![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nabyłem jakiś czas temu komorę lakierniczą i najwyższy czas ją poskładać.
Komora była wykonana przez lakierników, jeden wentylator na wlocie, jeden na wylocie. Wlot na górze, a wylot na dole w ścianie. Szykuję wylewkę i zastanawiam się gdzie robić wyloty, czy w ścianie/ścianach czy zrobić niewielki kanał i tam wywiewać, czy może cała podłoga to kratownica. Poradzicie coś? Jeśli krata to jaka i gdzie ją wyhaczyć? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Bylem kilka razy w profi komorach inzawsze ciagnie kratka w dol, a u gory z filtry i nawiew.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Krata pomostowa pod autem. Gadałem kiedyś z lakiernikiem na ten temat i komory z bocznym wyciągiem potrafią ruszyć syf z pod auta i podłogi więc lipa.
Nadmuch świeżego powietrza widziałem z reguły centralnie z sufitu lub po obu przeciwnych bokach kanałami przy suficie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:15 |