Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Mitsubishi Lancer EVO7/EVO8 przekładka kierownicy, RHD >> LHD
saleen
post Mon, 31 Mar 2008 - 17:07
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





Kolega się zastanawia nad sprowadzeniem Evo 7/8 z UK... a może coś z Japonii? - jest dość tanio, auto można obejrzeć osobiście (dot. UK), wersje US-spec są gorsze itp. - to każe pomyśleć nad taką opcją wink.gif

Pytanie - jak ma się sprawa z przekładką Evo? Kilka razy była omawiana przekładka EVO5/6 - że nieopłacalne, nie ma części, rzeźba bo unikat...
Ale co wiele popularniejszym Evo 7/8?
Jest tu ktoś kto badał koszta/zrobił taką przekładkę?
Duży drut to jest?

Z góry dzięki za wszelkie info w tym temacie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 31 Mar 2008 - 17:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Azrael
post Wed, 02 Apr 2008 - 13:07
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Ogrony drut bo buda jak zawsze asymetryczna.

Test buga w forum.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciunio
post Wed, 02 Apr 2008 - 20:03
Post #3


User
Dołączył: Thu, 27 March 2008





asymetryczna?? tzn. przegrode trzeba ciac??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 02 Apr 2008 - 20:15
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





wymienic, tak


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebi
post Wed, 02 Apr 2008 - 20:51
Post #5


Sutener Mocy
Dołączył: Mon, 24 October 2005
Skąd: Wwa





CYTAT(saleen @ Mon, 31 Mar 2008 - 18:07) *
Pytanie - jak ma się sprawa z przekładką Evo? Kilka razy była omawiana przekładka EVO5/6 - że nieopłacalne, nie ma części, rzeźba bo unikat...


Robilismy ostatnio przekladke w Evo 6. Wyszlo fajnie:)

Szczegoly na PW


--------------------
www.showcar.intercars.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 02 Apr 2008 - 22:06
Post #6


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





A vin gdzie jest? I ktory zostal?


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragan
post Tue, 04 Nov 2008 - 11:26
Post #7


User
Dołączył: Sun, 07 January 2007
Skąd: Wawa





A jak to jest w przypadku evo 4/5? Rownie problematyczne? Jaki koszt w przyblizeniu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 04 Nov 2008 - 11:48
Post #8


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





4, 5, tak samo jak 6, bo buda prawie identyczna - tylko że drożej, bo starsze auto, mniej gratów i w szczegółach się różni.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam.
post Tue, 04 Nov 2008 - 13:07
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 04 August 2005
Skąd: wafqa





w przypadku 4,5,6 mozna wymienic sama dolna czesc sciany grodziowej, w 7,8,9 juz sie wymienia sciane z vinem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Tue, 04 Nov 2008 - 19:15
Post #10


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(sebi @ Wed, 02 Apr 2008 - 20:51) *
Robilismy ostatnio przekladke w Evo 6. Wyszlo fajnie:)

Szczegoly na PW

A podasz koszt publicznie ? Jak nie, to poproszę PW.

Swego czasu na alledrogo było wystawione Evo 7 RS, w ogłoszeniu napisane, że przełożony w Ralliarcie w UK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 04 Nov 2008 - 19:19
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Ralliart swojego czasu przekładal bardzo duzo aut (nie było wystarczająco dużo nadwoziu LHD na rynku), ale oni to robili troche inaczej, w innych warunkach i troche do innych celów.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragan
post Tue, 04 Nov 2008 - 21:32
Post #12


User
Dołączył: Sun, 07 January 2007
Skąd: Wawa





Czyli co, gra nie warta świeczki?
Przykladowo w uk evo 4/5 kosztuje 4-6k funtow. Za to na rynku wtórnym owych aut LHD po prostu praktycznie nie ma. Jaki moze byc przyblizony koszt przekladki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 04 Nov 2008 - 21:40
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Wszystko kwestia skąd weźmiesz częsci. Na nowych abstrakcyjna.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Tue, 04 Nov 2008 - 23:21
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





CYTAT(sebi @ Wed, 02 Apr 2008 - 20:51) *
Robilismy ostatnio przekladke w Evo 6. Wyszlo fajnie:)

Szczegoly na PW


To poprosze jakies foty, a magiel z jakiego auta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Tue, 04 Nov 2008 - 23:57
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(autoR @ Tue, 04 Nov 2008 - 23:21) *
To poprosze jakies foty, a magiel z jakiego auta?


magiel pewnie z w/w modelu, lecz stuningowanego "na lanosa" wink.gif

widzialem taka przekladke (prace sa w toku) us.spec niemilosiernie walony w dupe jako dawca czesci dla walnietego w przod rhd

ja sie tam nie znam, ale sadze, ze dla kogos, kto kilka/nascie razy skladal taki samochod od podstaw nie byloby jakos specjalnie trudne


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Wed, 05 Nov 2008 - 01:11
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





Pytałem o magiel bo słyszalem o przekladanym EVO VI na maglu z Colta i podobno się nie prowadzi. Zrobiłem jedną przekładkę w Mitsubishi Galant/Legnum VR4 na ulice i...będzie to ostatnia. Proszę o fotki ponieważ ja pozostawiłem ori VIN(znajduje się na podszybiu). Jednak własciwym byłaby wymiana calej grodzi wraz z podszybiem(my ożeniliśmy EU ścianę(zmodyfikowana) z japońskim podszybiem zewnętrznym(zmodyfikowanym), wewnętrzne podszybie też EU) - ogrom pracy. Ogólnie to metaloplastyka a nie blacharstwo. cool.gif Elektryka przy tych pracach to pryszcz. biggrin.gif Ogolnie byly mega problemy z tytułu 11 cyfrowego numeru nadwozia, zarówno na przeglądzie jak i w wydziale komunikacji - temat jednak do przejścia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Wed, 05 Nov 2008 - 01:18
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





Ogólnie z tym drutem to różnie można to interpretować ponieważ jeżeli chodzi o Galanta(myślę, że w EVO to samo) to ściana grodziowa jest częścią wymienną zarówno jak i podszybie-producent dopuszcza jej wymianę. Jednak ja wolę swap'a, niestety w EVO temat wygląda zupełnie inaczej jak w Galancie. Nadwozia FWD mają zdecydowanie więcej różnic jak AWD - niestety.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gs
post Wed, 03 Dec 2008 - 20:33
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: VTG





jeżeli zrobi się to dokładnie to nie widać/czuć róznicy pomiędzy oryginalnym a przerobionym

koszt całej roboty w evo5,6,7,8,9 to max 20tyś zł -na częściach z jakiegoś dawcy


--------------------
corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 22 Jul 2012 - 16:02
Post #19


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Podbijam temat.

Kusi mnie Evo TME.
Ale kiera po lewej odpada. Mam dostęp do części z cywilnych wersji Lancerow. Czy jest to możliwe?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stef
post Sun, 22 Jul 2012 - 20:27
Post #20


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2004





Po co kombinowac? Kup z kiera po prawej,jest nawet na allegro


--------------------
Model X/Evo5/JCW
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 20:39