![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 September 2008 ![]() |
Chce poprawić hamulce, oczywiście płyn, przewody tarcze i klocki można dac lepsze ale gdybym chciał cos wiekszego ale z seryjnych aut to co podejdzie? Czytałem że wystarczy jazmo od 312 mm na zeliwne zwrotnice załozyc, zacisk zostawić ten co jest (na 288mm),oczywiście tarcze 312, klocki i po sprawie, ale nie wiem czy to prawda. Może ktos pomoże?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w golfie mkIV tak wlasnie się robi... wymieniasz tarcze na 312 i jarzmo mocujące zacisk i działa
jeśli chcesz sie upewnić jak to jest w passacie, sprawdź w ETCE nr czesci - tu masz linki do wersji on-line http://www.vagcat.com/ -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
pewnie nie prawda
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
Można tak zrobić kupujesz jarzma o numerze 4B0 615 125 A do tego tarcze 312mm, klocki i zaciski zostają te same.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
4B0615125A czy wiesz od jakiego auta jest to jarzmo?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Chwila moment.
wszystko prawda ALE .. Zalezy jaki masz układ hamulcowy bo są 2 typy w grupie VAG tych 288 1) Lucas - w tym przypadku musisz wymienić komplet czyli zaciski,jazma,tarcze,klocki. 2) chyba ATE i w tym przypadku wystarczy zmiana samych jarzm i tarcz bo ZTCP klocki do 312 sa te same co do 288. Pamiętaj także, że do 312 to minimum felga 16 cali i to nie każda. pzdr |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 16 March 2007 ![]() |
Tu jest sporo info na ten temat: http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=6&t=16
Sam dziś odebrałem przewody Goodridge i niedługo będą zakładane. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 September 2008 ![]() |
Dziekuję panowie za wyczerpująca wypowiedź, również Mateushowi. Niestety jażma uzywane ciężko dostac a jak są to za tyle samo co w sklepie czyli jakieś 460 za szt. Moze ktos ma na zbyciu albo wie gdzie szukać. Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
Szukaj bo warto ja kupilem kompletne zaciski z prawie nowymi klockami pod tarcze 320mm za 350zł, teraz tylko dokupie tarcze imam sporo mocniejsze heble.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
no tak tylko uwazaj bo sa dwa rodzaje zwrotnic i dwa rodzaje jarzm
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 September 2008 ![]() |
No właśnie Jarol, wiem że są aluminiowe zwrotnice i żeliwne. I oczywiście ponieważ innne są mocowania (nie rozstaw tylko gwint jest albo w zwrotnicy żeliwnej albo w jażmie do zwrotnicy aluminiowej) to mam pytanko czy numer który mi podałeś to jest jarzmo do zwrotnicy alu czy żeliwo? Wczoraj prawie zamówiłem, nie moge zwrócić więc jakwtopię to nie będzie ładnie, pomóz proszę.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
inny jest rozstaw
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 September 2008 ![]() |
Tzn że jaki jest numer katalogowy którego powinienem szukać? Mam żeliwne zwrotnice, i tarcze 288 z zaciskami ATE. czy ten numer jest ok;4B0 615 125 A
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
Zwrotnice zeliwne z tego co wiem były w pasku przed lifetm, po 2001 roku były już tylko alu. To jarzmo co podałem jest do alu. Gwint w zwrotnicy był przy jarzmach pod tarcze 280x22, przy tarczach 288x25 jest zawsze w jarzmie.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 September 2008 ![]() |
Ja mam auto po lifcie i zwrotnice zeliwne.Ale mój może być jakąs przejściówką bo jest z 2001r. Z tego co piszesz jarzmo mam gwintowane wiec potrzebuje jarzmo na 312gwintowane tak? a coz rozstawem śrub? w czym byłjaki?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Nie zgodzę się że LUCAS są tylko pod 280 bo u mnie w Ibizie mam 288x25 LUCAS właśnie
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
Mi chodziło o passata tam są zaciski 280 lucas a 288 tylko ate
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Chce poprawić hamulce, oczywiście płyn, przewody tarcze i klocki można dac lepsze ale gdybym chciał cos wiekszego ale z seryjnych aut to co podejdzie? Czytałem że wystarczy jazmo od 312 mm na zeliwne zwrotnice załozyc, zacisk zostawić ten co jest (na 288mm),oczywiście tarcze 312, klocki i po sprawie, ale nie wiem czy to prawda. Może ktos pomoże? Tak oczywiście, hamulce 312mm możesz zaadoptować od passata B5 3BG z silnikiem 2.5TDi 180PS. Uprzedajac Twoje kolejne pytanie od razu odpowiem, że takie 2.5TDi tył ma taki jak u Ciebie. Pozdrawiam |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#20
|
![]() |
... lub np. od Skoda Octavia 1 RS
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 13:46 |