![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 01 February 2007 Skąd: Warszawa/Bielany ![]() |
Lancer Evolution IX GT 400 EXTREME
Jest nowy Lancer Evolution IX GT 400 EXTREME. Wersja 395 KM, to odpowiednik EVO VIII FQ 400 (?). Nie znam dobrze tych modeli, ale na oko sa podobne (podobna moc i osiagi). Kosztuje 235 tys. zl, jak za wersje Lancer Evolution IX GT 400 EXTREME to nie duzo. Pamietam pare lat temu najtanszy Evolution kosztowal okolo 220-225 tys. zl Tak wiec mozna sie cieszyc Lancerem Evolution IX GT 400 EXTREME, który wg. Top Gear jest tak samo szybki jak Lambo Murcielago (w programie wystepowal stary VIII FQ 400). "Zwykly" Evolution stanial o ok. 20 tys, zl - to kolejna duza obnizka w ciagu ostatnich 2-3 lat. Zaczyna sie robic ciekawie. Choc w USA kosztuje jeszcze mniej - ok. 25 tys. $ Mozna miec juz proste EVO za 151 480 PLN . To moim zadaniem "wyprzedaz" starego modelu, bo wiadomo, ze pod koniec roku bedzie EVO X (na poczatku w Japonii), pózniej tez w Europie. Wiecej mozna poczytac tu: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=45891 http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=42943 Mnie sie nasuwa kilka pytan: 1. Co zmienili w IX jesli chodzi o naped 4x4 w stosunku do ewolucji VIII czy VII ? 2. Na forum pisza, ze jest kit podnoszacy moc do tych 395 KM (bez utraty gwarancji) ? Co w takim kicie sie znajduje, ze tyle poweru dostaje sie extra i to NIE tracac gwarancji ? Jak sie na codzien spisuje taki 400 konny EVO. Patrzylem do danych i wersje 305 i 340 KM pala SREDNIO o kilka litrów wiecej niz podstawowa 3. Z ciekawosci: Jaki jest potencjal obecnego silnika (EVO IX) ? Ile osiagają max. tunerzy z tego silnika ? 4. Co Mitsubishi szykuje z technicznych nowosci do EVO X ?? Nadwozie wszyscy juz znaja, wyglada naprawde dobrze. Pytanie co Mitsubishi wsadzi w to nadwozie ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Poczytaj troche archiwum to znajdziesz wiele odpowiedz.
-------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
To z tym spalaniem to jakaś bzdura. Uważam że Lancer nawet 600 KM będzie palił podobnie średnio (zakładając tą samą skrzynie) co seryjny, a może nawet mniej przy spokojnej jeździe. A przy upalaniu się nie myśli o oszczędzaniu paliwa i tak.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
wersja GT400 od dolu jedzie praktycznie tak samo jak GT340. Stracila moze ok 200 obrotow. FQ400 miala wielkiego laga a tutaj tego nie ma Myśle ze jak zrobi sie sucho, uda sie zejsc ponizej 4s do 100km/h. A zawias TEINa to zajebista sprawa... pod warunkiem ze jest prawidlowo zestrojony a niestety w naszym kraju nikt tego nie robil jeszcze
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Interesujące. Bo mam zawias teina w swoim aucie prawidłowo zestrojony.
Na cywilnych oponach poniżej 4 sekund raczej nie zejdziecie... -------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
w tej chwili wyszlo 4.2 a bylo mokro i autem wozilo. Trzeba być dobrej mysli
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:22 |