Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Mercedes 320CE M104 Twin-T czy kompresor, oczekiwane ponad 300KM
gość_ROB_555_*
post Tue, 01 Mar 2011 - 19:21
Post #1









Witam
Tak z nudow i faktu ze mi sie zawsze podobal kupilem sobie mietka w coupe.
Motor rzedowy 6cio garowy 24v 220KM seria.
Skrzynia fajna bo manual z 1dynka do tyl smile.gif (getrag)
Seria szybko sie nudzi i chcialbym cos dodac. Od razu mowie to auto to bedzie taki bulwarowiec weekendowy - zadnego upalania wieczorami czy na torze.

Patrzalem na gotowe kity to np Mosselman proponuje zestaw twin turbo bez odprezenia motoru (dmucha 0.4bara) na ok 310KM przy seryjnych wtryskach....

Jako ze do mietka chyba kompresor bardziej pasuje wolalbym isc w ta strone (kwestia prostoty montazu tez ma znaczenie).
Dorzucic do tego jakies lepsze szpryce, pompe paliwa, IC ,Ecumasterem ogarnac temat i mysle ze bez odprezania na ok 0.5-0.6 bara 320KM powinno wyskoczyc?

Ma ktos info co warto zamontowac itd..? Bo ciezko cos znalesc a wariaci z turbobanditen od razu by 1.5 bara dmuchali biggrin.gif a mi zalezy na takim kulturalnym liznieciu biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 01 Mar 2011 - 19:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kubeq_Sq
post Tue, 01 Mar 2011 - 22:39
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





o witam kolege, tobie tez sie juz znudzilo co masz pod maska smile.gif ja tez chcialem isc w kompresor ,ale chyba Ty pierwszy sie uporasz, bo ja ogarniam na razie ms-a, bo ke wpierdolilem, bo to przestazaly przezytek smile.gif teraz wywalam automat i wstawiam doglega (w w124 wszystkie skrzynie byly getraga, ale nie wszystkie sportowe z jedynka do tylu - kwestia sprostowania, bo postanowilem szerzyc poprawna terminologie jesli chodzi o gwiazdy) do tego most z asd no i pompe dwusekcyjna smile.gif wiec, temat na dluzszy czas, a jak skoncze i ms bedzie latal i na benzynie i a podtlenku lpidzu, to dmucham kompresorem.

powiem ci jak ja to widze, a widze to tak, zeby wypierd*lic pompe vacuum, ktora odpowiada za pompowanie w wydech powietrza na wypalanie katalizatora (dawno odlaczona, ale rolka od niej sie przydaje, wiec na razie siedzi przy silniku) i zamiast niej wrzucic kompresor. idealnie pasuje mniejsce smile.gif akurat w zderzaku bedziem mogl zamontowac intercooler i przejsc na druga strone auta smile.gif kwestia bardzo dokaldnego pospawania uchwytu, bo musi sie zgodzic co do mm, bo inaczej potnie ci pasek w drobny mak tongue.gif
co o tym myslisz??


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_ROB_555_*
post Wed, 02 Mar 2011 - 09:48
Post #3









Mysle ze dobrze kombinujesz:)
tu masz fajny opis wraz ze zdjeciami http://www.peachparts.com/shopforum/showthread.php?t=169695
niestety na Rotrexie a w polsce znacznie latwiej Eatona w uzywce zdobyc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Wed, 09 Mar 2011 - 10:02
Post #4


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Taki motor - aż prosi się o holseta wink.gif


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 09 Mar 2011 - 10:16
Post #5


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





A propos turbobanditów to nie wiem czy widziałeś ich nowy bardzo artystyczny film rolleyes.gif o tytule mercedes turbo everyday cars wink.gif







--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekGTI
post Wed, 09 Mar 2011 - 10:19
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 June 2005
Skąd: Jaworzno





ECU master chyba nie ogarnie, problem tkwi w czujniku położenia wału korbowego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_ROB_555_*
post Wed, 09 Mar 2011 - 20:42
Post #7









VIP no holset tez kusi ale wiesz nie chce grubo isc bo to kanapowoz i nigdy skuteczny nie bedzie
Rennen hehe widzialem - chlopaki sa konsekwetni w budowaniu swojego image biggrin.gif
przemek napisz cos wiecej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Thu, 10 Mar 2011 - 16:31
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Rob holset jest idealny;p po tym jak zobaczyłem co finowie robią z straymi e klasami w dieslu już nie wieże że dane auto do czegoś się nie nadaje, wszystko tylko zależy od wielkości doładowania i fantazją i merc kombi 3.0diesel driftuje lepiej jak e30;p


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
novaauto
post Fri, 11 Mar 2011 - 10:28
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2010
Skąd: ŁDZ





CYTAT(mihas66 @ Thu, 10 Mar 2011 - 16:31) *
Rob holset jest idealny;p po tym jak zobaczyłem co finowie robią z straymi e klasami w dieslu już nie wieże że dane auto do czegoś się nie nadaje, wszystko tylko zależy od wielkości doładowania i fantazją i merc kombi 3.0diesel driftuje lepiej jak e30;p



Ale rozmowa jest o benzynie.


--------------------
89" E30 Coupe M-Tech II M52B28
96" Civic 6 HB B16A2 ITB
86" RX-7 FC SR21VET EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:18