![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 August 2009 ![]() |
Witam!
Rozglądam się za ww autem. Chciałbym dowiedziec się jak najwięcej informacji na jego temat od osób go użytkujących (forum lexusa to totalna klapa) ![]() Uzytkowanie głównie w miescie, raz w tygodniu trasa. Czy znajdzie się dla niego godny konkurent do 70/80k? Tutaj naprawdę na duży plus stosunek mocy do spalanej benzyny. No i własnie, jak wygląda spalanie jeżdząc po miescie, korki nie korki, z tego co wiem silnik elektryczny działa do 60km/h. Z góry dzięki za wszytskie informacje ![]() Pozdroawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Nie wiem jak w w GS, ale w RX dla znajomego więcej palił w trasie niż w mieście właśnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Troszku jeżdżę (nie swoim) Gs 450h ale IVką a Tobie pewnie chodzi o MKIII ale spalanie średnie IVki to 9-11l gdzie 11l trzeba już się mocno starać...w trasie (autostrada) rekord to 14l ale nie będę mówił jaka wyszła średnia km/h...
![]() Osiągi ok. nawet mnie zaskoczyły na + ![]() A jak myślisz o mk3 to nie wolałbyś V8 3uz z LPG? W trasie spokojnie zejdzie z beną poniżej 10l a mniej spokojnie 11-12l a lpg trzeba w trasie liczyć 12-13l a w mieście 14-16l (korki)... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
Miałem kiedyś ten model .
Polecam auto zupełnie się nie psuło . Bardzo dynamiczne , wnętrze trąca myszką już kiedyś to robiło . Spalanie w mieście do 10 L , trasa pełnym ogniem do 13 L . -------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 August 2009 ![]() |
A można liczyć na delikatnie "sportowe" emocje? Zraża mnie trochę skrzynia CVT bezstopniowa...
Jak z samym serwisem i bateriami? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 August 2009 ![]() |
UP, może ktoś by mi jeszcze powiedział cos na temat tego auta?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Na emocje nie licz
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 August 2009 ![]() |
Czyli co lepiej pójść w stronę jakiegoś mocnego diesla? Np e60 lci 535? Może macie jakieś inne propozycje.
450h jest naprawdę fajnym kompromisem osiągów i ekonomii. Z tym, ze auto będę finansował więc zwiąże się z nim na jakieś 2 lata a nie chce się męczyć. Zawsze miałem auta z tych bardziej dynamicznych a jesli tutaj czułbym się np jak w mercedesie cls który jedyne emocje jakie we mnie wzbudzał to zażenowanie i znudzenie to nie chce iść tą drogą. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
najlepiej znajdź takie auto i się nim przejedź. krótka przejażdżka raczej da Ci wiecej informacji o odczuciach w czasie jazdy, niż opis na forum...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Praktycznie każdy Lex mocno izoluje kierowcę, wiec jesli w clsie nie znalazłeś emocji, to tym bardziej w GSie moze byc o to cieżko.
Tak jak napisał siewcu, musisz sprobowac na własnej skórze ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Jak chcesz i jesteś z okolić Wawy mogę Ci załatwić przejechanie się hybrydą ale MK4 więc ... to nie mk3.
Ewentualnie mk3 ale v8 z LPG... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Fri, 10 December 2010 ![]() |
Watpie, ze w 80tys się zmiescisz, ale jesli szukasz nietuzinkowej limuzyny z lekko sportowym zacieciem możesz przejechać się Infiniti M37, kolo 100ty juz powinienes znalezc egzemplarz z polskiego salonu z pewna historia.
My akurat mamy w domu i Lexa (co prawda LS) i Infiniti i wiem, że jeśli chodzi o komfort i całkowite odizolowanie od zewnątrz to tylko Lex, jesli o emocje, to tu wygrywa Infi ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
Ja na swoim przykładzie mogę Ci powiedzieć że emocje sportowe i GS to słabe połączenie ale bardzo dynamiczne , wygodne , komfortowe jezdzenie już tak .
Mocy nie brakuję , skrzynia jak na CVT w tym aucie nie działa zle , mój był z 2008r do tej pory nie ma problemu z bateriami i ogólnie z niczym. -------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 August 2009 ![]() |
No własnie, CVT nie męczy, głównie akustycznie? Jedyne skojarzenia jakie mam z nią to jazda skuterem 50ccm
![]() Wiadomo, ze przy pełnym gazie obroty cały czas trzymane są na max. A jak to wygląda przy prędkościach przelotowych rzędu 160km/h? Ma tu coś do rzeczy hybryda, ze podtrzymuje prędkość swoją pracą silnik spalinowy przez co obroty są niższe? Wybaczcie za może laickie pytania ale to mój pierwszy kontakt z hybrydą. A propo sportowych emocji, można to auto porównać do a8 d3 4.2tdi? Bo akurat z segmentu wyższego to auto było "luksusowe" ale i też dawało namiastke sportowych odczuć |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
Ja miałem A8 D4 4.2 tdi i wg mnie Audi jest zdecydowanie autem lepszym pod kazdym względem . ( wg mnie tych aut nie powinno się nawet ze sobą zestawiać ) . Jeśli A8 daję namiastkę sportowych odczuć to pod tym względem Lex jest z Audi porównywalny .
Aktualnie śmigam Bmw f02 750 XLI i również stawiam to auto na równi . -------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Skrzynia która jest w hybrydach Toyoty nie jest skrzynią CVT jaką znamy z AutoŚwiata. Nie ma w niej awaryjnego łańcucha i ja śmiem twierdzić że jest to jedyna automatyczna skrzynia na tym świecie która się nie psuje z tego powodu że nie ma tam żadnych części z powszechnie znanych automatów - żadnych tłoków, tarczek, łańcuchów współpracujących z kołami stożkowymi, żadnych elektrozaworów i bloków hydraulicznych. Jej zasada działania jest tak genialnie prosta że aż poraża. Więc jeżeli nawet nie lubisz Toyoto-Lexusa i tego co ostatnio wyrabiają z designem nowych modeli że aż oczy bolą (a na reklamach wmawiają że to piękne jest) to napewno docenisz fakt że nie popłyniesz 10-20 tys zł na remoncie skrzyni w swoim luksusowym wozie.
Dzięki tej skrzyni rozruch silnika w trybie start-stop nie wk...wia człowieka bo jest całkowicie bezgłośny jak w alternatoro-rozrusznikach VALEO montowanych w e-HDI Citroeno-Peugeotów. I to normalne że hybrydy więcej palą w trasie bo tam nie ma odzysku energii z hamowania i całość idzie już z paliwa niemniej silniki pracują w cyklu Atkinsona, sprawność jest wyższa niż normalnej benzyny więc nawet w trasie szybki przelot nie poraża zużyciem paliwa. Wszystkie hybrydy Toyoto-Lexusa mają parę fajnych bajerów takich jak klima która działa nawet przy wyłączonym silniku w związku z czym w korkach nie musimy słuchać klekota pod maską albo wąchać spalonej beny a dodatkowo hybrydy na silnikach 1.8 nie mają ani jednego paska klinowego - czyż to nie piękne ? P.S. nie wydaje się Wam że konkurentem dla A8 jest jednak linia LS u Lexusa ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
miałem to auto i zrobiłem z nim przebieg pomiędzy 80 a 120k.
możemy się zdzwonić, bo nie będę miał czasu za dużo pisać tutaj, ale w skrócie. Na plus: -> jest dyskretny. sumsiedzi bardziej nienawidzą tych w e60, a tym bardziej w starych mercedesach. jak trzeba wyglądać 'nie na bogato', a jeździć premium autem to Lex się nadaje; -> jest cichszy od konkurencji przy każdej prędkości; -> spalanie w mieście 11-13 - obecnie jeżdżę Superb 2.0t (200hp) i Skoda pali więcej [lol]; -> zdecydowanie większa szansa niż przy niemieckich autach, że kupisz samochód używany, a nie przystanek po recyklingu. Na minus: -> dziennikarze moto opisując model eufemistycznie pisali, że precyzja układu kierowniczego nie jest aż tak dobra jak u konkurencji z Bawarii. realnie - jest do dupy, jeśli szukasz przyjemności (i zupełnie poprawnie, jeśli się jej nie szuka). jechałem ze 2 razy MkIV - poprawili bardzo; -> symboliczny bagażnik (auta sprzedawali z kompletem walizek Samsonite, domagaj się ich jak będziesz kupował używany, zdecydowanie poprawia możliwość spakowania się na wyjazd; -> świerszcz w desce rozdzielczej (w moim ASO usunęło na 70k - między 5k a 75k, później wrócił). auto kupowałem od ojca - stąd wiem; -> skóra gorsza niż miałem w e46 (ale tam miałem individuala, więc może jakiś wypas. obecnie w Skodzie jest równie do dupy); -> jest to powolne 345hp, zaryzykowałbym, że podobnie jak e60 z mocą rzędu 270hp; -> jak raz zdarzyło mi się na autostradzie chcieć pokazać, że mam większego siusiaka to bezskuteczna 30km ucieczka przez Insignią w dieselu (!!) skończyła się komunikatem na desce, że baterie się przegrzały (trzeba było zwolnić i problem zniknął, ale siusiak mi się jakby zmniejszył od tego czasu); -> ponoć należy się liczyć z wymianą baterii przy przebiegach 1XX (czyli takie jakie mają używane lexy obecnie) i ponoć to nie kosztuje mało (nie sprawdzałem); -> jak trzeba coś naprawić/wymienić to niestety welcome to ASO. a to oznacza, że za amortyzator (w moim wymieniane 2 lub 3 razy przy przebiegu 120k!) płacisz 8x tyle monopoliście co zapłaciłbyś na warunkach rynkowych. Neutralnie: -> usypiający zmysły każdej osoby, jaką znam. masz 345hp, a jeździsz jak szofer ministra z ministrem. zdecydowanie wolałbym e60 z mocnym motorem, ale to Tobie ma się podobać. aa. znam ceny wywoławcze. u mnie też było bodaj 80k, sprzedałem za 58k. nikt tego nie chce, sprzedałem pierwszej osobie, która oglądała auto (po ponad pół roku). jak pisałem w moim ogłoszeniu - mój samochód nie nadawał się do standardowych w Polsce opisów o stanie idealnym, gdyż był w stanie znacznie lepszym (2 kierowców, auto w rodzinie, wersja Prestige, prawdziwie bezwypadkowy i prawdziwy przebieg, kupiony w PL, serwisowany wg książki i jak była potrzeba - nie wg polskich standardów). więc śmiało negocjuj jak będziesz jednak kupował. -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 August 2009 ![]() |
No na taką odpowiedź liczyłem, dzięki:)
Po przeczytaniu Twojej wypowiedzi chyba odpuszczę, nie moja bajka. Spróbuje jeszcze znaleźć gdzieś takie auto i się przejechać, zeby się upewnić i poźniej nie żałować ![]() Brak tylko pomysłów co zamiast tego auta by spełniło moje wymagania... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
LS600h ;-)
Znaczy się że szukasz głównie auta oszczędnego ale jednak zapierdalacza ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
A e60 o oznaczeniu 545i, co to w ogóle za motor? Padały wcześniej propozycje tego auta tylko z trzylitrową benzyną, dieslem (535i/d), może to jest jakaś alternatywa? Autorowi może takie info się przyda, tym bardziej, że w 7er też ten motor był montowany. Ja chętnie też się czegoś dowiem bo mimo całej otoczki, która powoli narasta naokoło tego modelu, to buda mi się bardzo podoba, a będę szukał następcy aktualnego samochodu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 08:04 |