Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> MODY E90 330d ! pomocy, turbo + wtryski
axelP
post Thu, 08 Oct 2015 - 13:32
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 08 October 2015





Siema, potrzebuję porady.

e90 12.2006 silnik M57/T2 325d 197kM, dużo rzeczy zmienionych,
Wymiana wtrysków na piezoelektryczne (wgrane korekty,
nowe podkładki) ,
wymieniona listwa wysokiego ciśnienia wraz z czujnikiem i zaworem(pompa
została)
Głowica 330d -wymiana głowicy-pełna regeneracja(gniazda,planowanie,pasowanie)
Wymiana sterownika silnika wraz z wiązką dde do wtrysków nadde6.
Wymiana kolektora ssącego, i parę innych aktualnie 250 kM i 620 nm.

Chciałbym wsadzić wtryski od 535d 335d do tego wsadzić większe turbo ( jakieś propozycje ? ) hybryda? ale gdzie ? nowe ? jakie ?.
do tego wydech , może zderzak od m3 i wylot na 2 , 4 rury ? co myślicie ?.



Dzięki za pomoc i sugestie ! Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 08 Oct 2015 - 13:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MS13
post Thu, 08 Oct 2015 - 16:47
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 March 2009
Skąd: Łuków





Hybrydy ma perun turbo


--------------------
Mk4 asz gtb2260vk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
afro89
post Thu, 08 Oct 2015 - 21:10
Post #3


User
Dołączył: Sun, 18 January 2015





Dokładnie bardzo dużo hybryd robi perun turbo do BMW, sam osobiście jeżdżę na turbinie przerabianej przez nich.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simon*
post Fri, 09 Oct 2015 - 21:05
Post #4


Rookie
Dołączył: Sun, 06 September 2009





Wyrzuć Dpfa. Ja mam downpipe 3cale i zrobione na 272km i 550nm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
axelP
post Fri, 09 Oct 2015 - 22:26
Post #5


Rookie
Dołączył: Thu, 08 October 2015





Nie ma już dpfa dawno smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
axelP
post Fri, 09 Oct 2015 - 22:28
Post #6


Rookie
Dołączył: Thu, 08 October 2015





ja mam 250 i 617 nm celuje 300+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simon*
post Mon, 12 Oct 2015 - 23:04
Post #7


Rookie
Dołączył: Sun, 06 September 2009





To coś bardzo mało ci wyszło tych KM.
Powiedz mi dla czego zmieniałeś cały układa paliwowy na piezoelektryczne??
w jakim celu ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
axelP
post Tue, 13 Oct 2015 - 15:37
Post #8


Rookie
Dołączył: Thu, 08 October 2015





Wiesz co kupiłem takiego moda wiedząc o wszystkich modach, była zajawka na przerobienie go na pełnoprawny 330d i tak zrobili i dalej modzić (co właśnie próboję robić" smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
axelP
post Sat, 24 Oct 2015 - 14:44
Post #9


Rookie
Dołączył: Thu, 08 October 2015





Skontaktowałem sie z perunturbo, stage 1 hybryda z mojej turbinki 330d będzie do 330koni. Mam pytanie wtyrski 535d ( wchodzą bez problemu?) czy sam program po turbince wystarczy zeby wychylic sie 300+ i 700 momentu ? co z wydechem downpipe i przelot po całości?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Sat, 24 Oct 2015 - 18:26
Post #10


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





Jeżeli masz wtryski z 235KM to nie ma sensu ich zmieniać bo to są te same co w 535D 286KM.

Tutaj masz projekt co można osiągnąć na single turbo :




Downpipe najlepiej 4 cale reszta 3 cale.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
axelP
post Sat, 24 Oct 2015 - 19:16
Post #11


Rookie
Dołączył: Thu, 08 October 2015





Fajny wykres ;d Patrząc na te możliwości zastanawiam się czy jest sens wchodzić w stage 1 do 330 koni i za jakiś czas grzebać w tym samym czy od razu isć grubiej ? mówie o turbo. Myślę, że tak 330-340 i 720 momentu byłoby optymalnie, bo dalej już trzeba myśleć o sprzęgle biggrin.gif aktualnie jest tarcza z nadlanym kevlarem i daje radę ale ile mocy pociągnie to nie wiem ;d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simon*
post Sun, 25 Oct 2015 - 12:40
Post #12


Rookie
Dołączył: Sun, 06 September 2009





CYTAT(jnx @ Sat, 24 Oct 2015 - 18:26) *
Jeżeli masz wtryski z 235KM to nie ma sensu ich zmieniać bo to są te same co w 535D 286KM.

Tutaj masz projekt co można osiągnąć na single turbo :




Downpipe najlepiej 4 cale reszta 3 cale.


Jnx a jakie są możliwości na orygnialny wtryskach z 325d nr bosch 0445110209 ??.
widziałem też że robiliście jedno auto które miało zmienione koncówki wtrysków na te 535d 272ps 0445110219 były z tym jakieś problemy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Mon, 26 Oct 2015 - 21:04
Post #13


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





Na ori wtryskach i ori turbo zrobiliśmy 300KM/ 640Nm wykres wrzuce później bo jeszcze nie zgrałem z kompa

Na ori wtryskach i turbo hybrydzie zrobiliśmy 315KM / 660Nm :



i to jest raczej max dla seryjnego układu paliwowego smile.gif


na wykresie drobny błąd w opisie, to jest oczywiście 197konna wersja M57N2.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simon*
post Tue, 27 Oct 2015 - 21:12
Post #14


Rookie
Dołączył: Sun, 06 September 2009





Jak ma sie do tego skrzynia automatyczna ?
Wtryski z 535d 272ps juz leża do tego turbo hybrdya mysle ze te 330ps powinno pyknąć. Tylko czy wytrzymie skrzynia 650nm

CYTAT(jnx @ Mon, 26 Oct 2015 - 21:04) *
Na ori wtryskach i ori turbo zrobiliśmy 300KM/ 640Nm wykres wrzuce później bo jeszcze nie zgrałem z kompa

Na ori wtryskach i turbo hybrydzie zrobiliśmy 315KM / 660Nm :



i to jest raczej max dla seryjnego układu paliwowego smile.gif


na wykresie drobny błąd w opisie, to jest oczywiście 197konna wersja M57N2.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 14:06