![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 February 2010 ![]() |
Witam Koledzy.
Znajomy ma mercedesa CLK z 98r 2.0 benzyna 136km w manualu i męczy mnie żebym mu zrobił coś z tym samochodem żeby zaczął lepiej przyśpieszać i ogólnie jechać. I teraz pytanie do was jak wygląda sprawa ze zrobieniem swapa np na 2.3 z kompresorem czy może lepiej zrobić w tym silniku co jest, soft turbo?? Pytam się znawców tematu jak z wytrzymałością tego silnika, skrzyni itp. Nie siedzę za bardzo w mercedesach dlatego stąd to pytanie. Z góry dzięki za pomoc SzeFo. -------------------- Punto GT 1.4 Turbo
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
Nie ma sensu uturbiać M111 2.0. Lepiej od razu zacząć od 2.3. Te silniki spokojnie po modyfikacjach dochodzą do 240 km.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
M111 idzie dostać 2.0 kompresor (wychodziły na Włochy i Grecję) ma tą samą moc co 2.3 kompresor, jak turbić to bierz wersję z kompresorem - jest już odprężona
![]() No i ECU musisz dać od kompresora ewentualne Stand Alone ![]() http://www.racingforum.pl/index.php?showto...503&hl=m111 http://www.racingforum.pl/index.php?showto...l=m111&st=0 http://www.benzworld.org/forums/r170-slk-c...nformation.html -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 February 2010 ![]() |
Ale tak jak pisałem znajomy ma już ten silnik 2.0 N/a w tym mercedesie i zastanawiam się w która stronę iść. Seryjnie silnik ma 10.5 stopień sprężania więc na soft turbo da radę tylko kwestia wytrzymałości tych podzespołów. Jak ze spasowaniem tego silnika 2.3 czy nawet 2.0 kompresor do tej skrzyni manualnej co jest?? Bez problemu wszystko podejdzie?? Pewnie kwotowo będzie porównywalnie jak do soft turbo.
-------------------- Punto GT 1.4 Turbo
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ale tak jak pisałem znajomy ma już ten silnik 2.0 N/a w tym mercedesie i zastanawiam się w która stronę iść. Seryjnie silnik ma 10.5 stopień sprężania więc na soft turbo da radę tylko kwestia wytrzymałości tych podzespołów. Jak ze spasowaniem tego silnika 2.3 czy nawet 2.0 kompresor do tej skrzyni manualnej co jest?? Bez problemu wszystko podejdzie?? Pewnie kwotowo będzie porównywalnie jak do soft turbo. Jakiekolwiek rzeźbienie w tym aucie mija się z celem. Niech to sprzeda i kupi seryjne 2.3 z kompresorem, czy inną, mocniejszą wersję. Jak już się uprze, że ma być ta buda, to niech wsadza komplet 2.3 ze sprężarką. Jakiekolwiek grzebanie w tym wynalazku, to płacenie tunerowi za know how - które właśnie na tym aucie będzie zdobywane. Jak to auto znajomego, to albo mu to wytłumaczysz, albo stracisz znajomego - bo pójdzie taczka kasy i efektu brak. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Jeśli chodzi o korby i tłoki mercedesa są dość mocne, 1.5bara przyjmowały bez problemu, a i przeładowania na 2 bary im nie zaszkodziły
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:01 |