![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
Tak Actimel i jego temat mnie zmotywował, w końcu jestem na tym forum od 2003 chyba...
MODEL:TOYOTA MR2 sw20 1991[/b], targa -wersja europejska SILNIK: seryjnie 3sge (2,0 156 koni), swap na jdm 3sgte 2gen zrobiony przez SHOWKEMPa. (2,0 turbo 225 koni) remocik zrobiony w SSG: wyważony układ korbowo-tłokowy tłoki WISECO 86,5, korby EAGLE, panewki CLEVITE 77, uszczelka COMETIC 1,0mm, śruby ARP, uszczelnacze zaworów FERREA pompa oleju TOGA high volume, kable wn MAGNACORE KV85 catchtank CUSCO wywalony T-VIS wałki 244 deg, lift 8.5mm UKŁAD PALIWOWY: pompa WALBRO 255 listwa WOLFKATZ, wtryski SARD 850cc regulator ciśnienia paliwa AEROMOTIVE z zegarkiem Przewody paliwowe i złączki Earls UKLAD DOLOTOWY: filtr K&N z dolotem SSG większy cooler wiatraczek SPAL turbo TD06 20g bov SARD R2D2 Usunięty T-VIS Throttle Body Inlet w planach - większa przepustnica (leży w pudełku) wtrysk woda/metanol UKLAD WYDECHOWY: wydech 3 cale: wywalony FUJITSUBO RM 01A i założony SSG 3 cale downpipe SSG wastegate TIAL ELEKTRONIKA: wskazniki DEFI: BOOST i EGT, standalone AEM EMS sonda szerokopasmowa AEM UEGO wraz z zegarkiem, ebc BLITZ SBC i-d III UKLAD NAPĘDU: skrzynia E153 z LSD (z JDM 3sgte 3gen) mocniejsze wkłady półosi sprzęgło ACT HD 6 puck i lekkie koło zamachowe XTD ZAWIESZENIE: TEIN SS z górnymi mowaniami, reszta zawieszenia (belka wachacze, stabilizatory itp.) z GTS JDM rev3 rozpórka tył TRD KOŁA: 5ZIGEN FN01RC titanium -przód 7x17et35, tył 9x17et43 opony FALKEN AZENIS RT615 215/40 przód i 255/40 tył nakrętki VISION czerwone dłuzsze nakrętki dystanse 7mm aby brembo zmieścić UKLAD HAMULCOWY: przód: tarcze 324x30 + zaciski brembo +redstuff tyl tarcze turbo grove regulator siły hamowania WILWOOD przewody DO-LUCK plyn -MOTUL BODY-KIT: zderzak przód BORDER RACING -replica, progi i zderzak tył IMEX, spoiler MR2 rev5 -replica (lotka real carbon), światła tył rev3+ i kilka innych.... maska carbon VIS RACING (replica BORDER RACING) lusterka GANADORstyle real carbon w domu leżą progi GREDDY i air duct cover światełka HELLA ŚRODEK: 2x BRIDE ZETAII pasy TAKATA dla kierowcy kierownica MOMO harness bar, shortshifter, nakładki progowe z 10th Anniversary biedronkowe dywaniki CAR-AUDIO: brak INNE: zlikwidowana klima zmienione pochylenie chłodnicy wg border racing+ wiatraki SPALa ![]() ZDJECIA STARSZE: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I NOWSZE ![]() ![]() PODZIĘKOWANIA: chciałbym podziękować: SHOWKEMPowi za pierwszy etap czyli swap, niedrogie części oraz sporo innych prac nad autem :-P a także znoszenie moich pomysłów i służenie doświadczeniem Czarkowi AutoR za pomoc w ściągnięciu silnika i skrzyni Adino za kilka ściągniętych gratów mr2-t za wsparcie całej ekipie SSG PLANY: na razie muszę określić się i auto do czego ma służyc ![]() -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 10 October 2006 Skąd: wwa ![]() |
Jaka moc aktualnie??
P.S. zawsze mi się podobała ![]() -------------------- TypeRA
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Nooo w koncu..
![]() ![]() -------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Absolutnie najpiękniejsza MR2 jaką widziałem w PL. Połączenie tylnych lamp rev3 z z blendą rev2 jest idealne.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 08 November 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
piękne i kultowe auto
![]() zawsze się zastanawiałem, jak będzie wyglądać maska carbon w aucie z podnoszonymi lampami w kolorze innym niż czarny... i o dziwo podoba mi się... do tej pory myślałem, że dla poprawienia look'u trzeba będzie machnąć jeszcze lampy, ale jednak się myliłem, zatem u mnie w mx5, tez powinno to dobrze wyglądać ![]() -------------------- Audi S3 '16
Porsche Cayman S '06 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
widziałem wóz na żywo, naprawdę robi robotę, idealne połączenie śmocy i modyfikacji wyglądu
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 07 December 2008 Skąd: WWL ![]() |
Samochód piękny i wrażenie na mnie robią też czarne blachy. Chyba najładniejszy japończyk z tamtych lat, idealne kształty.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
sliczna jest, tyl szczegolnie, zderzak przedni slabo widzi mi sie, ale ogolnie to mega ladna.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Przepiękne auto! Gratuluje
![]() Jest możliwość wrzucenia 2 ostatnich zdjęć w roździałce 1920x1080? -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
o większe rozdzielczości to trzeba by pytać autora zdjęć -ja nie mam
http://picasaweb.google.pl/mitoor/ToyotaMR2WojtekMR# -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 12 November 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Co to dużo gadać - piękna, fajny wysyp MR2 na tym forum ostatnio.. Mam nadzieję że niebawem będę mógł opisać i pochwalić się moją MRka
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Thu, 04 January 2007 Skąd: Lubuskie Pszczew ![]() |
Wkońcu Wojtku się pojawiłeś !!!
![]() ![]() -------------------- 3SGTE . TD06 . EMU . 1,4 BAR
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Fri, 29 December 2006 Skąd: CB ![]() |
najladniejsza mr2 jaka chyba dotad w polsce widzialem. kiedys to auto strasznie mi sie podobalo. z czasem jak widywalem wszelkiej masci proby upiekszania tych aut przez polskich tjuningowcow po prostu mi zbrzydlo ale twoje auto jest naprawde piekne. jakie to ma osiagi?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
Góral: pompę oleju załatwiał Showkemp, stroił macpl.... i przyznam się że nie miałem okazji auta popróbować/wjeżdzić się (praca praca) a powrót z Wa-wy w nocy w ulewie na azenisach nie był za ciekawy
wstępnie trochę przyduże wtryski do jazdy po mieście i wypadałoby trochę poprawić mapę na takich niskich obrotach (muśnięcie gazem) a nie mam czasu się wyrwać... co do mocy to jak zwykle w MR2 jest gorąco (coś się z tym zrobi ale jak zwykle brak czasu) i na razie udało się na cofniętym zapłonie zrobić przy 1,3bara 350koni 415nm (temperatura w dolocie 60stopni ![]() -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Proszę, są i 1920x1080.
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
Ładna moc, 350 koni z hakiem i ten moment ;] tylko szkoda, że w tak krótkim zakresie obrotów masz te 400Nm
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Od 3700 do 7000 jest ponad 350 Nm, więc całkiem miło.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
trzeba pobawić się z wtryskiem wody bo temperatura jest za wysoka w dolocie, do tego większa przepustnica -u showkemp-a ładnie zadziałała na moment
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 March 2004 Skąd: Opole ![]() |
piekne autko i zdjecia fajnie zrobione.
-------------------- www.mowad.opole.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 10:02 |