Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> LSD - naprawa
wopeR
post Tue, 06 Jan 2004 - 00:29
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2003
Skąd: Warszawa / Dublin





Może wie ktoś gdzie można oddać szpere do regeneracji.
Mam akurat problem gdyż podczas skrętu w lewo, dyfer sie spina a w prawo nie chętnie. I nie jest to wina tarczek. Jakieś pomysły??


--------------------
Don't tell me about money. You can sleep in a car, but you can't race a house!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 06 Jan 2004 - 00:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Shifty
post Wed, 07 Jan 2004 - 10:05
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





Ja bym napisal o tym na forum glownym, wieksza szansa ze tam beda wiedzic


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatiKTP
post Thu, 08 Jan 2004 - 22:52
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Warszawa





wojtek - polecilbym fachury co naprawiaja mosty w ciezarowkach - tam sa szpery praktycznie w kazdym moscie, wiec musza miec doswiadczenie
ps - chcesz nabe z kierownica do ae86? tanio


--------------------
they run the best just before they grenade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 08 Jan 2004 - 23:28
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Szpery w ciężarówkach? Oj nie wiem....


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarkowy
post Fri, 09 Jan 2004 - 00:31
Post #5


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 December 2003
Skąd: Władysławowo\Gdynia\Lub
lin





Tak w ciężarówkach są szpery ale nie na stałe. Załączane sa pnełmatycznie i wtedy najczęściej to są 100% szpery. Praktycznie kazda ciężarówka ma to jeśli waży więcej niż 10t i jest po roku 80. Gdyby nie szpera w ciężarówce nie jeden raz bym z miejsca nie ruszył...


--------------------
OO____/OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 09 Jan 2004 - 00:55
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





No i powiedz co to ma wspólnego z blokadami wiskotycznymi czy płytkowymi samochodów sportowych?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarkowy
post Fri, 09 Jan 2004 - 01:03
Post #7


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 December 2003
Skąd: Władysławowo\Gdynia\Lub
lin





z wiskotycznymi nic to sa blokady mechaniczne i wcale nie twierdze ze są w nich wiskozy.
W ciężarówce to sie nazywa blokada mechanizmu róznicowego i służy TYLKO do wyciągania ugrzęźniętych ciężarówek nie wolno na nich jeździć na codzień - poprostu mieli sie tylny most - nic nie jest w stanie utzymac takich sił.


--------------------
OO____/OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 09 Jan 2004 - 01:05
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Ja naprawdę rozumiem co do mnie mówisz. Zapytam po raz kolejny. Jak się ma umiejętnośc naprawy mechanicznie blokowanych mostów do umiejętności naprawy poszperowanych mostów aut sportowych?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarkowy
post Fri, 09 Jan 2004 - 01:13
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 December 2003
Skąd: Władysławowo\Gdynia\Lub
lin





CYTAT
Jak się ma umiejętnośc naprawy mechanicznie blokowanych mostów do umiejętności naprawy poszperowanych mostów aut sportowych?


Praktyka - bo nie raz rozbierali dyfry?
Wcale nie mówie że kolesie co robią ciężarówki umieja naprawiac wiskotyczne szpery, ale znajac polaka " żadnej pracy się nie boi"

Szczeże powiedziawszy nie sądze zeby sie kiedykolwiek opłacało naprawiać wiskotyczne dyfry zdecydowanie wolał bym poszukać używanego. (mam właśnie jeden na zbyciu od 200sx)


--------------------
OO____/OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 09 Jan 2004 - 01:30
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Jest masa mechaników ktoórzy rozbierali dyfry. Akurat wiskotyczne w przeciwiestwie do czysto mechanicznych systemów np. quife'a czy torSena są banalne bo prawie nie róznicą się mechanicznie od otwartych. Sama wiskoza to cylindryczne hermetycznie zamknięte coś co tylko trzeba wyjąć i wymieić na nowe. Tutaj filozofii nie ma. często widzę ludzie nie rozróżniają tego że wiskoza nie ma nic wspólnego z działaniem samego dyfra i np. z olejem go smarującym.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatiKTP
post Fri, 09 Jan 2004 - 08:00
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Warszawa





mysle ze przy plytkowych dyfrach moga cos podzialac, z racji wlasnie doswiadczenia. oczywiscie jak zawsze pozostaje kwestia trafinienia na wlasciwego mechanika...


--------------------
they run the best just before they grenade
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:44