Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Kompressor G-POWER do e46 330ci... co sądzicie
Premier
post Thu, 10 Dec 2009 - 21:04
Post #1


User
Dołączył: Tue, 04 November 2003





Chodzi mi po glowie dolozenie kompressora, a konkretnie jakiegos gotowego kitu, myslalem o ess lub active autowerke lecz do ceny dojda oplaty transportu zapewne cla itd...
znalazlem oferte G-POWER z niemiec, na 25 lecie maja promocje do silnikow m54b30
http://www.g-power.com/1006.html?&L=1

zestaw kosztuje 2490E a zawiera

G-POWER Supercharger system SK Plus - plus 55 hp
Basis: 330i, 231 hp (170 kW) increased to 286 hp (210 kW)/345 Nm consisting of:

Forced induction: ASA T3-12 supercharger including overrunning clutch ASA K05; supercharger lubrication through bypass from motor oil circuit; ultra stiff CNC shaped supercharger bracket system made from aluminium including an extended support-aggregate belt-drive for the supercharger´s drive; flow optimized, large volumetric fresh air intake and boost pipe made from aluminium and stainless steel; racing air filter. Boost level approx. 4 psi rel.

Electronics: Adaptation of the electronic engine control system using ASA-Tronic device (BMW OBD remains fully preserved).





za dodatkowe 400E mamy

G-POWER Supercharger system upgrade to SK Plus NG - plus 20 hp
Basis: 330i SK Plus, 286 hp (210 kW) upgraded to 306 hp (225 kW)/360 Nm
in addition to the SK Plus kit consisting of:
Supercharger pulley for approx. 6 psi boost pressure; adjustment of the additional control unit ASATronic
to the boost increase; optimisation of the fuel supply. Installation only at G-POWER headquarter.
Price valid only in combination with the order of a SK Plus supercharger system



ODWIECZNE PYTANIE, CO O TYM SADZICIE??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 10 Dec 2009 - 21:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SONIC
post Sat, 12 Dec 2009 - 11:30
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





no jakk to co masz kase - bierz
G-power to solidna firma znana na swiecie itd .. poza tym to oni zbudowali m6 hurricane
oczywiscie pewnie znajdzie sie kilku którzy powiedza ,ze da rade tozrobic taniej lub turbo no ale tu masz sprawdzony setup


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 12 Dec 2009 - 15:42
Post #3


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Premier @ Thu, 10 Dec 2009 - 21:04) *
ODWIECZNE PYTANIE, CO O TYM SADZICIE??

Porządna firma, masz kasę, to bierz.
Tylko że: z chaty do Autenzell (instalacja tylko u nich) masz 1000 km w jedną stronę (w sumie 200 litrów paliwa), siedzisz tam 3 dni (minimum 100 Euro), instalacja kosztuje (strzelam, że 700 Euro). Wychodzi prawie 17k, czyli za jednego KM płacisz 216 złotych... Wprawdzie nie wiem, czy ktoś zrobi ci porządnie w 330ci 305 KM za 17k w Polsce, ale to wciąż dużo kasy za mały przyrost.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Premier
post Sat, 12 Dec 2009 - 16:23
Post #4


User
Dołączył: Tue, 04 November 2003





dlatego myslalem kupic na aukcji i zalozyc samemu wink.gif, chyba ze nie beda chcieli, a wtedy przy opcji ktora TY napisales to faktycznie kasa/KM srednio mi sie podoba

http://cgi.ebay.de/G-POWER-SK-Plus-Kompres...=item3ca830a11d

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 12 Dec 2009 - 18:45
Post #5


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Premier @ Sat, 12 Dec 2009 - 16:23) *
dlatego myslalem kupic na aukcji i zalozyc samemu wink.gif, chyba ze nie beda chcieli

Tu racja - nie ma słowa o montażu na aukcji, powinni wysłać i nie wnikać.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 12 Dec 2009 - 22:42
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





panowie jako nie kumaty w języku niemieckim może ktoś napisać jak to jest zestrojone?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 12 Dec 2009 - 23:06
Post #7


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





"Electronics: Adaptation of the electronic engine control system using ASA-Tronic device (BMW OBD remains fully preserved)"


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Sun, 13 Dec 2009 - 21:16
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Zagadaj do użytkownika Szymon535 on robił swoje M3 w G-Power, może Tobie coś podpowie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
thorez
post Sun, 13 Dec 2009 - 21:35
Post #9


User
Dołączył: Thu, 18 October 2007
Skąd: malopolska





jak do dupowozu sie nadaje jak cos wiecej po przykladach marosa, włodara i kilku innych nie
nie piszac o tym ile jest faktycznie z tych obiecywanych mocy rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M'OSER
post Wed, 16 Dec 2009 - 20:49
Post #10


User
Dołączył: Thu, 08 December 2005
Skąd: AUGUSTÓW





piękna sprawa ,montowałem taki zestaw u siebie w 330i e46,na seryjnym kółku zhamowane było 290 km,a po wymianie na mniejsze 309km.polecam


--------------------
grunt to sie nie poddawac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rifresz
post Thu, 17 Dec 2009 - 11:30
Post #11


User
Dołączył: Thu, 06 November 2008





Moser napisz cos wiecej jesli mozesz ktora opcje brales, z kad i jak to wyglada cenowo i jak byloz instalacja? Rozwin troszke temat jak masz czas bo strasznie malo o tym informacji a zainteresowanie jakies jest sam sie rozgladam za tym tematem ale nic sensownego nie moge yczytac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Premier
post Thu, 17 Dec 2009 - 11:37
Post #12


User
Dołączył: Tue, 04 November 2003





dostalem odp z g-powera.
zestaw wychodzi 3288 euro i jak chce moga wyslac do PL
zestaw daje 306ps

oferta wazna do 15.stycznia pozniej promocja sie konczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 17 Dec 2009 - 12:27
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





za tyle to w Polsce zrobisz turbo


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 17 Dec 2009 - 13:26
Post #14


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





"Zrobisz żeby wyglądało jak fabryka" czy "zmocisz"?


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Thu, 17 Dec 2009 - 13:32
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(sonic1983 @ Thu, 17 Dec 2009 - 12:27) *
za tyle to w Polsce zrobisz turbo

Bzdura. Premier, bierz zestaw od G-Power.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 17 Dec 2009 - 15:40
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Czyli co ? za ok 14K PLN nie da rady załozyc w Pl Turbo???


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Thu, 17 Dec 2009 - 16:40
Post #17


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Zapytaj Maleckisa. Założył (i działa), to pewnie wie, ile w tym interesie utopił kasy.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jagus
post Thu, 17 Dec 2009 - 21:48
Post #18


Super User
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: pomorze





ile kosztuje turbo do m52 (pewnie podobnie do m54) mozna pokazac na przykladzie znanej... "bialej" e46


--------------------
najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 17 Dec 2009 - 22:30
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie mylcie pojęć , instalacja turbo będzie kosztować znacznie więcej niż 14tyś ale soft na 0.4 bara na pewno dużo taniej. przecież w tym zestawie od niemca nie ma nawet icka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M'OSER
post Thu, 17 Dec 2009 - 22:51
Post #20


User
Dołączył: Thu, 08 December 2005
Skąd: AUGUSTÓW





CYTAT(rifresz @ Thu, 17 Dec 2009 - 11:30) *
Moser napisz cos wiecej jesli mozesz ktora opcje brales, z kad i jak to wyglada cenowo i jak byloz instalacja? Rozwin troszke temat jak masz czas bo strasznie malo o tym informacji a zainteresowanie jakies jest sam sie rozgladam za tym tematem ale nic sensownego nie moge yczytac.


ja kupiłem zestaw w angli ,z ebay'a, cały kompletny po przebiegu 900mil,wyszło mnie wszystko z wysyłką 7000zł,montaz do e46 330i rok 2001 trwał bez pospiechu 3 dni,strojenie wyglądało tak ze g power dodaje do zestawu opornik i na doładowaniu do 0,4 bara wystarcza,ja dodatkowo zmieniłem kółko na mniejsze o jakieś 5mm na srednicy i przeniosłem czujnik temperatury powietrza IAT z kolektora w miejsce wlotu zimnego powietrza, na hamowni wyszło 309 km i ok 380nm bez intercoolera,jak ktos chce moge na priv wysłac wykres.


--------------------
grunt to sie nie poddawac
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:49