Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Klej na asfalt ale nie VHT
TwinTurbo
post Thu, 07 Oct 2004 - 10:16
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: z doliny zakutych łbów





Mamy dużo czasu więc pokombinujmy i znajdźmy cos co da się prysnąć na asfalt lub beton aby polepszyc przyczepnośc w przyszłym sezonie. Tylko takie cuś aby woda to zmywała. Coś w rodzaju kleju, gdyby rozlać go na "torze" do tego posybać zmieloną gumą byłoby prawie jak na drag stripie...

Panie & Panowie do roboty - szukamy pytamy działamy!!!

A 9 secund będzie jak ta lala


--------------------
...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie)
www.select-automotive.pl
Spełniamy marzenia najtaniej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 Oct 2004 - 10:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tomo_HC3D
post Thu, 07 Oct 2004 - 10:36
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





mysle ze mielona guma to nie jest dobry plan... wazniejsze bedzie zeby pas byl oczyszczony a nie jak do tej pory...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 07 Oct 2004 - 11:03
Post #3


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Posprzatac i maka ziemniaczana rulez


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skunio
post Thu, 07 Oct 2004 - 11:10
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 June 2004
Skąd: Warszawa WD





dokladnie , podstawa to posprzatac !! na Bemowie to juz bylo przegiecie , opony porozrywane itp , pozatym moze naprawde zrobic jakies 50m od samego startu jakiegos dobrego asfaltu ?! to chyba na 2 troy po 50m nie bedzie az taki duzy koszt ?!


--------------------
K-sport, HKS, Akrapovic i wiele innych. GT-R online Shop : http://sklep.tgauto.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Thu, 07 Oct 2004 - 11:17
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





no pewnie - już widzę jak właściciel lotniska zgadza się by mu wyasfaltować prostokąt długi na 50m na środku pasa startowego.


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Thu, 07 Oct 2004 - 11:35
Post #6


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Cos zmywalnego to bedzie problem, co najwyzej jakis lepik czy cos w tym stylu a potem na to tony rozpuszczalnika zeby zmyc. Trzeba by cos na stałe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Thu, 07 Oct 2004 - 11:38
Post #7









ja sie tylko zastanawiam ile aut dojedzie do polfinalow lub nawet przejedzie wiecej niz jeden przejazd jak sie wkoncu dorobimy tego super przyczepnego toru

i wtedy sprzatania to najwiecej nie bedzie przed zawodami zeby tor byl czysty tylko po wiekszosci przejazdow jak auta beda rzygaly zelazem ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Thu, 07 Oct 2004 - 12:23
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Podczas WSMP słyszałem plotkę o przymiarkach do budowy drag-stripu na terenie pewnego automobilklupu niedaleko Warszawy. Jako że inwerstorem ma być podobno jeden z forumowiczów, może ustosunkuje się do tej informacji i ją potwierdzi bądz zdementuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
post Thu, 07 Oct 2004 - 12:59
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: z doliny zakutych łbów





Zamiast wypisywać bzdury weźcie się do roboty i poszperajcie po intrnecie. Popytajcie na zagranicznych forach...

Klej + guma to sprawdzony patent w Szwecji!!!

Problemem jest tylko klej, który rozpuści się pod wpływem wody.

DO ROBOTY!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie)
www.select-automotive.pl
Spełniamy marzenia najtaniej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Thu, 07 Oct 2004 - 13:05
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Nie wiem na ile to sie sprawdza w prawdziwych samochodach, ale na torach dla modeli zdalnie kierowanych, rozlewa sie 7UP i czeka az wyschnie. Moze byc tez woda z cukrem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chinsee
post Thu, 07 Oct 2004 - 13:11
Post #11


Frequent User
Dołączył: Mon, 21 July 2003
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("FilipN":3ug9alkk)
no pewnie - już widzę jak właściciel lotniska zgadza się by mu wyasfaltować prostokąt długi na 50m na środku pasa startowego.


Wiec trzeba kupić taki sam asfalt jaki kupuje sołtys na wsi
Po zawodach poprostu będzie się zwijało asfalt i po kłopocie


--------------------
I'm trav'ling at the speed of light.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RTviper
post Thu, 07 Oct 2004 - 13:23
Post #12


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("TwinTurbo":2fxr5vy5)
A 9 secund będzie jak ta lala


No nie wiem czy bedzie Ci w smak po zrobieniu poniżej 10,5 zakładanie klatki. Albo ja załozysz albo nie startujesz na nastepnych zawodach. Może nich zostanie taka nawieszchnia.

Wysłany Czw Paź 07, 2004 13:24 pm:

CYTAT("gucior":2fxr5vy5)
ja sie tylko zastanawiam ile aut dojedzie do polfinalow lub nawet przejedzie wiecej niz jeden przejazd jak sie wkoncu dorobimy tego super przyczepnego toru



I tu się zgadzam, przyczpność to zgóba dla skrzyni i półosi, jab będziemy strzelać ze sprzęgła mająć po 400-600 KM to bądzie cieńko.

Wysłany Czw Paź 07, 2004 13:26 pm:

CYTAT("Kubek":2fxr5vy5)
Nie wiem na ile to sie sprawdza w prawdziwych samochodach, ale na torach dla modeli zdalnie kierowanych, rozlewa sie 7UP i czeka az wyschnie. Moze byc tez woda z cukrem.


Niech ktoś to spróbuje w realnych wymiarach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matey
post Thu, 07 Oct 2004 - 13:27
Post #13


Super User
Dołączył: Wed, 22 January 2003
Skąd: www.jdm-option.pl





CYTAT("Kubek":1x3xjs4r)
Nie wiem na ile to sie sprawdza w prawdziwych samochodach, ale na torach dla modeli zdalnie kierowanych, rozlewa sie 7UP i czeka az wyschnie. Moze byc tez woda z cukrem.


To wyleje sie na pasie cysterne 7upu... Dosc wysoki koszt... Cysterna 7upa... Litr okolo 3 zlotych kosztuje, a taka cysterna ze 3000 litrow... To daje 9000 zlotych... |


--------------------
マテイ || www.jdm-option.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 07 Oct 2004 - 13:34
Post #14


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("Matey":3j956p9d)
CYTAT("Kubek":3j956p9d)
Nie wiem na ile to sie sprawdza w prawdziwych samochodach, ale na torach dla modeli zdalnie kierowanych, rozlewa sie 7UP i czeka az wyschnie. Moze byc tez woda z cukrem.


To wyleje sie na pasie cysterne 7upu... Dosc wysoki koszt... Cysterna 7upa... Litr okolo 3 zlotych kosztuje, a taka cysterna ze 3000 litrow... To daje 9000 zlotych... |


Woda z cukrem może wyjść bardziej ekonomicznie


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Thu, 07 Oct 2004 - 14:41
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





CYTAT("RTviper":em0ddrl4)
No nie wiem czy bedzie Ci w smak po zrobieniu poniżej 10,5 zakładanie klatki. Albo ja załozysz albo nie startujesz na nastepnych zawodach. Może nich zostanie taka nawieszchnia.


To super. Może, żeby nie montowac klatek posypujmy nawierzchnię piaskiem albo od razu ścigajmy się na szutrze.
Super pomysł!! Nie poprawiać nawierzchni bo czasy zmusza nas do montowania klatek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Thu, 07 Oct 2004 - 14:44
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





CYTAT("rennen":18k56a73)
CYTAT("Matey":18k56a73)
CYTAT("Kubek":18k56a73)
Nie wiem na ile to sie sprawdza w prawdziwych samochodach, ale na torach dla modeli zdalnie kierowanych, rozlewa sie 7UP i czeka az wyschnie. Moze byc tez woda z cukrem.


To wyleje sie na pasie cysterne 7upu... Dosc wysoki koszt... Cysterna 7upa... Litr okolo 3 zlotych kosztuje, a taka cysterna ze 3000 litrow... To daje 9000 zlotych... |


Woda z cukrem może wyjść bardziej ekonomicznie


nie koniecznie cukier w polsce jest obecennie jest drogi


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RTviper
post Thu, 07 Oct 2004 - 14:49
Post #17


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("darksmile":2x5xdd5i)
Super pomysł!! Nie poprawiać nawierzchni bo czasy zmusza nas do montowania klatek


Piszę o tym konkretnym przypadku, czyli TT. Nie wiem czy jest ewentualnie chętny na robienie klatki u siebie.

A co do poprawy nawierzchni zgadzam się ,że trzeba poprawiać, prawie w karzdej klasie jest to ucięcie 0,5 s a w wyzszych nawet 1-1,5.

Ktoś ma pomysł jak spróbować te wodę z cukrem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Thu, 07 Oct 2004 - 15:23
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





Bzdura.
Chcesz mieć wyniki-montuj klatkę.
Chcesz się lansować-Jeździj 12.
Panowie to sport a nie popisy przed dyskoteką.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Thu, 07 Oct 2004 - 17:51
Post #19


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Tak tylko rozgladnełem sie po necie i nic nie znalazłem co mogło by pomoc. Ale napisałem maila do NHRA z pytaniem jak mozna by tymczasowo poprawic przyczepnosc toru ciekawe czy napisza hehe nic innego nie wymysliłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 07 Oct 2004 - 18:07
Post #20


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Maka ziemniaczana, czyli krochmal jak to spreparowac

Kisielisodd robil testy jak jeszcze mial silnik stary w aucie i ciekawe rezultaty wychodzily...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 14:17