Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mitsubishi Legnum VR4
kochajj
post Sun, 02 Mar 2008 - 09:25
Post #1


User
Dołączył: Thu, 07 February 2008
Skąd: wrocław





Witam...

Dnia 07/11/2007 20:17:00 stałem się posiadaczem MITSUBISHI LEGNUM VR-4 TYPE-S AUTO z 2002r. ... jak pewnie wszyscy wiecie autko to jest RHD
07/11 udało mi sie zakupić Legnum z 2002r z przebiegiem 15000km (po przyjeździe okazało się ze autko ma 30000km)... autko zostało zakupione w anglii jako pokradzieżowe...
W autku uszkodzona była stacyjka, przedni zderzak, lewe koło, lewy wahacz gięty... Jednak do samego przyjazdu do polski nie byłem pewien czy autko było na chodzie bo w opisie nie było zmianki o silniku i brakowało kluczyków... autko przyjechało z anglii 23.11.2007r... przywiozłem je do wrocławia z warszawy lawetą... następnego dnia oględziny... nic nie wskazywało na to za autko ma uszkodzoną mechanike... jedynym problemem mogł być "immobilajzer"... gdyż sciągnąłem autko z lawety kombinowałem gdzie i jak można by było obejść immo... kilka telefonów i okazało się, że wersje JP nie posiadają immo smile.gif ... wiec śrubokręt w dłoń i chwila strachu... po przekreceniu stacyjki autko zamruczało ... w czasie rozbiórki pod siedzeniem pasażera znalazłem ksiażkę... okazało sie, że autko było serwisowane w serwisie RALLIART z dokładnością co 4000mil... do tego były papiery co i jak i na którym przeglądzie było wymieniane...

Co do przeróbek to autko docelowo ma osiagnąc 350-400KM (stock 280km)

Z prac które wykonałem to: zostały odnowione (ocynkowane) wszsytki element metalowe takie jak przewody, śrobki srobeczki itd. Sporo elementów poleciało do proszku... całe zawieszenie niebieskie (proszek) ... przeniesienie napędu zielone( proszek)... wszystkie lementy alu były szkiełkowane...

Do autka bedzie wrzuconych kilka gratow:

- hamowanko od EVO IX
- GReddy Profec B Spec II Boost Controller BLACK
- TRUST Greddy Turbo Timer Harness Mitsubishi
- TRUST GReddy Full Auto Turbo Timer Black
- TEIN GT-Wagon Damper Legnum VR-4 EC5W
- Cusco Front and Rear Stabilizer Sway Bar
- Blitz Super Sound Blow Off Valve DD
- Blitz Super Sound Blow Off Valve DD Flange
-TRUST GReddy Aluminum Radiator Pipe Legnum
-EC5WProShop Iida Aluminum Throttle Pipe Kit
-ARC Super Induction Box
-Trust Greddy Elbow Pipe
-CUSCO Turbo Pipe
-GReddy Spec-R HG SMIC Intercooler Kit Lancer Evolution Legnum Airtrek
-ULTRA Blue Point Power Plug Cords/Leads Legnum EC5W Galant EC5A VR-4
-TRUST GReddy Aluminum Rear Strut Bar
-Cusco Lower Arm Bar Version II Mitsubishi
-SARD Low Temperature Thermostat Mitsubishi CD9A CE9A CN9A Galant
- down pipe and exhaust 3"
- smt6


zdjęcia z przebiegu prac:





































Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 02 Mar 2008 - 09:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_jas.bu_*
post Sun, 02 Mar 2008 - 09:35
Post #2









No widzę, że przekładeczka była...
Bardzo fajna baza na dupowóz - jedyna słuszna wersja niestety tylko RHD - ale jak widać szczep zakończony sukcesem.
Co do pudełek pełnych marzeń to... mocy przybywaj :]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sun, 02 Mar 2008 - 10:11
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Skrzynia nie będzie płakać po takich modach??? To już drugie takie w PL chyba, czyli auto przestaje być unikatowe tongue.gif


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
kochajj
post Sun, 02 Mar 2008 - 10:53
Post #4


User
Dołączył: Thu, 07 February 2008
Skąd: wrocław





skrzynia spokojnie wytrzymuje 450km... to nie 2gie takie autko w PL ale piąte!!!! (jednak dalej unikat wink.gif )... ale za to pierwsze z konwersj RHD>LHD (nie swap)... do tego chyba jedyny w europie w takim stanie i po kompletnej odbudowie/przebudowie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plasma555
post Sun, 02 Mar 2008 - 11:01
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sun, 04 March 2007
Skąd: Zakopane





wygląda smaczyście :> smile.gif powodzenia w modzeniu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro20
post Sun, 02 Mar 2008 - 11:35
Post #6


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Warszawa





Bardzo podobają mi sie Galanty, zawsze był tylko problem że na Europe były raczej wolniejsze wersje, twoja do takich nie należy wiec życze powodzenia i trzmam kciuki żeby fajnie jeździło. Jedyny minus to te zegarki, załóż coś porządniejszego, wypada do takiego auta:).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sun, 02 Mar 2008 - 15:51
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





bardzo ciekawy samochod. jak sie spisuje automat? szybko i plynnie zmienia biegi?

i jak przedmowca, zegarki nie pasuja do tego auta wink.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kochajj
post Sun, 02 Mar 2008 - 18:03
Post #8


User
Dołączył: Thu, 07 February 2008
Skąd: wrocław





ale co z tymi zegarkami nie tak??? własnie na tym forum przeczytałem ze serja SM PEAK spisuje sie znakomicie... dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Sun, 02 Mar 2008 - 22:59
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Autko wyglada znakomicie!

Co do zegarkow mam identyczne tyle ze EGT zamiast AFR i spisuja sie znakomicie! Wiec nie wiem w czym chłopaki maja problem???


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Sun, 02 Mar 2008 - 23:02
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





CYTAT(kochajj @ Sun, 02 Mar 2008 - 10:53) *
skrzynia spokojnie wytrzymuje 450km... to nie 2gie takie autko w PL ale piąte!!!! (jednak dalej unikat wink.gif )... ale za to pierwsze z konwersj RHD>LHD (nie swap)... do tego chyba jedyny w europie w takim stanie i po kompletnej odbudowie/przebudowie...


Dokładnie do 450 automat daję radę - podobno. A co do ilości to 6 jest w drodze, hehe. Ale tylko jeden z nich jest w manualu i zaszczyt mam go składać i pewnie ujeżdżać jako pierwszy. wink.gif
Więcej zdjęć kolego Kochajj zapodaj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Swifterrr
post Sun, 02 Mar 2008 - 23:23
Post #11


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Lodz





zmieniałeś całą przegrodę czołową ? ładne autko pytam bo chce colta przełożyć


--------------------
1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS

_http://picasaweb.google.com/summitsvift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Sun, 02 Mar 2008 - 23:26
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





CYTAT(Swifterrr @ Sun, 02 Mar 2008 - 23:23) *
zmieniałeś całą przegrodę czołową ? ładne autko pytam bo chce colta przełożyć


Tak, została wymieniona. Ściana grodziowa występuje jako część zamienna(oczywiście wymiana pod okiem rzeczoznawcy) wink.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro20
post Tue, 04 Mar 2008 - 18:30
Post #13


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Warszawa





Co do zegarków to chodzi mi o to że jak patrze na liste gratów i widze: Trust, Greddy, Blitz, Brembo, ARC, Cusco i Zegarki AutoGauge, to pasuje mi to jak świni chomąto. Nie chodzi już o to jak spełniają swoją rolę, a o to że np. Defi uzupełniało by zaje...tośc projektu. Wierm ze wszystko kosztuje i można powiedzieć, po co przepłacać jak to albo tamto też robi swoje, ale akurat dla mnie porzadne zegarki tu poprostu pasują.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_jas.bu_*
post Tue, 04 Mar 2008 - 21:46
Post #14









nie wiem czy dobrze rozumuję, ale są tanie = są do d... ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Swifterrr
post Tue, 04 Mar 2008 - 23:04
Post #15


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Lodz





sa nie w stylu JDM raczej


--------------------
1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS

_http://picasaweb.google.com/summitsvift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ontario
post Tue, 04 Mar 2008 - 23:20
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 January 2005
Skąd: Sopot | Elbląg





A czy ktoś wspominał tu coś o JDM?


--------------------
Tor Poznań: 1:55:249
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kochajj
post Wed, 05 Mar 2008 - 08:24
Post #17


User
Dołączył: Thu, 07 February 2008
Skąd: wrocław





dodam tylko że zegarki pasują idealnie do fabrycznych zegarów które są wykonane w technologii High Contrast (również czarne i odpalają na biało)... wyglądają jakby fabrycznie miały być w tym autku smile.gif...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Thu, 06 Mar 2008 - 14:17
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Świetny projekt...
Zegary może najwyższych lotów nie są ale skoro pasują to czemu nie. Brawo


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roch_27
post Wed, 24 Sep 2008 - 16:36
Post #19


Rookie
Dołączył: Wed, 03 January 2007
Skąd: Poznań





No Tomek czas na nowsze fotki smile.gif

pozdro


--------------------
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo
_
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bielas
post Wed, 24 Sep 2008 - 17:00
Post #20


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: Stolica





jak będziesz miał chwilkę to może byś wrzucił jakiś filmik jak to jeździ i jak hałasuje. Myślę, że nie tylko mnie zjada ciekawość smile.gif


--------------------
Łukasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 21:22