![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
... i już może mu się to czkawką odbić ;-)
klik 405 koni i awd Chińscy księgowi używają chyba innych kalkulatorów... ![]() ![]() ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Widzicie, wszyscy narzekają na chińskie rzeczy, ale kalkulatory to oni jednak mają lepsze
![]() ![]() ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Pojechali grubo
![]() -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Widzicie, wszyscy narzekają na chińskie rzeczy, ale kalkulatory to oni mają jednak lepsze ![]() ![]() ![]() Według tego urządzenia opłaca się wyprodukować auto klasy kompakt 4x4 i wcale nie musi ono ważyć 2 ton... ![]() ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeszcze musza tylko naprawde dobrze zaprogramowac tego haldexa i bedzie naprawde fajne autko. Jednak brakuje mi tam stalego napedy 4x4.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
auto klasy kompakt 4x4 i wcale nie musi ono ważyć 2 ton... ![]() To zobacz sobie ile waży mitsubishi evo 6 albo subaru GC ![]() Swoją drogą bardzo fajny pomysł - jak wypali to będzie niezły pstryczek w nos forda ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
To zobacz sobie ile waży mitsubishi evo 6 albo subaru GC ![]() Aczkolwiek nadwozia tych pojazdów są sztywne inaczej przy współczesnym pojmowaniu pojęcia sztywność nadwozia ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
kurcze sam się załamałem ze jezdze od kilkudziesięciu dni chinskim autem (S60) a tutaj taka niespodzianka
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 August 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Z tego co słyszałem w trakcie wywiadu z chińskimi oficjelami odpowiedzialnymi za przejęcie Volvo mówili że kompletnie nie będą się wtrącać w zarządzanie marką. Jeśli tak rzeczywiście będzie to będzie olbrzymią szansą dla Volvo mimo odcięcia od techniki (pieniędzy, centrów rozwojowych itp.) Forda.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Hehe nie no ludzie przeciez przejmowanie takich firm nie polega na tym ze przychodzi 5ciu chinczykow i zabieraja sobie firme Volvo do chin i robią chinskie auta
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Hehe nie no ludzie przeciez przejmowanie takich firm nie polega na tym ze przychodzi 5ciu chinczykow i zabieraja sobie firme Volvo do chin i robią chinskie auta ![]() Wiemy, wiemy, żartowaliśmy ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
A już się przestraszyłem
![]() Autko sympatyczne, nie ma co płakać że haldex bo S3 przeciez tez ma haldexy cały czas... Z taką mocą można już ładnie pocinać. Ja im źle nie zyczę, niech go robią! -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
A już się przestraszyłem ![]() Autko sympatyczne, nie ma co płakać że haldex bo S3 przeciez tez ma haldexy cały czas... Z taką mocą można już ładnie pocinać. Ja im źle nie zyczę, niech go robią! TT-RS też ma haldexa, a tam jak by nie było 340KM, z możliwością sporego zwiększenia mocy i też daje rade. ![]() Jeśli zbudują takie volvo (bo jak rozumiem to narazie prototyp/concept) to będzie niezły rywal dla compaktów. ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
no chinczycy ogólnie niezle przyatakowali rynek samochodowy, podobno hummera też kupili, według mnie to w tym całym biznesie volvoskim to chodziło im głownie o technologie na którą oni musieliby pracować przez najbliższe 10 lat a tak to kupili pełen zestaw, pewnie zaraz będa się pojawiać tansze auta wcale nie gorzej wykonane niż europejskie własnie z Chin...jeśli technologicznie i z wyglądu nie będa gorsze niz ich europejskie odpowiedniki to będzie ciekawie, mi by pasowało zeby wielka niemiecka trójka troche zmieniła swoje "plany taryfowe" bo to co teraz wyprawiają to się w pale nie mieści 150tysi za w miare wyposażone audi A4 to chyba już zakrawa na żart.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 May 2009 ![]() |
A wg. mnie takie atakowanie rynku to troszkę zamach jest ........ Bo to że chińczycy wykupili Volvo dla technologii to jasne. Ale jak przeniosą tą technologię do siebie i zaleją nasz rynek swoimi tanimi wyrobami, to będzie sajgon. Wszyscy w europie zaczną tracić dużą kasę ..... i zrobi się tak jak z Apex'i. Jakoś to wszystko do mnie nie przemawia, ta polityka gospodarcza chin.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A wg. mnie takie atakowanie rynku to troszkę zamach jest ........ Bo to że chińczycy wykupili Volvo dla technologii to jasne. Ale jak przeniosą tą technologię do siebie i zaleją nasz rynek swoimi tanimi wyrobami, to będzie sajgon. Wszyscy w europie zaczną tracić dużą kasę ..... i zrobi się tak jak z Apex'i. Jakoś to wszystko do mnie nie przemawia, ta polityka gospodarcza chin. Nigdzie nie ma przymusu kupować ich tanich wyrobów.. i 99% świata i tak to robi ![]() ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
choddy cos mi się kolego średnio widzi twój tok rozumowania (zresztą nie musi)
A przemawia za tobą polityka gospodarcza znafców z dojczlandu którzy serwują nam takie kanapki, o jakich napisał kolega print ?? A nie irytuje cie to, że to samo Audi A8 które w PL kosztuje 407tysi, upasiony amerykaniec ma dokładnie za połowę tej ceny a po sprowadzeniu do PL (czyli 2x przez ocean) zapłacisz ok 300koła ?? A wiesz dlaczego, bo w US jest konkurencja i jakby im wywalili takie audi za taka kase jak u nas, to by mieli ich w doopie. Tu będzie sytuacja klarowna, nieco... powtarzam nieco podobna, jak jest ze Skodą i Seatem. To nie będzie już pomysł chiński ubrany w blachy do złudzenia przypominające markę EU tylko technologia EU ubrana ew. w blache chińską. A to jest chyba spora roznica. -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
choddy cos mi się kolego średnio widzi twój tok rozumowania (zresztą nie musi) A przemawia za tobą polityka gospodarcza znafców z dojczlandu którzy serwują nam takie kanapki, o jakich napisał kolega print ?? A nie irytuje cie to, że to samo Audi A8 które w PL kosztuje 407tysi, upasiony amerykaniec ma dokładnie za połowę tej ceny a po sprowadzeniu do a US (czyli 2x przez ocean) do PL zapłaciś ok 300koła ?? A wiesz dlaczego, bo w US jest konkurencja i jakby im wywalili takie audi za taka kase jak u nas to by mieli ich w doopie. Tu będzie sytuacja klarowna, nieco... powtarzam nieco podobna, jak jest ze Skodą i Seatem. To nie będzie już pomysł chiński ubrany w blachy do złudzenia przypominające markę EU tylko technologia EU ubrana ew. w blache chińską. A to jest chyba spora roznica. Zauważ że to zjawisko które opisujesz występuje tylko z powodu kursu dolara w odniesieniu do złotówki.. dla grubego amerykanina auto za 60-80k USD jest tak samo drogie jak 10 lat temu, albo droższe bo teraz mają kryzys i tak nie szastają dolcem ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Renen Prawdą jest co piszesz nie mniej jednak punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Z mojego wygląda to tak, że gruby amerykanin który zarabia 3x więcej średnio ode mnie ma 2x taniej auto niz ja, ma dłuższe gwarancje, i nie musi zapierd... co rok i becelować za wymiane oleju 1000zł, bo inaczej ją straci, tylko robi to w domu i sam dokonuje wpisu w książke serwisowa. (wiem że znowu - to jest kurs, ale nie oszukujmy się, zarabiają więcej nawet jak by to przeliczył na benzynę czy chleb) Przyznasz, że kampanije samochodowe DOJĄ NAS JAK KROWY - przynajmniej ja się tak czuję.
Aby nie było oftopa czekam z utęsknieniem, aż chinole zaczną robić tanie (tańsze) ale w miarę jakościowe auta. Bo i części będą tańsze a ebay działa i działał będzie... i na bank za za niedługo będzie dział "Made in China" na tym forum. -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Ale zwróć też uwagę, że ,,gruby amerykanin'' kupuje często coś, co w środku jedzie tandetą i McDonaldem. I zjawisko to tyczy się nie tylko wnętrza, ale i innych podzespołów.
Zaś kwestia ,,eksportu'' know-how do Chin ma jedną, zasadniczą wadę: Chińczyk robi to, co Ty za 10% tego, co Ty. Im więcej zostanie przeniesione do Chin (to już nie tylko tania produkcja, to również R&D), tym mniej pracy będzie u nas. I wtedy, żeby utrzymać się na powierzchni, będzie trzeba zacząć się dostosowywać, czyli zbliżać się do tych 10%. Bo cała Europa i USA nie dadzą rady utrzymywać się z gospodarki niczego i łeb-dwa-zero. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 08:34 |