![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Co wsadzić zamiast seryjnego DP do MQB / 2.0 CJX z euro 6 żeby odetkać wydech i a w przyszłości móc zapakować garretta pmax?
W necie pełno decatów. Ale jakoś nie jestem do tego przekonany. Nie chcę kombinować przy przeglądach. O co chodzi z tymi 100/200/300cpsi? Jest sens płacić extra za kata, który i tak nie trzyma euro 6? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
cpsi to cells per square inch. Jak dużo "rurek" ma w sobie katalizator. Więcej oznacza większą powierzchnię czynną katalizatora.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Co wsadzić zamiast seryjnego DP do MQB / 2.0 CJX z euro 6 żeby odetkać wydech i a w przyszłości móc zapakować garretta pmax? W necie pełno decatów. Ale jakoś nie jestem do tego przekonany. Nie chcę kombinować przy przeglądach. O co chodzi z tymi 100/200/300cpsi? Jest sens płacić extra za kata, który i tak nie trzyma euro 6? Ja zalecam zawsze klientom wersje z katalizatorem. Jest kilka opcji dostępnych i sprawdzonych. Jak ma przechodzić przeglądy to 300cpsi po to aby efektywnie działał. W razie wątpliwości jestem do dyspozycji pod tel. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Oprócz garreta p-max masz też teraz opcję continental turbo z 8r/s3 8y/tts po lifcie 2020+- gen 4 tfsi
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
to prawda, swiat idzie do przodu.
kiedyś zakładałem wątek co się zmieniło że CJX robią takie moce vs stare 1.8T A tu proszę upgrade z seryjnego IS38 na seryjne conti i 80 koni do przodu (stage 2 na IS38 vs stage 3 na conti) tak czy inaczej na razie turbo zostanie ori, ale chcę mieć rozwojowo żeby w przyszłości nie przytykało wydechu -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
znalazłem w międzyczasie firmę mar-tec mają DP z katami do wyboru euro 3, 4 albo 6.
Ktoś miał z tym styczność? Jest to możliwe żeby DP za 3600PLN (tyle kosztuje euro 6) trzymał seryjne parametry? Jak to jest teraz z badaniem spalin na przeglądach? Diagności podchodzą jakoś restrykcyjnie? Ze względu na młody wiek moich samochodów dawno nie byłem na stacji diagnostycznej. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sun, 18 November 2018 ![]() |
Im mniej Cpsi (cell per square inch) tym mniejszy opór stawia. Ale też dłużej się nagrzewa. W zachodniej Europie sprawdzaja emisję na zimnym silniku na skp. U nas wystarczy że katalizator jest, przy czym nie wiem co na to sterownik silnika. Może być bardziej dokładny od diagnosty xD i skończy się błędem katalitic converter effeciency below threshold.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Takie błędy to się usuwa ze sterownika
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Oprócz garreta p-max masz też teraz opcję continental turbo z 8r/s3 8y/tts po lifcie 2020+- gen 4 tfsi jezdzi to pięknie i wstaje nieziemsko https://www.youtube.com/watch?v=nciuFB11w44 -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 11:32 |