![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
Witam
Pare pytan - 1. silnik M117 jest rozwojowy czy od razu lepiej swapowac? 2. zawieszenie nadaje się do ostrzejszej jazdy czy lepiej nie probowac? 3. szpera? cos takiego istnieje w MB czy jest jakis inny gadzet? bokiem pojdzie? dzieki ;-) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze ![]() |
Szkoda klasyka
3)Tak pod warunkiem że auto posiada asd (prostokąt na prędkościomierzu) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
1. tylko swap...ale nie polecam..
2. nie nadaje się do ostrej, sportowej jazdy. 3. jest elektroniczna szpera pomagająca wyjechać z pułapki drogowej. Jedna uwaga. To auto nie ma nic wspólnego ze sportem. Jeżeli ktoś oczekuje sportowych wrażeń, lepiej niech zmieni kierunek poszukiwań. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Albo wpakuje worek dukatów
![]() Mam W126 dość długo i też miałem podobne przemyślenia. Zrezygnowałem. -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
elektroniczna szpera? bo ja tu czytam, że jednak ma szpere mechaniczną a do jakiejś prędkości bodajże 30 pare km/h jeszcze system ASD, czyli hydraulika działająca na płytki cierne co powoduję podobno spięcie na stałe.
nie chodzi mi o stricte sport typu 1/4 mili, rajdy czy drifting tylko czy jako weekendowy samochód, da frajdy z pójścia bokiem od czasu do czasu jak np 850i? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze ![]() |
Ma mechaniczną bodajże 30% a asd spina na 100%
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
Szpera jest mechaniczna.
Sec i sport,to w ogóle rozbieżne pojecia. To jest typowy krązownik. Nawet z 5,6 litra pod maską ,nie jest to jakis sportowiec. Auto jest pieknym klasykiem i tego trzeba sie trzymac. Swap,i jakikolwiek tuning ,poza obnizeniem,to kundlenie auta. Pewnych samochodów sie nie przerabia. -------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam bardzo podobny samochód do Twojego, tj Mercedes R129 SL500 z silnikiem M119, a na torze sprawuje się tak:
https://youtu.be/r-kC4PVAaJ0 lub https://youtu.be/tRJ9__9e_Sk Tutaj link do wątku o moim samochodzie na tym forum: http://www.racingforum.pl/Mercedes-R129-SL...ze-t134125.html Mi też wszyscy mówili że takim samochodem nie da się nawiązać rywalizacji na torach wyścigowych. Powodzenia. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Te samochody ze soba mają niewiele wspólnego.
A zrobić da się wszystko, kwestia kosztów i determinacji. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Zależy co masz na myśli, ale jest sporo innych przykładów, że starym Mercedes też mozna:
https://youtu.be/lgS-YwnvfPY https://youtu.be/KKq-CjiDraE Lemur ten prostokąt na prędkościomierzu z reguły jest od ASR. W w126 występował dyfer z LSD o przełożeniu 2:42. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze ![]() |
Zależy co masz na myśli, ale jest sporo innych przykładów, że starym Mercedes też mozna: https://youtu.be/lgS-YwnvfPY https://youtu.be/KKq-CjiDraE Lemur ten prostokąt na prędkościomierzu z reguły jest od ASR. W w126 występował dyfer z LSD o przełożeniu 2:42. Od kiedy weszło asr w mercedesie a od kiedy asd. W pierwszych latach produkcji prostokąt był zarezerwowany dla asd z tego prostego powodu że asr jeszcze nie było dostępne. Idąc dalej , asr generalnie pojawiał się w modelach mocniejszych tj: w124 420, 500. W modelach słabszych częściej się spotyka asd niż asr. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeżeli mówimy o w126 to bylo i ASD i ASR. Napisałeś że jak jest trójkąt to samochód ma ASD co jest prawda ale w połowie.
Do silnika M117 i tak musiałby zaadaptować dyfer z dużą główka tj 210mm. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 04:38 |