![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Sprzedam EVO V- projekt całkowicie ukończony jeżdżący.
Auto prezentuje się tak: ![]() Tutaj wykres co można mieć bez problemu tylko wał carbonowy się ukręcił i odpuściliśmy: ![]() A silnik jest przygotowany na 1000 koni + (to nie przejęzyczenie) i przez chwilę na próbę wypluł przeszło 800 koni. Teraz ma tyle: ![]() I jeździ całkowicie bezawaryjnie. Na obecnym setupie przejechałem 1600 kilometrów. Wóz jest jednym z 265 sztuk wyprodukowanych oryginalnie z kierownica po lewej stronie i wg osob które się znają jest najbardziej dokoksowanym i doinwestowanym EVO w tej części europy. Auto nigdy nie rozbite i nie szpachlowane, choć ma kilka elementów malowanych (ze względu na korozję). Lista modów jest tak długa, że trudno tutaj by wszystko opisać więc skupię się na najważniejszych sprawach: Silnik: http://www.jacksonautomachine.com/index.ph...t&Itemid=12 z tą głowicą: http://www.jacksonautomachine.com/index.ph...t&Itemid=12 Na wałkach HKS i z oringowaniem bloku oraz uszczelką od Coswortha, z nową pompą oleju, z nową miską itp... Wszystko przyszło złożone, zapakowane i gotowe do włożenia do samochodu. Żadne brudne ręce polskich mechaników ani polskich firm obrabiających silniki się do tego nie dotykały. Stąd silnik jest po prostu w stanie igła i produkuje tyle mocy ile się chce. Turbo, kolektor dolotowy i wylotowy HKS na dwóch zewnętrznych zaworach TIALa. Intercooler HKS Przewody powietrzne aluminium HKS Sterowanie na Autronicu pnp. Dash MXL strada z podłączonymi wszystkimi możliwymi wskazaniami. 4 kanałowe EGT dodatkowe zegary boost itp Zawias TEIN SuperRacing z zewnętrznymi zbiornikami oraz sterowaniem twardości i odbicia z wewnątrz kabiny i przewodami goodridge. Tutaj link do testu, co prawda w nowszej generacji EVO ale oddaje możliwości tego sprzętu. Żeby nie było mówimy o absolutnie górnej półce: http://forums.evolutionm.net/evo-tires-whe...-evo-ix-mr.html System paliwowy na listwie HKS z regulatorem JUNa, z czujnikiem ciśnienia greddy oraz przewodami i złączkami goodridge + dwie wewnętrzne pompy w specjalnym aluminiowym koszu. Paliwa starcza na 1000 hp+. 3 x cierne szpery CUSCO (przód, tył i środek) wraz ze zmodyfikowanym T case. Sprzęgło dwutarczowe exedy Hamulec Alcon (tarcze i zaciski porzód) Felga OZ ultraleggera biała na gumie od Federala. Wtrysk wody (nie podłączony bo nie ma potrzeby) Pełne wnętrze z carbonu z klatką cusco (przykręcaną- można ją bez problemu zdemontować) Dwa kubły Recaro (jeden carbonowy) Pasy TAKATA i SPARCO + wiele wiele więcej. W wozie zostało wymienione wszystko co może być wymienione a to czego nie ma to tylko dlatego, że się nie nadawało. Auto gotowe do upalania i bezawaryjne, sprzedaję z powodów finansowych. Cena to 130 000 pln. Dodatkowe info na maila: bullit@interia.pl -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 14:18 |