Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Megane 1.9 Dci, modyfikacje
sebatrn
post Tue, 25 Jan 2011 - 19:25
Post #1


User
Dołączył: Sat, 01 January 2011
Skąd: Toruń





Witam , czytalem szukałem jednak nic czego chcialem sie dowiedziec nie znalazłem.
Posiadam Renault Megane 1.9 dci 120 km 90 kkm przebiegu .
Auto wydawalo mi sie super zrywne, ekonomiczne , jednak po jakis czasie zaczelo brakowac mocy.
Stad tez moje pytanie, jakie wtryski skad 2.2 dci 3.0 dci ? Wiekszy intercooler ? Chip to pewne ale gdzie ile mocy z tego silnika moza wyciagnac , wiem ze powyzej 150 km juz sprzeglo do wymiany licze się z tym. Zalezy mi na ok 200 km mozliwe ?
Najwiekszy projekt jaki widzialem to Megane RS dci fabrycznie 175 km po chipie i jakichs tam bajerach okolo 220 km .Z tym ze to jest 2.0 dci
Autko bedzie glownie poruszalo sie po publicznych drogach , i raz na jakis czas 1/4 .

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Jan 2011 - 19:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CrocodileReggae
post Tue, 25 Jan 2011 - 21:31
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





najprostszy przepis:
sprzedaj megane
kup tdi w arlu i zapodaj czipsa

będzie: lepiej, taniej, bezawaryjnie... i mniej na wartości straci przez okres użytkowania


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Tue, 25 Jan 2011 - 22:53
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





Ja bym nie grzebał w gó..ie. Ten silnik jest słaby konstrukcyjnie, koledze przy 130k km poleciał wał z panewkami i turbo. Po zwiększeniu mocy o ponad 50% może być różnie. Jak chcesz coś szybszego to sprzedaj i kup co innego, nie musi być VAG - np. Fiat robi bardzo dobre diesle, które można spotkać też w Alfach, Saabach, Oplach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebatrn
post Wed, 26 Jan 2011 - 01:06
Post #4


User
Dołączył: Sat, 01 January 2011
Skąd: Toruń





Ok , dzieki za informacje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crash75
post Wed, 26 Jan 2011 - 06:17
Post #5


User
Dołączył: Sat, 28 March 2009





Z tego silnika to tylko lajtowy soft, jeśli chcesz oczywiście cieszyć się w "miarę" bezawaryjna jazdą. O wtryskach z 2.2 czy 3.0 zapomnij nie podejdą. 2.0 dci to całkiem inna konstrukcja, dlatego nie ma co porównywać z 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Wed, 26 Jan 2011 - 14:20
Post #6


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Jak mówią lajtowy soft nic więcej ten motor już sypie się przy ok. 150 kucach.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebatrn
post Wed, 26 Jan 2011 - 23:15
Post #7


User
Dołączył: Sat, 01 January 2011
Skąd: Toruń





A swap na 2.0 dci ? Wtedy takie modyfikacje maja sens ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crash75
post Thu, 27 Jan 2011 - 06:08
Post #8


User
Dołączył: Sat, 28 March 2009





To już lepiej sprzedaj to i kup 2.0 dci. Swap z 1.9 na 2.0 dci jest nieopłacalny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marewel
post Sat, 05 Feb 2011 - 02:08
Post #9


Rookie
Dołączył: Sun, 07 June 2009





Nikt tego nie modyfikuje bo to się w serii rozlatuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sat, 05 Feb 2011 - 12:41
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Napisz do goodhope badz zadzwon, on sie specjalizuje we francuzach wiec cos Ci na pewno doradzi. Na pewno znajdziesz go na tdi-tunig.pl


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebatrn
post Sat, 05 Feb 2011 - 17:02
Post #11


User
Dołączył: Sat, 01 January 2011
Skąd: Toruń





dzieki , czeslaw.
Co do Francuza , jezdzi juz sporo nic sie nie sypie. No chyba ze zarowki w lampach , nie jest to jakies specjalnie uciazliwe ale wymiana owszem .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valeczek
post Sat, 05 Feb 2011 - 17:53
Post #12


User
Dołączył: Sun, 18 January 2009
Skąd: Katowice





Z 2.2, 2.5 dci wtrysk nie pasuje, z 3.0 dci(motor nissana) też nie. O ile się nie mylę w 1.9 dci siedzi Bosch EDC 15, więc możesz szukać wtrysków z innych silników z tym systemem. Odnośnie Meg RS, tak ma 17x KM ale to silnik Nissana na CR III (swoją drogą bardzo fajnie chodzi ten motor). Renault'owskie diesle to jest najgorsza baza do czegokolwiek. W firmie mam multum zabitych 1.9 i 1.5... Możesz próbować czipować i cudować, ale wg. mnie kwestia czasu i coś się sypnie.

Pozdro


--------------------
Megane Sport F1 (było)

JEST Megane Sport R26 :)

Megane R26 Gripper in progress ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 05 Feb 2011 - 18:27
Post #13









silnik fajny.. robi spore przebiegi przy właściwym użytkowaniu
ale nie do modyfikacji się nie nadaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebatrn
post Sun, 06 Feb 2011 - 00:28
Post #14


User
Dołączył: Sat, 01 January 2011
Skąd: Toruń





No wlasnie jak dla mnie wyglada oblednie mam pakiet od RS'a , ale co z tego jak nie jedzie ;p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sun, 06 Feb 2011 - 08:51
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t...ighlight=megane moze sie przyda wink.gif


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebatrn
post Sun, 06 Feb 2011 - 13:37
Post #16


User
Dołączył: Sat, 01 January 2011
Skąd: Toruń





Dzieki za link , jednak caly czas sie zastanawiam , czy sprzedac i kupic TDI ( chociaz wolalbym nie ) albo pchanie sie w cos w co od samego poczatku wiem ze bede mial pod gorke (1.9dci) tez troche nie ma sensu , a to auto do jazdy na codzien wiec co tydzien by padalo co innego mnie nie satysfakcjonuje.

Jednak te 165 km , calkiem propozycja i z tego co wyczytalem to tylko wydech przelot i chip i juz 45 km wiecej niz seria ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Mon, 07 Feb 2011 - 16:23
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





a sprzeglo nieodmowi przy takiej mocy i pewnie Nm posluszenstwa ?? masz za duzo kasy na mody smile.gif
kup TDIka lepiej smile.gif A3 , Leona , Golfa 4 czy tam inne podobne z VAGa wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Wed, 30 Mar 2011 - 15:49
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Witam.

Panowie nie bedę zakładał nowego tematu.

Moje auto do wożenia wózka, Laguna DCI, 120KM, przebieg 220tyś km, od 7tyś km na nowe turbo,nie żadne regenerowane.

Podobno bezpieczny przyrost to ok +25KM /+ 70nM

Chcę niedługo zrobić w tym soft, grzebiąc w internecie natknąłem się na firmę ADT TUNING z wroclawia, ktoś miał z ta firmą doczynienia??? P. Adrian obiecuje mi bezpieczne i bezdymne +35KM i +70/80nM

Ktoś wie, jak wyglada sprawa z DCI z linka który podrzucił Czesław? Bo ponad 160KM by mi wystarczyło spokojnie w tym aucie, pytanie tylko co i kiedy padnie wink.gif

Pozdr. Karol.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 30 Mar 2011 - 15:52
Post #19









skrzynia i sprzęgło klęknie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Wed, 30 Mar 2011 - 15:57
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Nawet po samym sofcie? Szybciej to padnie? ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 12:04