![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 01 May 2004 Skąd: Pruszków ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Nie przejdzie:) Za duzo firm w calej UE funkcjonuje i sa mocno zakorzenione w tym co robia:) Duza czesc w DE i UK
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nie przejdzie.
Ja się nie zgodzilem ![]() -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
Dzięki. Wiedziałem, że można na Ciebie liczyć
![]() A tak poważnie mówiąc, to w UE niestety nie takie bzdury już przechodziły, a w tej sprawiwe jest potężne lobby. Pożyjemy, zobaczymy ... -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 July 2007 Skąd: Radom ![]() |
![]() -------------------- Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Kolejnym krokiem będzie pewnie zakaz sprzedawania części zamiennych nieoznaczonych logo producenta auta. A potem w ramach redukcji CO2 zakaz motorsportu w ogóle. Naprawdę, jak się koncerny zrzucą, to se kupią całą KE i będą wprowadzać przepisy wedle własnego uznania...
O ile sama idea UE jest spoko, to mam wrażenie że coniektórzy wysoko siedzący za bardzo się w Orwella zaczytali o postanowili przekuć jego wizje w rzeczywistość. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Zobacz ilu UE zatrudnia urzednikow. Oni musza czyms udowadniac potrzebe swojego istnienia...
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Proszę nie rozpowszechniać nieprawidłowych wiadomości. Żaden z idiotów piszących o tym w prasie czy internecie nie przeczytał tej propozycji. A w skrócie dotyczy ona ujednolicenia zasad przeprowadzania badań technicznych w całej Unii (tak żeby w UK, Szwecji, Hiszpanii czy Polsce o dopuszczeniu do ruchu decydowały te same kryteria).
Te kryteria mają brać się z karty homologacyjnej pojazdu. Z zasady każdy sprzedany w Europie nowy samochód ma swoją kartę homologacyjną i projekt przewiduje, że pozytywny wynik badania technicznego dostanie każde auto, które spełnia co najmniej wymogi z karty homologacyjnej. Jeśli w trakcie badania jakieś parametry będą lepsze niż w karcie, wynik badania technicznego będzie również pozytywny. Projekt nie przewiduje żadnych sankcji za lepsze hamulce, lepsze zawieszenie czy zmianę programu silnika. Oczywiście jeśli np emisja CO2 czy hałas będą wyższe niż w karcie homologacyjnej, to dokładnie tak jak teraz przeglądu nie będzie. Ale ponieważ w różnych krajach różnie się do tego podchodzi (na przykład w PL nie dostaje się przeglądu i już, we Francji dostaje się przegląd, ale warunkowo i trzeba przedstawić papier że skutecznie naprawiono element odpowiedzialny za emisję, w Rumunii w ogóle nie ma problemu) to zasady mają być ujednolicone. Samochody które nie mają karty homologacyjnej mają spełniać warunki ogólne (w Polsce sformułowane w rozporządzeniu o warunkach technicznych dopuszczenia pojazdów do ruchu). Obecnie w każdym kraju te warunki są opisane inaczej. Ta propozycja ujednolica je w skali całej Europy. Tutaj odpowiedź dla zaniepokojonych Brytyjczyków http://blogs.ec.europa.eu/ECintheUK/press-...-are-incorrect/ a ponieważ temat jest sianiem paniki przez niedouków, zamykam. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 13:22 |