![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 30 May 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Koleżanki i Koledzy,
sprzedam: Lexus IS200, MK1, swap na 1.5JZ-GTE, zakuty z minimalnym przebiegiem Rok: 2001 Przebieg: - budy: 200.000km - motorowni po zakuciu: 3-5 kkm Cena: 58.000 Auto zdrowe, proste, warte absolutnie wszelkiej kasy. Spec: Silnik: zakuty 2JZ-GTE: Głowica Yamaha z 1JZ-GTE: pełny porting, planowanie, nowe uszczelniacze Kute tłoki CP Pistons 86,5 mm 8:5:1 Uszczelka pod głowicą Cometic 1.5mm /idealna do streetu ~1.6bar/ Nowy rozrząd OEM Nowa pompa oleju OEM Nowa pompa wody OEM Nowe szpilki głowicy ARP Racing Panewki główne i korbowodowe Clevite Mahle Śruby do korbowodów ARP Racing Wyważony układ korbowo-tłokowy Blok honowany i planowany Wymienione wszystkie uszczelki, uszczelniacze OEM Toyota Kolektor ssący top mount z kocem termo Turbo Borg Warner S200SX z A/R 0.83 + koc termiczny + dodatkowa muszla ciepła A/R 1.09, montaż V-Band 3.25” + T3 twin scroll Wtryski Denso 550cc Wszystkie paski nowe Nowe świece irydowe NGK Cały silnik przed złożeniem został kompleksowo umyty Przewody olejowe w stalowym oplocie robione na zamówienie Zewnętrzny wastegate 38mm kopia Greddy wpuszczony do wydechu Duży filtr powietrza K&N Układ wydechowy w całości z kwasówki 2.5” na dwóch przelotowych tłumikach /jest zupełnie cicho/ FMIC 63mm wpasowany w zderzak /niewidoczny z zewnątrz/ Nowa chłodnica wody - Mishimoto, chłodzone dwoma ori Spal'ami Pompa paliwa Deatsch Werks DW200 255LPH Silnik zniesie 600KM i więcej. Dzisiejszy setup zapewnia 450-500KM i około 600Nm, przy około 1.6BAR Elektronika: Komputer sterujący standalone EMU, cała wiązka wykonana od zera na zamówienie /nowe przewody/ + moduł bluetooth Lunch control /genialnie działająacy/ Możliwość dopisania ALS /anti-lag system/ Możliwość dopisania systemu antypoślizgowego podczas ruszania Możliwość utworzenia dodatkowej mapy Logowanie 100% danych po USB Radio 6.9” HuiFei - Android z GPS, 3G, DVD, 2x USB, 2x micro SD, pilot, rejestracja trasy /opcja/, bluetooth, zestaw głośnomówiący, czyta mp3, AAC, MPEG, AVI, etc… Pięknie działa z Yanosikiem czy mapami google /online/ Kamera cofania z diodami IR Ukryte odcięcie zapłonu Przeniesienie napędu: Kompletne nowe sprzęgło XTD stage 4 wraz z lekkim kołem zamachowym i łożyskiem - 6-łapkowy spiek Skrzynia R154, zdrowa, niezgrzytająca z relokatorem wybieraka wyciętym na zamówienie, nowy olej dedykowany do R154, nowe uszczelnienie wałka głównego - skrzynia sucha i 100% sprawna/; dzwon OEM nowy Dyfer ze szperą LSD oraz półosie z Lexusa IS300 /wytrzymują dużo/ Wał napędowy wyważony dynamicznie /www.waly.pl/ z nowymi łożyskami, pomalowany i zabezpieczony Zawieszenie: Gwintowane Zawieszenie ISC street z pełną regulacją /sprężyny dla modelu IS300 z cięższym silnikiem/ Drążki reakcyjne na poliuretanach Wyposażenie: Kierownica zamszowa RRC z odsadzeniem 90mm + naba 50mm Centralny zamek El. Szyby Klimatronic działający 100% Szyberdach Elektryczne fotele Podgrzewane fotele el regulowane i składane podgrzewane lusterka Światła przeciwmieglne, poduszki /bez kierowcy/, kurtyny boczne, kufer otwierany z pilota Skórzana tapicerka z alcantrą bez dziur i przetarć Wszystkie plastiki kompletne, nie połamane Automatyczne wyłączanie świateł Aluminiowe felgi Rial 18x8”, opony Federal RSR 215/40 przód, Extreme VR1 tył 245/40 Drugi komplet kół na zimę 17” - oryginalne z tego auta - z oponami Nokian /przód, po jednym sezonie/ tył Dunlop Samochód w moich rękach od około 3 lat. 2 lata temu założony gwint ISC, sprężyny dostosowane do cięższego silnika. Auto serwisowane w ProjectXS, później w Drożdż Service w Krakowie. Wszystkie naprawy i modyfikacje udokumentowane fotograficznie+dokumenty. Swap oraz cała robota zakończona około rok temu. Od złożenia auto przejechało około 3-5 tys km - tylko ze względu na to, że to czwarte auto w domu, w zimie nim mało jeżdżę, a w lecie używam częściej motoru. Do samochodu posiadam komplet dokumentów, dwa kluczyki, oryginalne papiery. Nowa przednia szyba /oryginał Lexus/ - stara dostała kamieniem na autostradzie/. Do auta dodaje zapasowe tarcze hamulcowe przód, a na życzenie kupującego mogę dorzucić więcej części /kupiłem kiedyś “anglika” na dawcę części/. Auto bez najmniejszych problemów przechodzi przeglądy, trzyma się drogi, jest proste, kompletne i nadające się do codziennej jazdy. Cichy tłumik nie płoszy gołębi i nie woła “niebieskich”. A mina objeżdżancyh biznesmenów w autach po 300.000pln kupionych na kredyt jest bezcenna. Samochód przeznaczony dla doświadczonych kierowców. Proszę to traktować poważnie. Odpowiedzialną jazdę wynagrodzi niesamowitymi wrażeniami, ale trzeba pamiętać, że wóz waży około 1300kg, a ma ponad 450KM i 600Nm - trzeba się go mocno trzymać. Samochód w ciągłej eksploatacji /daily car/, a więc przebieg rośnie. Zapraszam na jazdę próbną w Krakowie. W razie pytań proszę dzwonić: 600905599 Link do aukcji allegro: http://allegro.pl/lexus-is200-2jz-gte-500k...6127197790.html Lepsze zdjęcia /lub te same 10x większe/ wyślę na maila ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() allegro galerie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:52 |