Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Kute tłoki do 2.2t R5 - JE Pistons, Wossner co wybrać?
sajmondesign
post Mon, 29 Dec 2014 - 15:32
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 September 2014
Skąd: Olsztyn





Tak jak w tytule, mam takie pytanko, jakie tłoki mają najlepszy stosunek jakości do ceny?

Warto dopłacić te 700zł do JE, a może wybrać inną firmę (moc silnika raczej nie przekroczy 500KM) ?

Za wszystkie wartościowe odpowiedzi z góry dzięki.

Pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 29 Dec 2014 - 15:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kidzio_r5gtt
post Mon, 29 Dec 2014 - 16:17
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



spokojnie Wossner da rade. do 150KM na cylinder nic się nie dzieje, potem lubią poddać się sworznie.


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmondesign
post Mon, 29 Dec 2014 - 16:56
Post #3


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 September 2014
Skąd: Olsztyn





czyli do 700 koni mozna bezproblemowo Wossnerow uzywac? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 29 Dec 2014 - 17:10
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





tłoki z m.in. AAN fabryczne wytrzymują ponoć ponad 1000PS, to po co kute?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 29 Dec 2014 - 17:14
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(siewcu @ Mon, 29 Dec 2014 - 18:10) *
tłoki z m.in. AAN fabryczne wytrzymują ponoć ponad 1000PS, to po co kute?

Jakość/cena rzeczywiście tłoki z AAN będą nie do pobicia, powinny dać radę na oczekiwane moce nawet na PB.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 15 Jan 2015 - 19:37
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(siewcu @ Mon, 29 Dec 2014 - 17:10) *
tłoki z m.in. AAN fabryczne wytrzymują ponoć ponad 1000PS, to po co kute?

O ile są nowe z ASO. Bo jeśli mówisz o jakiś tam co przejechały nie wiadomo ile to daj spokój. Stare wylatane nie trzymające wymiarów. Można oczywiście dać używane, ale to trzeba je bardzo dokładnie pomierzyć.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmondesign
post Thu, 15 Jan 2015 - 21:01
Post #7


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 September 2014
Skąd: Olsztyn





nie bawię się w używki, głowicę będe robił (10v) to od razu odpowiednie tłoki kupię, zobaczę jak z kasą, poki co dołem się muszę zająć i przygotować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 15 Jan 2015 - 21:19
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(sajmondesign @ Thu, 15 Jan 2015 - 21:01) *
nie bawię się w używki, głowicę będe robił (10v) to od razu odpowiednie tłoki kupię, zobaczę jak z kasą, poki co dołem się muszę zająć i przygotować.



Jak blok nie ma duzego progu to honowanie , ewentualnie zejscie z c.r. w dol i pozostawienie seryjnych tlokow . Najlepsze co mozna zrobic ... a jak ich nie potrzebujesz to chetnie przygarne za jakies drobne


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmondesign
post Thu, 15 Jan 2015 - 21:33
Post #9


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 September 2014
Skąd: Olsztyn





Blok od diesla mam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:35