![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 27 January 2014 ![]() |
Sie manko,
zamysł jest taki, by autkiem (honda) dało się jeździć naprzemiennie, KOMPRESOR / NA. Kompresor jest, elektrosprzęgło jest. Czego brakuje do pełni szczęścia? Dolotu z przepustnicą, która sterowałaby przepływem powietrza. Przy NA ssałby omijając IC oraz kompresor. I tu potrzebuję porady: co zastosować, żeby spełniło 2 wymagania - średnica przynajmniej 55mm -szczelność (co by nie gubiło ciśnienia kompresora podczas jego pracy) Przeglądałem zawory do wydechów, wymagałyby dorobienia porządnego uszczelnienia tak sądzę. BOV, sądzę, że również nie będzie trzymał należycie ciśnienia. więc pojawia się pytanie, co zrobić? Dzięki za pomoc. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
najprościej kup sobie klapę antywybuchową do lpg i wrzuć ja w dolot pomiędzy kompresorem a ssacym , na końcu klapy mały filtr stożkowy , jak wyłączysz kompresor klapka sama sie uchyli i powietrze będzie zasysane bez straty na przejście przez kompresor
jesli chcesz zrobić to lepiej to trzeba zamiast klapy zastosować przepustnice podciśnieniowa " bypass" i wtedy elektrozaworem ją otwierasz lub zamykasz razem ze sterowaniem kompresorem |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 18:22 |