![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
Projekt: Lexus GS300 2006 MK3 anglik
Modyfikacje: Zmiana silnika 3GRFSE na 2JZGTE VVTI , przekładka kierownicy na lewa strone Silnik:obecnie okolice 480 koni zamiania miski przedniej na tylna turbo borg sx200 z dupa ar 1.22 kolektor wydechowy chińczyk chiński WG 50 wtryski 650 przepustnica 80mm usuniecie ori podstawki pod filtr oleju i przykrecenie bezposredio do bloku podstawki mocala z termostatem montaz alternatora z 3grfse w miejsce pompy wspomagania w 2jzgte montaz sprezarki klimy z 3grfse w miejsce sprezarki 2jz`ta montaz 6 cewek z jakiegos VW/AUDI:poczatkowo były to cewki z 3.0 TFSI ale były za długie,na szrocie znalezlismy krotsze i takie docelowo wleciały na pokład Silnik: plany 700koni ostrzejsze wałki 264 badz 272 albo dobre duze turbo na kulkach Precision turbo 6262/ borg efr 8374 albo borg 300 + nitro od dołu Układ dolotowy:obecnie duzy FMIC ori HKS SSQV orurowanie 3 cale Układ wydechowy:obecnie dwa zestawy wydechu: pierwszy to 3cale z tyłu rozgaleziajacy sie na 2x 2.25 cala + dwa duze tłumiki-zestaw bardzo cichy do uzytku codziennego drugi zestaw to 3 cale z tyłu rozgaleziajace sie na 2x 3 cale bez zadnych tłumików w obu przypadkach Wg jest wpuszczony w wydech wzmocnienie kolektora wydechowego przetoczona muszla wydechowa pod vbanda 3.5 cala Układ wtryskowy : obecnie wtryski 650 pompa paliwa epman 320 wrzucona w seryjny koszyk po kilku modyfikacjach z regulatorem i przepieciu wezykow w drugiej polowce baku-rozpracowanie tego uklładu zajelo mi prawie cały dzien. z ciekawostek poczatkowo jezdzilismy na seryjnej pompie paliwa która po odlaczeniu rezystorka pompowała stałe 4 bary i dawała rady. regulator cisnienia paliwa-jakis chinczyk Elektronika:obecnie silnikiem steruje EMU aternatorem/klimatyzacja/wiatrakami i cała reszta układów elektronicznych steruje pozostawiony seryjny sterownik z 3grfse moduł BT z dodatkowych czujników podpietych do emu mamy: temp oleju,cisnienie oleju,egt,cisnienie paliwa. W srodku nie ma zadnych dodatkowych wskazników. procedura startu po guziku Układ chłodzenia: obecnie seryjna chlodnica z wiatrakami z 3grfse duza chlodnica oleju Układ napędowy:obecnie skrzynia nissan 350z adapter pod skrzynie sprzeglo- dwutarczowy SPEC wał napedowy karbonowy z 350z e-szpera Zawieszenie: obecnie gwint ISC Układ hamulcowy: obecnie nowe klocki/tarcze/gumki/odmalowane zaciski reczny hydrauliczny na dwoch pompkach Wnętrze: obecnie seryjny srodek + zestaw audio od mark levinson Wnętrze: plany zmiana przednich foteli na takie ktore beda trzymac w zakretach. zmiana tapicerki na czarna + przeszycia Body kit +felgi: obecnie poszerzenia nadkoli karbonowy ducktail felgi Work Bersaglio 19x10 i 19x12 przyciemnione tylne lampy środki przednich lamp pomalowane na czarno karbonowa dokładka przedniego zderzaka Waga okolice 1700kg Lex został kupiony w angli odrazu z mysla o wrzuceniu do niego 2jz`ta. Na wstepie bylismy zachwyceni seryjnym układem hamulcowym, wygodą i komfortem z który nawet po naszych modach nie zmalał. Najpierw zabralismy sie za przekładke kierownicy odrazu dokladajac pedal sprzegla,pedał gazu na linke itp. Z wzgledu na wysoki tunel podlokietnika musielismy przeniesc lewarek 15 cm nad skrzynie i dobrych kilkanascie centymetrów do przodu-sprawilo nam to troche problemów,koncepcja i konstrukcja kilkukrotnie sie zmieniała ale wkoncu sie nam udało i lewarek chodzi w miare precyzyjnie chodź do ideału jeszcze troche mu brakuje. Co do przelozeń to na 6 biegu przy około 7200 mamy 300km/h Z powodu braku dostepnosci szper, zostalismy zmuszeni do zrobienia e-szpery. Niestety skrzynie z zetki sa troche głosne i o ile w driftwozach nam to nieprzeszkadza to w cichej limuzynie terkot skrzyni na wolnych obrotach jest lekko denerwujacy/probowalismy podmiany skrzyni/sprzegla/tulejek/olejów ale nie przynosi to zadnego efektu Drugim problemem jest jej wysokosc, przez co jest najnizej zawieszonym punktem auta i przyjmuje na siebie wszystkie "ciosy" Zastanawiamy sie nad zmiana skrzyni,mial ktos kiedys do czynienia z skrzyniami manualnymi z is`a 250 ? Jestesmy mega zadowoleni z powstałego projektu: dalej mamy cicha i wygodna limuzyne z dodatkowym zastrzykiem mocy , uzytkowana na co dzien. 2jzgte VVTI ~500 koni ~1700 wagi ~ daily Zapraszamy na nasz fanpejdż projekt86 na fejsie. Na ten rok planujemy zbudowac lexa ls400 stay tuned !! tutaj pełna galeria zdjec lexa https://www.flickr.com/photos/mikoanqelo/se...57647929562021/ link do filmiku z przejazdu lexa na wośpie https://www.youtube.com/watch?v=3l2Zmdaaamw wykresy z hamowni: 1.5 bara ![]() ~1.7 ![]() zdjecia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Uwielbiam go
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Gdybym nie byl w pracy... zaczal bym sie masturbowac!!
![]() ![]() ![]() Mega kot! Gratuluje pomyslu i samochodu. -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
rewelacja, genialny projekt
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Mysle ze 250nm przy 1500rpm w zupelmpsci wystarcza zeby sprawnie poruszac sie pod blokiem...projekt max.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Odpowiedni zastrzyk mocy do tej krowy
![]() Nawet hydro łapa fajnie się wkomponowała we wnętrze. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Chyba pierwszy lexus, który mi się podoba
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
widzałem to auto na żywca pod tesco w Bielsku jednak z toba pogadać nieszło
co do skrzyni 350z ta skrzynia jest głośna jezeli nie ma koła 2 masowego i cały uklad napędowy jest połączony na sztywno projekt ciekawy sporo pracy włożone -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
widzałem to auto na żywca pod tesco w Bielsku jednak z toba pogadać nieszło co do skrzyni 350z ta skrzynia jest głośna jezeli nie ma koła 2 masowego i cały uklad napędowy jest połączony na sztywno projekt ciekawy sporo pracy włożone Dokladnie do takich samych wniosków doszlismy ze wina jej halasowania jest brak dwumasu,ale to bedzie ciezko przeskoczyc Na wykresie moze i tego nie widać ale lex odpycha sie bardzo przyjemnie nawet od niskich obrotów |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Kreskami z wykresu sie nie jezdzi, wiele osób o tym zapomina;)
Nie szło dopasować dyfra ze szperą z supry np.? Na dłuższą mete spawany dyfer jest uciazliwy. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Swietny projekt gratuluje.
Wyglada swietnie, nietypowy sprzet. Nie doczytalem albo nie ma... jaka jest w tej chwili jego masa? Jakiego rozmiaru sa opony na tylnej osi? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
Dyfer z supry juz u nas lezy od dwoch miesiecy,ale jeszcze ni bylo czasu sie tym zajac
Masa to okolice 1700 Teraz z tyłu sa zimowki 263/35 , letnie sa 275/35 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 June 2005 Skąd: dolnyśląsk ![]() |
Genialne auto!
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Zdecydowanie ZA!
![]() Świetny czołg no i kreski tez przyjemne ![]() -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
to co lubię… Toyota & Lexus w super wydaniu
![]() mistrz!!! -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Thu, 18 November 2010 ![]() |
Brakowało mi tego auta tutaj
![]() |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
dawno żaden projekt mi się tak nie podobał, zajebiste auto!!!
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
kiedy można zobaczyć Lexa na Speedhunters? :-D
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Gratuluję projektu. Kiedyś sprzedawałem te fury jako nowe I jakiś taki dodatkowy sentiment do nich mam.
Na Święta bylem w Bielsku I widziałem głośnego GSa, srebrnego, szybkiego - niestety przes chwilę. To chyba był ten.... -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
Na speedhunters wrzucaja tylko projekty sfotografowane przez ich fotografow, a przynajmniej taka otrzymalismy informacje.
Mirage, zapewne widziales naszego gs'a |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:24 |