![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 10 June 2013 Skąd: Mrowino ![]() |
Ktoś z was orientuje się czy jakakolwiek firma podejmowała się czegoś takiego ??
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Na zamówienie pewnie bez problemu zrobi Ci w CP, JE, DP, czy PPM. Tam korby i tłoki nie są takie same jak w vr6?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
bezsensu totalnie wedlug mnie.. jak juz i tak chcesz isc tak grubo to wywal to gowniane v5 i idz normalnie w 6 cyl jak nalezy
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
Wszystko po za wałem to samo co vr6, wał w AGZ "kuty" z fabryki.
Plusem AGZ'ta jest to że kosztuje tyle co śniadanie na orlenie... za vr6 już tak kolorowo nie jest. Jak zbierałem info to po kanapce pod głowicą można spokojnie bara dmuchnąć. -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Bez kucia można zrobić całkiem przyzwoite moce.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
vr5 AGZ to bliźniak vr6 AAA, o cylinder skrócony, a vr5 AQN to bliźniak vr6 BDE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 15:41 |