Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Lancer EVO V
Bullitt
post Wed, 05 Dec 2012 - 19:11
Post #1


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Sprzedam EVO V- projekt całkowicie ukończony jeżdżący.

Auto prezentuje się tak:




Tutaj wykres co można mieć bez problemu tylko wał carbonowy się ukręcił i odpuściliśmy:



A silnik jest przygotowany na 1000 koni + (to nie przejęzyczenie) i przez chwilę na próbę wypluł przeszło 800 koni. Teraz ma tyle:



I jeździ całkowicie bezawaryjnie. Na obecnym setupie przejechałem 1600 kilometrów.

Wóz jest jednym z 265 sztuk wyprodukowanych oryginalnie z kierownica po lewej stronie i wg osob które się znają jest najbardziej dokoksowanym i doinwestowanym EVO w tej części europy. Auto nigdy nie rozbite i nie szpachlowane, choć ma kilka elementów malowanych (ze względu na korozję).

Lista modów jest tak długa, że trudno tutaj by wszystko opisać więc skupię się na najważniejszych sprawach:

Silnik:
http://www.jacksonautomachine.com/index.ph...t&Itemid=12

z tą głowicą:

http://www.jacksonautomachine.com/index.ph...t&Itemid=12

Na wałkach HKS i z oringowaniem bloku oraz uszczelką od Coswortha, z nową pompą oleju, z nową miską itp... Wszystko przyszło złożone, zapakowane i gotowe do włożenia do samochodu. Żadne brudne ręce polskich mechaników ani polskich firm obrabiających silniki się do tego nie dotykały. Stąd silnik jest po prostu w stanie igła i produkuje tyle mocy ile się chce.

Turbo, kolektor dolotowy i wylotowy HKS na dwóch zewnętrznych zaworach TIALa.
Intercooler HKS
Przewody powietrzne aluminium HKS
Sterowanie na Autronicu pnp.
Dash MXL strada z podłączonymi wszystkimi możliwymi wskazaniami.
4 kanałowe EGT
dodatkowe zegary boost itp
Zawias TEIN SuperRacing z zewnętrznymi zbiornikami oraz sterowaniem twardości i odbicia z wewnątrz kabiny i przewodami goodridge. Tutaj link do testu, co prawda w nowszej generacji EVO ale oddaje możliwości tego sprzętu. Żeby nie było mówimy o absolutnie górnej półce:
http://forums.evolutionm.net/evo-tires-whe...-evo-ix-mr.html
System paliwowy na listwie HKS z regulatorem JUNa, z czujnikiem ciśnienia greddy oraz przewodami i złączkami goodridge + dwie wewnętrzne pompy w specjalnym aluminiowym koszu. Paliwa starcza na 1000 hp+.
3 x cierne szpery CUSCO (przód, tył i środek) wraz ze zmodyfikowanym T case.
Sprzęgło dwutarczowe exedy
Hamulec Alcon (tarcze i zaciski porzód)
Felga OZ ultraleggera biała na gumie od Federala.
Wtrysk wody (nie podłączony bo nie ma potrzeby)
Pełne wnętrze z carbonu z klatką cusco (przykręcaną- można ją bez problemu zdemontować)
Dwa kubły Recaro (jeden carbonowy)
Pasy TAKATA i SPARCO

+ wiele wiele więcej.

W wozie zostało wymienione wszystko co może być wymienione a to czego nie ma to tylko dlatego, że się nie nadawało.

Auto gotowe do upalania i bezawaryjne, sprzedaję z powodów finansowych.

Cena to 130 000 pln. Dodatkowe info na maila: bullit@interia.pl


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 05 Dec 2012 - 19:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 14:18