Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [M3 E46] Różnice między USA a Euro
Mario
post Sat, 19 Apr 2008 - 19:07
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Witam.
Jakie są różnice między europejską a amerykańską wersją tego auta?
Dolar staniał i może warto sprowadzić sobie takie cacko z USA smile.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 19 Apr 2008 - 19:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rumpel_ski
post Sat, 19 Apr 2008 - 23:42
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





CYTAT(Mario @ Sat, 19 Apr 2008 - 19:07) *
Witam.
Jakie są różnice między europejską a amerykańską wersją tego auta?
Dolar staniał i może warto sprowadzić sobie takie cacko z USA smile.gif



Są inne kolektory wydechowe, te w wersji USA mają katalizatory na kolektorach wydechowych, to pierwsza różnica. Jak coś mam pełne ETK USA, MEX, RUS, ZA, IDN, JAP,MEX,MYS,PHL i wszystkie inne. Licznik też ma pewnie podwójną skalę. Mph/Km


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 20 Apr 2008 - 10:12
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Niedawno ten temat się przewinął. Moc to jakieś kilka KM różnicy, nie tak jak w przypadku M3 E36 US/EU, i licznik jak napisał rumpel_ski, wyskalowany podwójnie. Hebli nie mierzyłem, ale hamował jak należy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
idzik
post Sun, 20 Apr 2008 - 11:13
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 November 2007
Skąd: Warszawa





Dokładnie tak jak piszą chłopaki wyżej, są dodatkowo bardziej restrykcyjne katy już na kolektorach przez co moc spada do katalogowych ~333km.

Drugą różnicą są też hamulce - te z USA, mają takie jak m3 przed liftem (czyli przed 2003 rokiem) - mają pełne, nienawiercane tarcze.

Oprócz tego nie ma już większych różnic, o drobnostkach typu skala w milach czy światełka obrysowe i kierunkowskazy nie ma co wspominać smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 20 Apr 2008 - 12:08
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Jeżeli tylko katalizatory i kolektor stanowią główną różnicę to zawsze można je podmienić z wersji europejskiej bo skrzynia i silnik są chyba identyczne tak?


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Sun, 20 Apr 2008 - 12:35
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Może pogadaj z uzytkownikiem "Szeli" na pewno poda Ci pełną specyfikacje i dane z USiA a w razie czego bedzie pomocny przy kupnie...


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Mon, 21 Apr 2008 - 13:03
Post #7


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





np tutaj masz trochę na ten temat.

Z grubsza tak jak wcześniej pisano. Hamulce, kolektory, zegary.


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Mon, 21 Apr 2008 - 23:12
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





No i masz różnice - 3 różnice i mniejszą moc. -Ciekawe jak ze spalaniem - w USA paliwo tańsze?


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///M3
post Tue, 22 Apr 2008 - 09:21
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Natolin





Oprócz kolektorów, zegarów i hamulców - standardowo oświetlenie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
J@RO
post Wed, 23 Apr 2008 - 22:52
Post #10


Frequent User
Dołączył: Fri, 21 January 2005
Skąd: New Jersey, USA





CYTAT(rumpel_ski @ Mon, 21 Apr 2008 - 17:12) *
...w USA paliwo tańsze?


Juz nie takie tanie jak bylo 4 lata temu...teraz galon "regular" kosztuje ~$3.30 w NJ a "premium" ~$3.70. 5 lat temu te ceny wynosily odpowiednio $1.20 i $1.50....ehhhh jedzie z nami ta recesja...jeeedzie dry.gif dry.gif dry.gif

CYTAT(rumpel_ski @ Mon, 21 Apr 2008 - 17:12) *
No i masz różnice - 3 różnice i mniejszą moc. -Ciekawe jak ze spalaniem...


To jest M3, a nie 1.8i.....To musi palić bo to jezdzi....~15 litrow na 100km....z ~340KM smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 23 Apr 2008 - 23:10
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(J@RO @ Wed, 23 Apr 2008 - 21:52) *
Juz nie takie tanie jak bylo 4 lata temu...teraz galon "regular" kosztuje ~$3.30 w NJ a "premium" ~$3.70. 5 lat temu te ceny wynosily odpowiednio $1.20 i $1.50....ehhhh jedzie z nami ta recesja...jeeedzie dry.gif dry.gif dry.gif
tak ale dolar 4 lata temu był po 4.4 a teraz jest po 2.2 więc dla nas to to samo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Wed, 23 Apr 2008 - 23:35
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





CYTAT(J@RO @ Wed, 23 Apr 2008 - 22:52) *
Juz nie takie tanie jak bylo 4 lata temu...teraz galon "regular" kosztuje ~$3.30 w NJ a "premium" ~$3.70. 5 lat temu te ceny wynosily odpowiednio $1.20 i $1.50....ehhhh jedzie z nami ta recesja...jeeedzie dry.gif dry.gif dry.gif



To jest M3, a nie 1.8i.....To musi palić bo to jezdzi....~15 litrow na 100km....z ~340KM smile.gif


15 litrów to moja Mama spali jak jedzie na zakupy.
Ze spalaniem to mi chodzi o granicę w zakresie od 20 do góry!!! . A tak na poważnie to czy są różnice w spalaniu pomiędzy obiema wersjami??

Ciekawe co katalogach producenta o tym piszą??


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Thu, 24 Apr 2008 - 08:52
Post #13


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





CYTAT(rumpel_ski @ Wed, 23 Apr 2008 - 23:35) *
...A tak na poważnie to czy są różnice w spalaniu pomiędzy obiema wersjami??

Ciekawe co katalogach producenta o tym piszą??


Sądzę, że wątpię. Jeśli już, różnice będą nieistotne (chyba nie wierzysz, że dwa identyczne silniki różniące się kolektorami wydechowymi, będą miały kilkulitrowe różnice w średnim spalaniu?).

Poza tym... co to ma za znaczenie? smile.gif


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Thu, 24 Apr 2008 - 23:09
Post #14


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





ludzie to jest sam kolektor !! jedyne co różni obie wersje (chodzi tu o aspekt silnika i osiągalnej mocy ofc.), więc gdzie tu różnica spalania między us/eu spec ? US spec jest troszke zduszona bardziej restrykcyjnymi emisjami spalin , bodajże mniej o 9 czy 10km..

Co do spalania to bez 11l (przy stabilnej dziadkowej jedzie.) na trasie można nie podchodzić i min 17l w miescie ,a przy kręceniu pod czerwone pole i sprincie po mieście 25l to norma ... Dlatego jednym z czynników z których zrezygnowałem z m3 e46 na rzecz e92 335i własnie było spalanie i pokaźniejszy moment nisko dostępny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:21