Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Lancer Evolution IX GT 400 EXTREME
.Szu.
post Thu, 15 Feb 2007 - 15:56
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 01 February 2007
Skąd: Warszawa/Bielany





Lancer Evolution IX GT 400 EXTREME

Jest nowy Lancer Evolution IX GT 400 EXTREME. Wersja 395 KM, to odpowiednik EVO VIII FQ 400 (?). Nie znam dobrze tych modeli, ale na oko sa podobne (podobna moc i osiagi).
Kosztuje 235 tys. zl, jak za wersje Lancer Evolution IX GT 400 EXTREME to nie duzo. Pamietam pare lat temu najtanszy Evolution kosztowal okolo 220-225 tys. zl
Tak wiec mozna sie cieszyc Lancerem Evolution IX GT 400 EXTREME, który wg. Top Gear jest tak samo szybki jak Lambo Murcielago (w programie wystepowal stary VIII FQ 400).

"Zwykly" Evolution stanial o ok. 20 tys, zl - to kolejna duza obnizka w ciagu ostatnich 2-3 lat. Zaczyna sie robic ciekawie. Choc w USA kosztuje jeszcze mniej - ok. 25 tys. $
Mozna miec juz proste EVO za 151 480 PLN . To moim zadaniem "wyprzedaz" starego modelu, bo wiadomo, ze pod koniec roku bedzie EVO X (na poczatku w Japonii), pózniej tez w Europie.

Wiecej mozna poczytac tu:

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=45891

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=42943


Mnie sie nasuwa kilka pytan:

1. Co zmienili w IX jesli chodzi o naped 4x4 w stosunku do ewolucji VIII czy VII ?

2. Na forum pisza, ze jest kit podnoszacy moc do tych 395 KM (bez utraty gwarancji) ? Co w takim kicie sie znajduje, ze tyle poweru dostaje sie extra i to NIE tracac gwarancji ? Jak sie na codzien spisuje taki 400 konny EVO. Patrzylem do danych i wersje 305 i 340 KM pala SREDNIO o kilka litrów wiecej niz podstawowa

3. Z ciekawosci: Jaki jest potencjal obecnego silnika (EVO IX) ? Ile osiagają max. tunerzy z tego silnika ?

4. Co Mitsubishi szykuje z technicznych nowosci do EVO X ?? Nadwozie wszyscy juz znaja, wyglada naprawde dobrze. Pytanie co Mitsubishi wsadzi w to nadwozie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Feb 2007 - 15:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcin@klubsubar...
post Thu, 15 Feb 2007 - 16:36
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Poczytaj troche archiwum to znajdziesz wiele odpowiedz.


--------------------
1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 16 Feb 2007 - 00:32
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





To z tym spalaniem to jakaś bzdura. Uważam że Lancer nawet 600 KM będzie palił podobnie średnio (zakładając tą samą skrzynie) co seryjny, a może nawet mniej przy spokojnej jeździe. A przy upalaniu się nie myśli o oszczędzaniu paliwa i tak.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Fri, 16 Feb 2007 - 10:01
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





wersja GT400 od dolu jedzie praktycznie tak samo jak GT340. Stracila moze ok 200 obrotow. FQ400 miala wielkiego laga a tutaj tego nie ma Myśle ze jak zrobi sie sucho, uda sie zejsc ponizej 4s do 100km/h. A zawias TEINa to zajebista sprawa... pod warunkiem ze jest prawidlowo zestrojony a niestety w naszym kraju nikt tego nie robil jeszcze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin@klubsubar...
post Fri, 16 Feb 2007 - 10:34
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Interesujące. Bo mam zawias teina w swoim aucie prawidłowo zestrojony.
Na cywilnych oponach poniżej 4 sekund raczej nie zejdziecie...


--------------------
1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Fri, 16 Feb 2007 - 13:51
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





w tej chwili wyszlo 4.2 a bylo mokro i autem wozilo. Trzeba być dobrej mysli
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:22