![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: KIELCE ![]() |
Pytanie krótkie i treściwe. Czy jest sens maczania palcy w 4gr-fse z lexa is250 ? Przydało by się dodać mu trochę wigoru. Seria ma coś koło 215-220KM ale przydały by się okolice 300 i trochę niuta bo trochę jest spasiony.
Czy to w ogóle ma sens a jeśli tak to jaka najlepsza droga ? Czy w tą V6 da się dmuchnąć choćby jakimś soft? Czy może lepiej kompresor? Czuję że grzebania n/a niewiele da a będzie kosztować krocie. Tylko czy ten piec znosi modzenie i w jakim stopniu. Czytałem coś tam po sieci ale zdania podzielone a poza tym bardzo mało info, chyba niewiele osób się tym bawi. ARMA kiedyś miała w ofercie dedykowany turbo kit ale jest już niedostępny. Podobno sporo problemów na początku przysparza ECU, bodaj sobie z tym poradzono ale jak jest naprawdę to nie mam pojęcia. Pozdro |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jesli mowimy o IS mk2 to pewnie taniej swapowac na silnik z IS350. Nie wiem jak z mk3.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Zmiana na 2gr najszybsza i najtańsza. Dłubanie gr to Bartek ZTR
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 08:28 |