![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Witam.
Jakie są różnice między europejską a amerykańską wersją tego auta? Dolar staniał i może warto sprowadzić sobie takie cacko z USA ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
Witam. Jakie są różnice między europejską a amerykańską wersją tego auta? Dolar staniał i może warto sprowadzić sobie takie cacko z USA ![]() Są inne kolektory wydechowe, te w wersji USA mają katalizatory na kolektorach wydechowych, to pierwsza różnica. Jak coś mam pełne ETK USA, MEX, RUS, ZA, IDN, JAP,MEX,MYS,PHL i wszystkie inne. Licznik też ma pewnie podwójną skalę. Mph/Km -------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Niedawno ten temat się przewinął. Moc to jakieś kilka KM różnicy, nie tak jak w przypadku M3 E36 US/EU, i licznik jak napisał rumpel_ski, wyskalowany podwójnie. Hebli nie mierzyłem, ale hamował jak należy.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 03 November 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Dokładnie tak jak piszą chłopaki wyżej, są dodatkowo bardziej restrykcyjne katy już na kolektorach przez co moc spada do katalogowych ~333km.
Drugą różnicą są też hamulce - te z USA, mają takie jak m3 przed liftem (czyli przed 2003 rokiem) - mają pełne, nienawiercane tarcze. Oprócz tego nie ma już większych różnic, o drobnostkach typu skala w milach czy światełka obrysowe i kierunkowskazy nie ma co wspominać ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Jeżeli tylko katalizatory i kolektor stanowią główną różnicę to zawsze można je podmienić z wersji europejskiej bo skrzynia i silnik są chyba identyczne tak?
-------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Może pogadaj z uzytkownikiem "Szeli" na pewno poda Ci pełną specyfikacje i dane z USiA a w razie czego bedzie pomocny przy kupnie...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
-------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
No i masz różnice - 3 różnice i mniejszą moc. -Ciekawe jak ze spalaniem - w USA paliwo tańsze?
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Natolin ![]() |
Oprócz kolektorów, zegarów i hamulców - standardowo oświetlenie.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 21 January 2005 Skąd: New Jersey, USA ![]() |
...w USA paliwo tańsze? Juz nie takie tanie jak bylo 4 lata temu...teraz galon "regular" kosztuje ~$3.30 w NJ a "premium" ~$3.70. 5 lat temu te ceny wynosily odpowiednio $1.20 i $1.50....ehhhh jedzie z nami ta recesja...jeeedzie ![]() ![]() ![]() No i masz różnice - 3 różnice i mniejszą moc. -Ciekawe jak ze spalaniem... To jest M3, a nie 1.8i.....To musi palić bo to jezdzi....~15 litrow na 100km....z ~340KM ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
Juz nie takie tanie jak bylo 4 lata temu...teraz galon "regular" kosztuje ~$3.30 w NJ a "premium" ~$3.70. 5 lat temu te ceny wynosily odpowiednio $1.20 i $1.50....ehhhh jedzie z nami ta recesja...jeeedzie tak ale dolar 4 lata temu był po 4.4 a teraz jest po 2.2 więc dla nas to to samo ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
Juz nie takie tanie jak bylo 4 lata temu...teraz galon "regular" kosztuje ~$3.30 w NJ a "premium" ~$3.70. 5 lat temu te ceny wynosily odpowiednio $1.20 i $1.50....ehhhh jedzie z nami ta recesja...jeeedzie ![]() ![]() ![]() To jest M3, a nie 1.8i.....To musi palić bo to jezdzi....~15 litrow na 100km....z ~340KM ![]() 15 litrów to moja Mama spali jak jedzie na zakupy. Ze spalaniem to mi chodzi o granicę w zakresie od 20 do góry!!! . A tak na poważnie to czy są różnice w spalaniu pomiędzy obiema wersjami?? Ciekawe co katalogach producenta o tym piszą?? -------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
...A tak na poważnie to czy są różnice w spalaniu pomiędzy obiema wersjami?? Ciekawe co katalogach producenta o tym piszą?? Sądzę, że wątpię. Jeśli już, różnice będą nieistotne (chyba nie wierzysz, że dwa identyczne silniki różniące się kolektorami wydechowymi, będą miały kilkulitrowe różnice w średnim spalaniu?). Poza tym... co to ma za znaczenie? ![]() -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
ludzie to jest sam kolektor !! jedyne co różni obie wersje (chodzi tu o aspekt silnika i osiągalnej mocy ofc.), więc gdzie tu różnica spalania między us/eu spec ? US spec jest troszke zduszona bardziej restrykcyjnymi emisjami spalin , bodajże mniej o 9 czy 10km..
Co do spalania to bez 11l (przy stabilnej dziadkowej jedzie.) na trasie można nie podchodzić i min 17l w miescie ,a przy kręceniu pod czerwone pole i sprincie po mieście 25l to norma ... Dlatego jednym z czynników z których zrezygnowałem z m3 e46 na rzecz e92 335i własnie było spalanie i pokaźniejszy moment nisko dostępny. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:21 |