![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 ![]() |
Witam
Jestem nowy na tym forum więc na samym początku chciałbym pozdrowić wszystkich interesujących się driftingiem i w jakikolwiek sposób powiązanych z tym pięknym sportem... Ale do rzeczy chodzi o to co byście powiedzieli na pomysł zaczęcia przygody z driftem od malucha? Da się w ogóle coś na tym nauczyć? I ew. w jaki sposób go zmodyfikować? Dodam że nie mam skończonej 18-stki i nie chodzi o to żeby był to samochód typowo do driftu tylko żeby cokolwiek się na nim nauczyć a w razie jakby coś w tej nauce nie wyszło i by się rozwalił to żeby nie było szkoda. A i nie mam dużo kasy więc zależy mi żeby to nie były wielkie modyfikacje tylko takie najpotrzebniejsze do "latania bokiem"... Czekam na odpowiedzi Pozdrawiam Kafarek |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Póki jest jeszcze śnieg to lataj i maluchem,zawsze coś liżniesz tylniego napędu
![]() ![]() -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 ![]() |
I bez żadnych modyfikacji? Czy coś zmieniać?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 09 December 2009 ![]() |
Pewnie, że się da, ale IMO dużo więcej liźniesz kupując jakąs starą skode 105 albo duzego fiata, poldka itp.
![]() zobacz jak się chłopaki bawią: ![]() http://www.joemonster.org/filmy/4451/Skoda-drift Powiem Ci, że gdy miałem 15-16 lat jeździłem i maluchem i skoda, 4x koni z tylu w skodzie i naprawdę świetnie wspominam te czasy;) Na drugim biegu na trawiastym płaskim terenie spieraliśmy się zawsze z kuzynem kto zrobi więcej kół (o promieniu jakoś 5-10 m) na jednej kontrze i naprawdę było dużo zabawy;P malucha zbyt szybko chce obracać, choć przy małych prędkościach zawsze sie zdążyło ale to jednak nie było to.. ps. w jakiekolwiek 'mody' nie masz sie co pchać wg mnie, lepiej zalać bak i jeździć więcej;) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 October 2007 Skąd: Otwock ![]() |
Przypominają mi sie moje młodzieńcze lata
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Przynajmniej kilka modów jest wartych uwagi:
1. Wypatrosz wnętrze - zawsze to kilka kg mniej, 2. Możesz zedrzeć wygłuszenia - znowu redukcja masy, 3. Kubeł i szelki - ceny za mirco i jakieś proste 3pkt szele nawet w używce nie będzie duży, a potem możesz przełożyć to do kolejnego przybytku, 4. Kierwa z odsadzeniem - to już nie koniecznie, zależy od Twojej pozycji za kółkiem, ale w razie co, to używane, czy nawet nowe kiery no name na alledrogo.pl już są bardzo tanie, od ok. 200zł za pseudo zamsz ( ale tutaj jeszcze rękawice by się przydały do zamszu ) + naba osobno. Koszty duże nie będą ( kilkaset zł, ale potem ten stuff możesz wyjąć przy sprzedaży/złomowaniu i założyć do kolejnego auta ), a zdecydowanie poprawi to kontrolę i panowanie nad autem. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Jeszcze fela 13" nie zaszkodzi.. na serii to można wydachować nawet na równym asfalcie
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
dobrze jest do przodu wrzucić coś ciężkiego 30-35kg lepiej "Bestia się prowadzi na śniegu wtedy. Ja miałem takie wrażenie jak wrzuciłem 3 akumulatory...
Ale i tak to nie zapobiegło ściągnięciu opony z felgi a w finalnym przejedzie skasowania malca. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 ![]() |
Dobra dzięki za wszystkie posty.
Coś wymyślę. A może jeszcze jakieś wskazówki co do samego driftu? Jak w ogóle go wykonać itp? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 06 February 2010 Skąd: DST ![]() |
Zacznij zabawę od Hebla125p.Stara 4 biegowa skrzynia(1,2 i3bieg są krótsze) i most od poldka(kwadraciak)bo ma inne przełożenie główne(krótsze biegi się robią)-na czymś takim przy 145km/h masz już czerwone pole ale na 3cim biegu miesza na asfalcie.
Może być też skrzynia z poldka ale wtedy pomyśleć nad główką od poldka trucka(jeszcze krótsze przełożenie). Hebel ma też tę przewagę,że na lpg możesz się bawić a maluchem 8-9 litrów wachy zużycia zobaczyć to nie problem-czyli finansowo lepiej na tym wyjdziesz. Jeśli jednak w maluchem będziesz jeździł to po pierwsze pomyśl nad zmianą gaźnika-u kumpla zamontowaliśmy gaźnik od SKODY 105(na weberze ze 125p przy otwieraniu się drugiego przelotu ponad 1/2 zalewało silnik),głowicę podciąć i wydech udrożnić.To dobry początek,później wałek od Świątka albo inne auto. A podstawa to patroszyć i jeszcze raz patroszyć wnętrze;) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 16 November 2009 Skąd: Lublin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 06 February 2010 Skąd: DST ![]() |
Ile by tego nie było,ale przy takich astronomicznych mocach,to w myśl zasady:baba z wozu,koniom (mechanicznym)lżej;)
Poza tym bo gołej blachy trzeba,samą kanapą to nikt sobie głowy by nie zawracał. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Maluch nie jest latwy w prowadzeniu, ale jak sie nauczysz chodzic bokami w 126p, to przesiadka na 200SX, czy jakies BMW nie bedzie problemem.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Osby, Szwecja ![]() |
tak jak koledzy piszą... lepiej coś większego fiacior/poldek albo skoda 105/120 koszty będą podobne...
A co do porad... Zacznij od tego ![]() -------------------- Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Rumburak 105/120 będzie wyrabiał podobne nawyki co Malar, może z tą różnicą, że będzie się wolniej kręcić wokół osi pionowej. Dobre nawyki, przydatne w prowadzeniu pierwszych 911
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 ![]() |
'Biblia driftu' - dzięki temu dużo więcej wiem
![]() Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Wiem, że jestem upierdliwy ale jestem nowy w temacie i chciałbym się jak najwięcej dowiedzieć. Jest może ktoś na tym forum z woj. kujawsko-pomorskiego, a dokładnie z okolic Torunia? |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Wed, 09 December 2009 ![]() |
Pewnie tak z paręset osób;P
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 ![]() |
No to jeśli ktoś z tych okolic to przeczyta, to proszę o odpowiedź. Gdzie w okolicach Torunia można znaleźć jakiś plac tak żeby można było sobie na nim poćwiczyć etc. Tylko nie chodzi mi o jakieś tory, gdzie poćwiczyć można tylko na jakimś zbiorowym treningu (czy coś takiego) ale tak, żeby mógł tam przyjechać ktoś zupełnie nowy, kto nie umie praktycznie jeszcze driftować i żeby mógł sobie tam poćwiczyć sam albo z innymi takimi ludźmi, żeby nie sprawiać zagrożenia etc. dla bardziej zaawansowanych drifterów....
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:29 |