![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 18 April 2009 ![]() |
Cześć,
mam w E36 dyfer z 318is - 3.45 168mm, otwarty. Chciałbym docelowo skończyć z 3.91-4.1 ze szperą na 4 płytkach. Nie wiem tylko:
Druga opcja to kupno dyfra otwartego 3.91 i zakup szpery płytkowej MFactory v2 lub Kaaz. Ale chyba nadal wyjdzie to drożej i mniej idiotoodpornie niż opcja powyżej. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sat, 18 April 2009 ![]() |
Odpiszę sam sobie
![]() Mam już u siebie dużą głowę 3.91 z E36. Dyfer otwarty - szperę zostawiam na przyszły sezon - może płytkę mfactory lub torsen z preloadem. Pytanie - wyczytałem, że flansze i półosie mogą zostać z małej głowy aż ich nie zmieli. A jak z wałem? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
półosie będą pasować do zmienionych flansz, z IS powinny wytrzymać.
Tylna część wału musi być z dużej głowy (188), przednia może zostać, ważne, żeby na białe kropki poskładać |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 08:12 |