![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
Tak jak w tytule, mam takie pytanko, jakie tłoki mają najlepszy stosunek jakości do ceny?
Warto dopłacić te 700zł do JE, a może wybrać inną firmę (moc silnika raczej nie przekroczy 500KM) ? Za wszystkie wartościowe odpowiedzi z góry dzięki. Pzdr |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
spokojnie Wossner da rade. do 150KM na cylinder nic się nie dzieje, potem lubią poddać się sworznie.
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
czyli do 700 koni mozna bezproblemowo Wossnerow uzywac?
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
tłoki z m.in. AAN fabryczne wytrzymują ponoć ponad 1000PS, to po co kute?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
tłoki z m.in. AAN fabryczne wytrzymują ponoć ponad 1000PS, to po co kute? Jakość/cena rzeczywiście tłoki z AAN będą nie do pobicia, powinny dać radę na oczekiwane moce nawet na PB. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
tłoki z m.in. AAN fabryczne wytrzymują ponoć ponad 1000PS, to po co kute? O ile są nowe z ASO. Bo jeśli mówisz o jakiś tam co przejechały nie wiadomo ile to daj spokój. Stare wylatane nie trzymające wymiarów. Można oczywiście dać używane, ale to trzeba je bardzo dokładnie pomierzyć. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
nie bawię się w używki, głowicę będe robił (10v) to od razu odpowiednie tłoki kupię, zobaczę jak z kasą, poki co dołem się muszę zająć i przygotować.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
nie bawię się w używki, głowicę będe robił (10v) to od razu odpowiednie tłoki kupię, zobaczę jak z kasą, poki co dołem się muszę zająć i przygotować. Jak blok nie ma duzego progu to honowanie , ewentualnie zejscie z c.r. w dol i pozostawienie seryjnych tlokow . Najlepsze co mozna zrobic ... a jak ich nie potrzebujesz to chetnie przygarne za jakies drobne -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
Blok od diesla mam
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:35 |