![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 September 2020 ![]() |
Witam będę wystawiał do swojej 330 soft turbo. Auto jest po swapie zostało sprzęgło od 2.2 m54b22 oraz skrzynia biegów.
czy skrzynia się czymś różni od b30 oraz sprzęgło, jeśli tak to można to jakoś wzmocnić obić kewlarem czy coś w tym stylu by wytrzymał te myślę że 340km max Czy celujac w tą moc zmienić uszczelek pod głowica na grubsza? Auto nie będzie typowym upalaczem czy też służyło do wyścigów poprostu brakuje mocy |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Skrzynia masz getrag a powinna być zf który więcej zniesie, sprzęgło jest raczej za słabe, dlatego albo dwu tarcz albo 240mm kevlar. Silnik lepiej odprężyć np.kanapką
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 September 2020 ![]() |
Czyli skrzynia na 100% szybko się skończy?
Sprzęgło szukać nowe czy mogę np moje wyciągnąć i obić? To jakiś skomplikowany proces czy mechanik mi to ogarnie? A jeśli np nie przeciagalbym to odciny to jest szansa że skrzynia wytrzyma? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Chyba jeszcze trochę wiedzy przed Tobą.. Skrzynia głównie, podobnie jak sprzęgło zabija moment obrotowy wytwarzany przez silnik. Mechanik jak ogarnięty to zrobi. Sprzęgło najlepiej nowe.Swoją drogą, skoro chcesz upalać swoje auto to lepiej zaopatrz się w narzędzia etc. Bo w przeciwnym wypadku to auto pogrąży Cię finansowo jak będziesz jeździł do mechanika co rusz.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 September 2020 ![]() |
Kupię jednomas, obije i do tego docisk od diesla i sprzęgło spokojnie wytrzyma?
Seryjne polosie od 3.0 wytrzymają te 340km i około 400 nm? Dla bezpieczeństwa założę grubsza uszczelke więc spadnie mi moc o kilkanaście koni ale po doładowaniu będzie bezpieczniejsze 340km z tego silnika tak? I ostatnie pytanie jak to się ma do jazdy w trasie np jadę nad morze i cały. Czas 3,5 albo 4k obrotów silnik wtedy dostanę po dupie czy tylko gwałtowne przyspieszenia go męczą? (mówię jakbym miał. Już założone turbo) A co z tą skrznia od 2.2? Zostawić ja jak zrobię to co wyżej? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 September 2020 ![]() |
Skrzynia wytrzyma chociaż rok? Często będę jeździł. Cywilne.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie, nie wytrzyma. ZF kosztuje 400zł, a z TDS 150zł, po co dziadować?
Zrobisz 350hp na odprężonym dole spokojnie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 September 2020 ![]() |
Ok to wleci jeszcze skrzynia. A ktoś rozwieje te moje wątpliwości wyżej?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
Wrzuć skrzynię, potrzebujesz jeszcze wybieraki do zf, wał od 2.8 lub z zmianą dyfra od 3.0. Dlatego, że 2.2 miało inny rozstaw śrub z przodu i zf jest dłuższy.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 September 2020 ![]() |
Dyfer mam 3.07 z dużą głową i wal już mam od 3.0
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 19:43 |