Shoutbox 0 nowych PW 


 
Closed TopicStart new topic
> Koniec z tuningiem panowie i panie
mariusz76
post Wed, 19 Sep 2012 - 08:48
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 01 May 2004
Skąd: Pruszków





http://aktualnosci.auto-swiat.pl/1-ue-chce-zakazu-tuningu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 19 Sep 2012 - 08:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zabba88
post Wed, 19 Sep 2012 - 08:53
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Nie przejdzie:) Za duzo firm w calej UE funkcjonuje i sa mocno zakorzenione w tym co robia:) Duza czesc w DE i UK


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZbyszekAE86
post Wed, 19 Sep 2012 - 09:05
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: Bydgoszcz





Nie przejdzie.
Ja się nie zgodzilem biggrin.gif


--------------------
Z cyklu: Keep AE86 Alive!

_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Wed, 19 Sep 2012 - 09:27
Post #4


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





Dzięki. Wiedziałem, że można na Ciebie liczyć smile.gif

A tak poważnie mówiąc, to w UE niestety nie takie bzdury już przechodziły, a w tej sprawiwe jest potężne lobby. Pożyjemy, zobaczymy ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyku
post Wed, 19 Sep 2012 - 09:38
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 July 2007
Skąd: Radom





ohmy.gif . Cytując: "I don't want to live on this planet anymore"...


--------------------
Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Wed, 19 Sep 2012 - 09:41
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Kolejnym krokiem będzie pewnie zakaz sprzedawania części zamiennych nieoznaczonych logo producenta auta. A potem w ramach redukcji CO2 zakaz motorsportu w ogóle. Naprawdę, jak się koncerny zrzucą, to se kupią całą KE i będą wprowadzać przepisy wedle własnego uznania...

O ile sama idea UE jest spoko, to mam wrażenie że coniektórzy wysoko siedzący za bardzo się w Orwella zaczytali o postanowili przekuć jego wizje w rzeczywistość.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Wed, 19 Sep 2012 - 10:04
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Zobacz ilu UE zatrudnia urzednikow. Oni musza czyms udowadniac potrzebe swojego istnienia...


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 19 Sep 2012 - 10:15
Post #8


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Proszę nie rozpowszechniać nieprawidłowych wiadomości. Żaden z idiotów piszących o tym w prasie czy internecie nie przeczytał tej propozycji. A w skrócie dotyczy ona ujednolicenia zasad przeprowadzania badań technicznych w całej Unii (tak żeby w UK, Szwecji, Hiszpanii czy Polsce o dopuszczeniu do ruchu decydowały te same kryteria).
Te kryteria mają brać się z karty homologacyjnej pojazdu. Z zasady każdy sprzedany w Europie nowy samochód ma swoją kartę homologacyjną i projekt przewiduje, że pozytywny wynik badania technicznego dostanie każde auto, które spełnia co najmniej wymogi z karty homologacyjnej. Jeśli w trakcie badania jakieś parametry będą lepsze niż w karcie, wynik badania technicznego będzie również pozytywny. Projekt nie przewiduje żadnych sankcji za lepsze hamulce, lepsze zawieszenie czy zmianę programu silnika. Oczywiście jeśli np emisja CO2 czy hałas będą wyższe niż w karcie homologacyjnej, to dokładnie tak jak teraz przeglądu nie będzie. Ale ponieważ w różnych krajach różnie się do tego podchodzi (na przykład w PL nie dostaje się przeglądu i już, we Francji dostaje się przegląd, ale warunkowo i trzeba przedstawić papier że skutecznie naprawiono element odpowiedzialny za emisję, w Rumunii w ogóle nie ma problemu) to zasady mają być ujednolicone.
Samochody które nie mają karty homologacyjnej mają spełniać warunki ogólne (w Polsce sformułowane w rozporządzeniu o warunkach technicznych dopuszczenia pojazdów do ruchu). Obecnie w każdym kraju te warunki są opisane inaczej. Ta propozycja ujednolica je w skali całej Europy.

Tutaj odpowiedź dla zaniepokojonych Brytyjczyków http://blogs.ec.europa.eu/ECintheUK/press-...-are-incorrect/ a ponieważ temat jest sianiem paniki przez niedouków, zamykam.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 12:18