![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 October 2015 ![]() |
Siema, potrzebuję porady.
e90 12.2006 silnik M57/T2 325d 197kM, dużo rzeczy zmienionych, Wymiana wtrysków na piezoelektryczne (wgrane korekty, nowe podkładki) , wymieniona listwa wysokiego ciśnienia wraz z czujnikiem i zaworem(pompa została) Głowica 330d -wymiana głowicy-pełna regeneracja(gniazda,planowanie,pasowanie) Wymiana sterownika silnika wraz z wiązką dde do wtrysków nadde6. Wymiana kolektora ssącego, i parę innych aktualnie 250 kM i 620 nm. Chciałbym wsadzić wtryski od 535d 335d do tego wsadzić większe turbo ( jakieś propozycje ? ) hybryda? ale gdzie ? nowe ? jakie ?. do tego wydech , może zderzak od m3 i wylot na 2 , 4 rury ? co myślicie ?. Dzięki za pomoc i sugestie ! Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków ![]() |
Hybrydy ma perun turbo
-------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2015 ![]() |
Dokładnie bardzo dużo hybryd robi perun turbo do BMW, sam osobiście jeżdżę na turbinie przerabianej przez nich.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 September 2009 ![]() |
Wyrzuć Dpfa. Ja mam downpipe 3cale i zrobione na 272km i 550nm.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 October 2015 ![]() |
Nie ma już dpfa dawno
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 October 2015 ![]() |
ja mam 250 i 617 nm celuje 300+
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 September 2009 ![]() |
To coś bardzo mało ci wyszło tych KM.
Powiedz mi dla czego zmieniałeś cały układa paliwowy na piezoelektryczne?? w jakim celu ?? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 October 2015 ![]() |
Wiesz co kupiłem takiego moda wiedząc o wszystkich modach, była zajawka na przerobienie go na pełnoprawny 330d i tak zrobili i dalej modzić (co właśnie próboję robić"
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 October 2015 ![]() |
Skontaktowałem sie z perunturbo, stage 1 hybryda z mojej turbinki 330d będzie do 330koni. Mam pytanie wtyrski 535d ( wchodzą bez problemu?) czy sam program po turbince wystarczy zeby wychylic sie 300+ i 700 momentu ? co z wydechem downpipe i przelot po całości?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Jeżeli masz wtryski z 235KM to nie ma sensu ich zmieniać bo to są te same co w 535D 286KM.
Tutaj masz projekt co można osiągnąć na single turbo : ![]() Downpipe najlepiej 4 cale reszta 3 cale. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 October 2015 ![]() |
Fajny wykres ;d Patrząc na te możliwości zastanawiam się czy jest sens wchodzić w stage 1 do 330 koni i za jakiś czas grzebać w tym samym czy od razu isć grubiej ? mówie o turbo. Myślę, że tak 330-340 i 720 momentu byłoby optymalnie, bo dalej już trzeba myśleć o sprzęgle
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 September 2009 ![]() |
Jeżeli masz wtryski z 235KM to nie ma sensu ich zmieniać bo to są te same co w 535D 286KM. Tutaj masz projekt co można osiągnąć na single turbo : ![]() Downpipe najlepiej 4 cale reszta 3 cale. Jnx a jakie są możliwości na orygnialny wtryskach z 325d nr bosch 0445110209 ??. widziałem też że robiliście jedno auto które miało zmienione koncówki wtrysków na te 535d 272ps 0445110219 były z tym jakieś problemy? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Na ori wtryskach i ori turbo zrobiliśmy 300KM/ 640Nm wykres wrzuce później bo jeszcze nie zgrałem z kompa
Na ori wtryskach i turbo hybrydzie zrobiliśmy 315KM / 660Nm : ![]() i to jest raczej max dla seryjnego układu paliwowego ![]() na wykresie drobny błąd w opisie, to jest oczywiście 197konna wersja M57N2. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 September 2009 ![]() |
Jak ma sie do tego skrzynia automatyczna ?
Wtryski z 535d 272ps juz leża do tego turbo hybrdya mysle ze te 330ps powinno pyknąć. Tylko czy wytrzymie skrzynia 650nm Na ori wtryskach i ori turbo zrobiliśmy 300KM/ 640Nm wykres wrzuce później bo jeszcze nie zgrałem z kompa Na ori wtryskach i turbo hybrydzie zrobiliśmy 315KM / 660Nm : ![]() i to jest raczej max dla seryjnego układu paliwowego ![]() na wykresie drobny błąd w opisie, to jest oczywiście 197konna wersja M57N2. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:47 |