Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Kompresor Eaton M62, a M65 czym się różnią?
kwilk
post Sun, 29 Apr 2012 - 11:18
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 29 April 2012





Cześć Wam,

To mój pierwszy post. Zarejestrowałem się na Waszym forum, bo zauważyłem, że doskonale jesteście zorientowani w tych tematach, więc liczę na pomoc ;-)

Dość głośno pracuje mi kompresor w W209. Po konsultacji z mechanikiem stwierdził, że do wymiany są łożyska kulkowe w przedniej części kompresora pod kołami zębatymi.

Mój kompresor to Eaton 307961, czyli M65. Znalazłem zestaw naprawczy, ale nie do M65, a do M62 i tutaj moje pytanie. Czym różni się M65 od M62?

Czy zestaw naprawczy z M62, a konkretnie łożyska kulkowe będą pasowały do M65? Niestety mimo długich poszukiwań nie mogę znaleźć zestawów naprawczych do M65. W ogóle bardzo mało jest informacji nt. tego modelu kompresora.

Proszę o pomoc, z góry dzięki!

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 29 Apr 2012 - 11:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kaju007
post Sun, 29 Apr 2012 - 21:36
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 01 April 2008





Hej
Co do m62 to była konstrukcja z elektormagnetycznym sprzęgłem i jest mniejszy od M65. Mam M62 a wcześniej miałem M65 i różnią się budową. Poszukaj dobrze po necie bo robią ludki te kompresory bo sam wcześniej szukałem regeneracja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Sun, 29 Apr 2012 - 21:57
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Spotkałem się z opinia że M65 to taki zlepek M62 i M45, powinien posiadać łożyska kulkowe takie same jak M62 bo one są w Eatnach najpopularniejsze. Natomiast powinien miec łożyska igiełkowe o takiej samej średnicy wewnętrznej a innej zewnętrznej, tak jak M45. Wtedy można włożyć te z M62 po zastosowaniu tulei. Ale to tak z serii gdzieś usłyszane bo nigdy M65 nie miałem w ręku.


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 30 Apr 2012 - 10:34
Post #4


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Najprosciej to rozlozyc i pomierzyc lozyska. Lozyska i uszczelniacze sa do kupienia w lepszych hurtowniach lozysk/uszczelniaczy. Jedyne lozysko z jakim mialem problem, to iglowe na tyl obudowy, ale to tez z tego co wiem jest do ogarniecia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:23