![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Zastanawiam sie co wybrac, totalnie nie mam 0 pojecia o mercedesach, bardzo mi sie podobaja zarowno E jak i S ,
S W220(98-2005) lub E W211 (2002-2009) tylko w tym wybieram ... przeznaczenie to max 50tys zl i wogole nie wiem czy warto sie pchac wogole w MB gdyz ogolnie to mialem juz e46 3.0 D i za male nieco , zawieszenie kiepskawe i mam juz dosyc poprostu z nudy, e39 predzej w 2,8 - i jako ze cos tam mozna samemu naprawic przy tych samochodach i jeszce az tak tragiczne sumy to nie sa to zastanawiam sie jak wyglada to przy mercedesie Ceny tak polecialy na glowe widze tej marki a z takim wypasem to chyba nie nie moze sie rownac w tych kwotach. Przeznaczenie to wszystko , ale wiecej miasto, trasa raz na miesiac, rocznie mysle 30tys km max . ma ciagnac lawete sporadycznie (na zawody) . z ta laweta to nie wiem czy nie smieszne jak eSA COS takiego robi ![]() i wogole nie mam pojecia o wadach silnikowych , myslalem o 3,2CDI ale moze nie warto pchac sie w taki silnik, Zadowole sie mniejsza pojemnoscia rowniez ale moze jednak warto wybierac 6 garcow, skoro mialem juz 3,0D to wiem jakie sa roznice oczywiste. Raczej benzyna mnie nie interesuje w wiekszych pojemnosciach bo dochodzil by gaz a to juz raczej nie tego, ogolnie spalanie nie ma isc powyzej 10l/100 . Rozwam kazda opcje, z E to bardziej kombi jak komfortowy woz do wszystkiego. Da rade cos wymyslic albo odupszczac temat. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
poliftowe w211 v6 3.0cdi
e280 i e320 różnią się programem bierz pod uwagę tylko automat cdi - ogólnie bardzo trwałe jednostki, trzaskają wyjątkowo duże przebiegi ogólna opinia o awaryjności cdi wywodzi się raczej z faktu "korygowanych" o 0,5 mln km zegarów po e46 - zawieszenie, cisza w środku, ogólne poczucie komfortu cię rozpieszczą... -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
O W220 już było na forum. Drogie zawieszenie i dużo elektroniki, łatwo nadziać się na minę.
CYTAT 1. Części blacharskie do tanich nie należą a w szczególności przednie lampy, no i korozja 2. Elektronika kocha się psuć a moduły w kosmicznych cenach 3. Pneumatyczne zawieszenie airmatic swoje kosztuje amor w granicach 2000zł kompresor w granicach 5000 lubi się psuć nie wiem jak z cenami ABC które jest regulowane olejem ale za delikatne na nasze drogi. 4 na pewno nie CDI turbina wtryski ciągle padają, benzyna często zacina sie czujnik przepustnicy, skrzynia biegów lubi się psuć szarpać 5. 320 to straszny mój jak na masę eski 6, Jak kupować to z ostatnich lat produkcji i nie ma co się oszukiwać cenami 30-40tys bo za tyle kupisz padło i wsadzisz drugie tyle. 7. Aso do bardzo drogich należny i nie koniecznie dobrych. Żeby nie było, to BMW E65 to też w dużej mierze niewypał. W211 można raczej spokojnie brać. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
O W220 już było na forum. Drogie zawieszenie i dużo elektroniki, łatwo nadziać się na minę. Żeby nie było, to BMW E65 to też w dużej mierze niewypał. W211 można raczej spokojnie brać. Tia... wieszaja psy na E65 chyba Ci co ich nie mieli, lub kupili z 1 zamiast 4 z przodu. Przejechałem tym autem ponad 130kkm (obecnie 245 na liczniku) i żadnych ponad przeciętnych problemów. Wszystko działa jak trzeba. Jedyną większa awarią był alternator, który dawał o sobie znać już dość długo, ale z braku czasu nie było kiedy się nim zając. Zawieszenie (pneumatyczne) wytrzymałe, przez ten czas tylko jakies drobne gumki i koncowki drążków - nic wielkiego a koła 20 cali. Auto nie ma lekko i zero awarii czy problemów. Paliło w największe mrozy i nigdy nie zawiodło. Zero idiotycznych błędów. Teraz dopiero informuję o kontroli systemu poziomowania - prawdopodobnie uszkodził się czujnik poziomowania, ale nie miałem czasu jeszcze tego sprawdzić. Sam czujnik to koszt 300zł więc nie ma o czym mówić. To naprawdę bardzo luksusowe samochody, E60 jest przy tym małe, ciasne i twarde. Analogicznie jest w przypadku E i S. Co do W220 to faktycznie dobry znajomy po zakupie zainwestował tam ładych kilka (czyt. chyba 8) tysięcy z jakieś drobne wady elektroniki. Nie ładowała się. Nie otwierały się drzwi. Jakies dziwne historię. Szybko sprzedał, ale moim zdaniem kupił pochopnie pierwszy lepszy egzemplarz czego skutkiem były ww. koszta. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Co to w ogóle za porównanie E65 z W220?
E65 się powinno porównywać z W221, a W220 z E38 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Merce z tych lat bym odpuscil
![]() ![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
jeździłem S500, i auto skarbonka, co chwila coś do zrobienia, przede wszystkim pneumatyka zawieszenia i duuuużo błedów silnika, ale z drugiej strony najbardziej komfortowe auto, z jaki miałem do czynienia...
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 December 2007 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Mamy w211 320 cdi sedana.
Można teraz wyrwać za dobre pieniądze. Mamy bez airmatica, więc zawias drogo nie wychodzi ogólnie auto ma 240tyś nalotu były wymienione dwa wahacze. Motor do tego samochodu w sam raz komfortowo można gonić 180 bez zbędnego szumu. Ponad 500 Nm też daje jakotako radę. Ogólnie to lepsza opcja od w220. Problemów z sbc czy elektroniką jak narazie nie odnotowałem ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Co to w ogóle za porównanie E65 z W220? E65 się powinno porównywać z W221, a W220 z E38 E38 bylo produkowane rowno z W220 przez 4 lata (98, 99, 00, 01) E65 bylo produkowane rowno z W220 przez 5 lat (01, 02, 03, 04, 05) Obiektywnie - ciezko zatem stwierdzic ktory z ktorym nalezy porownywac ![]() W220 - niebywaly komfort. Ciezko porownac z mlodszymi od siebie autami tak jak: 5er E60, E W211 bez airmata Jak juz zostalo wspomniane auta mocno kaprysne - mozna sie ratowac drutowaniem na uzywanych czesciach z anglikow - to juz kwestia do dyspozycji wlasciciela ![]() |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
Tylko starego okularnika nie bierz bo rdzewieje.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Osobiście też bym przychylał się w stronę E65,zrobiłem tym ładnych kilkaset kilometrów i naprawdę godny sprzęt.
Z tego co mówił właściciel to jedynie kolektor szlag trafił jak to w 3,0d bywa. Komfort fajny,a koła 21''.Jak na taką lochę,prowadzenie mega pewne.Fotele świetne z szeroką regulacją,nawet podparcie ud elektrycznie sterowane do tego te zagłówki (nie wiem jak nazywają się te regulowane poduszki),leciało mi się mega dobrze i wygodnie.IDrive-a,którego widziałem pierwszy raz na oczy ,ogarnąłem w 10minut,a podobno jest tragedią. Cisza,dobre audio, nawet przy otwartym szyberdachu przy 160km/h względny spokój. 730d pali niewiele,aczkolwiek chips mile widziany. Egzemplarz miał na zegarze 200 000km. -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jak bierzeszz pod uwage w211 to pomyśl o 300c 3,0CRD ...od spodu to samo auto ( nie powstało na bazie w210 jak pisze "autosrat"-jest to w211) ....w kabinie niestety średnio ,ale bez tragedii .
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Jak bierzeszz pod uwage w211 to pomyśl o 300c 3,0CRD ...od spodu to samo auto ( nie powstało na bazie w210 jak pisze "autosrat"-jest to w211) ....w kabinie niestety średnio ,ale bez tragedii . przy w211 środek 300c to nieporozumienie i dzieli je przepaść -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
Odgrzeję trochę kotleta.
Mam okazję pojeździć W211, mimo że auto na gotowo z zarejestrowaniem itp. kosztowało ok. 42.000zł to bardzo fajny dd, 270d w kombi daję radę a pociągnąć też jakąś przyczepę się da, dodam tylko że czyściłem EGR i wtryski. Mam Air-Matic ale na razie się nie psuję, ja brałbym W211, jest zrobione z aluminium lubo ocynku i nie rdzewieję w takich ilościach jak W220, ja na 9 letnim aucie mam jeden punkt rdzy od odprysku. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 13:58 |