![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 27 January 2022 ![]() |
Witam
Ostatnimi czasy miałem duży pobór oleju w moim Mercedesie 3.5l benzyna, zajrzałem kamerka do cylindrów i się załamałem, są w tragicznym stanie, jednym słowem zatarte. Zastanawiam się teraz co zrobić, tulejowanie czy kupno nowego bloku, bardziej przemawia do mnie tulejowanie bo miałbym pewność że jest dobrze i na długo zrobione. Jakie jest wasze zdanie na ten temat, przerabiał ktoś taki temat? Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sun, 11 October 2020 ![]() |
Nie ma tam Alusilu? Coś mi świta, że tłoki pod alusil/nikasil nie mogą pracować w zwykłej tulei...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Jeśli myślisz o wstawieniu żeliwnych tulei. to było już pisane kilka razy: nie można tak robić, taki silnik szybko padnie.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sun, 18 November 2018 ![]() |
Nie wiem jak tłoki, nie słyszałem. Pierścienie z innego stopu się wstawia. Temat częsty w BMW V8.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 20:50 |