![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
MODEL:
Mercedes-Benz W201 2.0E Modyfikacje Silnik: W TRAKCIE Wykonane: Swap na M111.944 - Mercedesowskie R4 2.0 z Kompressorem - najstarszy z rodziny na sterowniku HFM i przepustnicą na linkę Mniejsze koło kompresora Eaton M62 - 70mm Plany: Turbo TD04HL-16T w miejsce Kompressora Układ dolotowy: W TRAKCIE Wykonane Intercooler Fmic 300x155x65 przeniesiony przed chłodnice Plany: Większy intercooler Układ wydechowy: W TRAKCIE Wykonane: Wydech przelotowy 2 cala z tłumikiem końcowym od W201 2.5TD (najluzniejsza seria) Plany: Wydech przelotowy 2.5 cala z dwoma tłumikami Układ wtryskowy: W TRAKCIE Wydajniejsze wtryski, wydajniejsza pompa paliwa Elektronika: ZAKONCZONE Zregenerowana wiązka silnika Podłączenie wiązki po swapie Układ chłodzenia: W TRAKCIE Chłodnica została od M102 - nie wiem czy nie będzie za mała - czekam na +25 stopni ![]() Wisko zamienione na wentylator od Omegi B 2.0 zrobiony na przycisk w kabinie Układ napędowy: W TRAKCIE Skrzynia od W124 2.2 M111 manual 5b z wyjściem na linkę prędkościomierza Plany: Dyferencjał z ASD Zawieszenie: ZAKOŃCZONE "Sportowe" amortyzatory Sprężyny W124 3.0d cięte Grubszy stabilizator przód Układ hamulcowy: W TRAKCIE Przód: Tarcze i zaciski z W220 300mm Tył: Tarcze i zaciski z R129 278mm Plany: Wymiana serwa na podwójne z W210 BODY KIT: ZAKOŃCZONE Zderzak laminat Lorinser Lotka "ala" AMG WNĘTRZE: ZAKOŃCZONE Wymiana szarej jodełki na fotele z wersji Sportline Wymiana kierownicy na drewnianą Czas przedstawić swoje auto ![]() Uratowany ze złomu Baby Benz kupiony rok w Lipcu 2020 roku za 1800 zł. W planach było postawienie go pod dach i zabranie się za niego w Lutym 2023 kiedy to skończę leasing swojego daily, cóż, wyszło jak widać xd Na pierwszy ogień poszedł remont blacharski, który pochłoną najwięcej czasu i pieniędzy - wymienione progi i pospawane wszystkie napotkane dziury, których było więcej niż w opakowaniu Goudy Po remoncie zawieszenia popsuł się wtrysk mechaniczny Ke-Jetronic, miałem dość zabawy z nim w związku z tym wleciało EFI. Gdy auto zaczęło w miarę przyzwoicie jeździć zabrakło mi mocy, silnik generował +/- 100 koni i wtedy zapadła decyzja o swapie. Zrobiłem to co każdemu odradzano czyli kupiłem silnik z Allegro z palety, po oględzinach i wymianie wszystkich osprzętu wylądował w aucie. Swap przejechał z powodzeniem już 4000 km, teraz czeka na montaż instalacji LPG. Bliższe plany to przejście na "wąską listwę" i polakierowanie go w kolor Light Ivory lub Moss Green, lekkie przebudowanie dolotu o którym wspomniałem wcześniej i wrzucenie wydajniejszej pompy paliwa. Dalsze plany to turbo na seryjnym sterowniku a jeszcze dalsze to turbo na Ecu masterze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Witam,
Fajny projekt. Ważyłeś wóz ? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Ładne felgi - co to za jedne? Wygląda na jakieś starocie
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Ładne felgi - co to za jedne? Wygląda na jakieś starocie Wygląda jak Borbet B -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
W weekend pojechałem zważyć auto - waga pokazała 1310kg - w baku miałem 27 litrów benzyny plus 20 litrów gazu.
Reasumując waga auta wynosi mniej więcej 1280 kg ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
Znalazłem winowajcę falujących obrotów - wiązka przepustnicy rozsypała się w ręce. Mój błąd, że nie wymieniłem tego od razu. Po wymianie przepustnicy obroty nie falują jednak jadąc pełnym ogniem czuć, że auto dość mocno przerywa. Muszę zaopatrzeć się w wydajniejszą pompę paliwa.
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
Aleeeż zrobie odkop
![]() Przez prawie dwa lata auto zdążyło zmienić właściciela jednak z sentymentu postanowiłem je odkupić i dokończyć to, co zacząłem ![]() Po ogarnięciu kilku pierdółek przyszedł czas na zakup turbo, które chce wrzucić w miejsce kompressora. Jako, że są to dwa litry bez zmiennej fazy, którymi jeżdżę na daily bardziej niż na maksymalnej mocy zależało mi na dobrym "wstawaniu" turbo. Zastanawiałem się między turbiną z A45 AMG i jakimś TD04, ze względu na cenę wybrałem TD04HL-16T, kupiona z grupy facebookowej, bez luzów. Czas na kompletowanie reszty gratów ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
Czy intercooler w rozmiarze 450x180x65 zamontowany przed chłodnicą będzie wystarczający? Doładowanie to maksylanie 1b
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Nie .
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
550x180, a najlepiej 550x230.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
myślałem jeszcze o 450x230. Pole rdzenia podobne jak w 550x180 a przepływy będzie miał dobre bo montuje go pod pasem przednim więc będzie tuż za atrapą grilla. Co sądzicie?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 13 April 2021 ![]() |
Wpadły kolejne zakupy
![]() Mega ciężko dostępny stuff, dyferencjał 3,27 z ASD w komplecie z półośkami. Teraz czas na przeserwisowanie, wymianę oleju i odświeżenie zewnętrzne ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
Ja wysłałem swój do zrobienia po jednym de....bilu co zniszczył mi wóz.
Tym razem dyfer poleciał do PTT TECH SUPPORT pełen profesjonalizm i podejście opis faktura wszystko tip top. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo fajny projekt, przede wszystkim super że udało się uratować kolejnego W201 przed hutą.
Wszystkie zmiany mega na plus, szczególnie dyfer.... trudno dostępny sprzęt. Jakie kolejne plany z autem? Jeździ jako daily? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 06:04 |