1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS
_http://picasaweb.google.com/summitsvift |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do zegarków to chodzi mi o to że jak patrze na liste gratów i widze: Trust, Greddy, Blitz, Brembo, ARC, Cusco i Zegarki AutoGauge, to pasuje mi to jak świni chomąto. Nie chodzi już o to jak spełniają swoją rolę, a o to że np. Defi uzupełniało by zaje...tośc projektu. Wierm ze wszystko kosztuje i można powiedzieć, po co przepłacać jak to albo tamto też robi swoje, ale akurat dla mnie porzadne zegarki tu poprostu pasują.
|
|
|
gość_jas.bu_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
nie wiem czy dobrze rozumuję, ale są tanie = są do d... ?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Lodz ![]() |
sa nie w stylu JDM raczej
-------------------- 1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS
_http://picasaweb.google.com/summitsvift |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 January 2005 Skąd: Sopot | Elbląg ![]() |
A czy ktoś wspominał tu coś o JDM?
-------------------- Tor Poznań: 1:55:249
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Thu, 07 February 2008 Skąd: wrocław ![]() |
dodam tylko że zegarki pasują idealnie do fabrycznych zegarów które są wykonane w technologii High Contrast (również czarne i odpalają na biało)... wyglądają jakby fabrycznie miały być w tym autku
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Świetny projekt...
Zegary może najwyższych lotów nie są ale skoro pasują to czemu nie. Brawo -------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: Poznań ![]() |
No Tomek czas na nowsze fotki
![]() pozdro -------------------- Legnum VR-4 Type S Twin Turbo
_ ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
jak będziesz miał chwilkę to może byś wrzucił jakiś filmik jak to jeździ i jak hałasuje. Myślę, że nie tylko mnie zjada ciekawość
![]() -------------------- Łukasz
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 21:22 |