![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Panowie pytanie.. jakie wady posiada Lexus IS 250 w manualu 6b? Chodzi mi głównie o:
- silnik 4GR-FSE. tj. o jego awaryjność, potencjał związany z ewentualnymi modami. - zawieszenie - jego wytrzymałość i mozliwość upgrade'u; - skrzynia i sprzęgło - jaka wytrzymałość uwzględniając mody silnika; - dyfer - jego awaryjność, Wysłucham również innych uwag i sygestii związanych z tym modelem. Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Wada: moc na papierze, w realu nie jedzie.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Ok dzięki.. a jakieś wady silnik, napęd posiada?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Auto do modów totalnie nietrafione. To fajny bezawaryjny dupowóz i tyle. Silnik ma bezpośredni wtrysk paliwa wiec na 90% ma problem syfu...
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Tak też pomyślałem.. nagar na zaworach pewnie jest spory.. Jeszcze jedno mam pytanie.. jaką moc zniósłby dół silnika i napęd przy ewentualnym zainstalowaniu turbo? Czy to w ogóle jest sens?
Cholera szkoda, że mi się sylwetka tego wozu tak podoba.. Ehh.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeżeli dobrze pamiętam to bezposredni wtrysk Toyoty był wolny od syfu gdyż miał piąty wtrysk grabowskiego który raz na jakiś czas czyści kolektor ssący
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Szukaj IS 350 - szybki i dużo mniej kłopotów (przy Twoich założeniach) niż IS 250 + turbo (i może też wyjść taniej).
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Więc będzie trzeba poszukać IS 350.. Panowie dziękuję Wam za wszelkie opinie związane z przedmiotowym autem.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
350 też trudno nazwać demonem prędkości
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Szukaj IS 350 - szybki i dużo mniej kłopotów (przy Twoich założeniach) niż IS 250 + turbo (i może też wyjść taniej). nie lepiej IS-F'a od razu ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Były 350 w manualu?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
350 też trudno nazwać demonem prędkości ![]() No na pewno ![]() ![]() Nie zaprzeczysz jednak, że 250 a 350 to przepaść - a z ekonomicznego punktu widzenia lepszy temat niż 250+T, które nie wiadomo czy wyjdzie i będzie jeździć ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Nie ogarniesz elektroniki w tym aucie, nie ma żadnego supportu jeśli chodzi o reflashowanie ECU, tak samo w IS350 i IS-f. Co prawda ludzie wsadzają kompresory do IS350, ale tylko na niskie doładownie gdzie ECU może jeszcze się samoadaptować. Nie było niestety manuala w IS350.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
to może ja coś napisze z racji że mam dostęp do teakiego auta na codzień. Jest to wersja na rynek US IS250awd. Napęd bardzo fajnie działa z preferencją tyłu(gdybyś rozważał awd-w 350 nie jest dostępny)-da się strzelić boka na mokrym a na śniegu to już poezja. Kontrola trakcji całkowice wyłączalna. Nie jest to rakieta, ale mimo wersji awd odpycha się całkiem przyjemnie-do zabawy za mało ale do sprawnej jazdy oki. Silnik ma bardzo dobrą kulturę pracy, chodzi bardzo gładko i ciągnie przez cały zakres od samego dołu. W 250 jest problem z syfieniem kolektora(identiko jak w fsi audiowskich), w 350 problem znika bo nie ma bezpośredniego wtrysku .
Skrzynia AT 6b ma łopatki ale nie zachwyca prędkością. W trybie sport tragedii nie ma, ale zmiane biegu trzeba planować z wyprzedzeniem. Może w rwd na EU jest lepiej. Za to uważam że jest super zaprogramowana w trybie auto, gazem da się robić odpowiednie zmiany biegów itd... Duży minus to elektryczne wspomaganie-kierownica jest mało żywa, nie czuje się balansu auta przez ręce, a przez fotel, od zawieszenia, które ma notabene dobre tłumienie i nie jest przy tym za twarde. Hamulce daje się zagotować dosyć szybko na krętych drogach(prędkości 100-140) mimo hamowania silnikiem. Generalnie auto daje fun z jazdy , ale do bezczelnego wściekania się nie nadaje- bardziej do czerpania frajdy z szybkiego przemieszczania się. Kabina jest imo ekstra, audio też(u mnie siedzi coś ze zmieniarką)-nie chce sięę wychodzić a km lecą błyskawicznie po każdej drodze... Co do tuningu to temat pewnie do ogarnięcia-amerykańce na stówe mają już kity z kompresorami, więc albo zamawiać, albo strugać na miejscu-zdecydowanie powstał by dający kupe frajdy samochód w wersji awd może nawet bardziej... Mam nadzieje że pomogłem ![]() -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Koledzy dziękuję Wam za opinię związaną z tym samochodem.. dało mi to wszystko do myślenia i dalszej analizy.. będę teraz główkował..
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sat, 29 August 2009 ![]() |
Czy IS350 byl w ogole dostepny w EU?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Małe sprostowanko IS350 jest tylko z bezpośrednim wtryskiem, nie był oferowany w UE chyba że ktos sobie coś wymyślił tak jak to bywa np: w CH. Z tego co się orientuje oferta była tylko na rynki USA, Kanada i wersja AWD tylko USA no i tylko automat.
Jeżeli chodzi o tuning to albo idzie sie na maxa albo lepiej nic nie kombinować bo kaskę się wyda a efekt będzie mizerny. P.S. IS350 jak na masę i automat jedzie bardzo przyjemnie. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Jesteś pewien żę 350 ma bezpośredni? Z tego co ja wiem to na 100% ma zwykł wtrysk...
-------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
350 chyba miał 2 wtryski na cylinder. Jeden bezposredni a drugi posredni...
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Jesteś pewien żę 350 ma bezpośredni? Z tego co ja wiem to na 100% ma zwykł wtrysk... Oznaczenie silnika w IS350 to 2gr-fse (s-bezp. wtrysk) mylony z 3,5 2gr-fe montowany również camry/es/rx itd. Ewentualnie jest jeszcze IS3,0 3gr-fe ale na Azje + coś tam (baaardzo daleko) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 03:10 |