Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> KTM 990 Adventure R TURBO, by Turbo Spec Tuning
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 02:03
Post #1


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015








MODEL:
2011 KTM 990 Adventure R + K03 turbo

Modyfikacje


Silnik: gotowy

Modyfikacje głowicy:
Glowice po kapitalnym remoncie z obrobionymi kanalami + polerowane zawory

Modyfikacje bloku:
Standardowy blok KTM V2 po kapitalnym remoncie z obrobionymi tlokami w celu obnizenia stopnia sprezania. CR bo obrobce 8.5:1 (orginalnie CR 11)

Układ dolotowy: w trakcie
Wykonane od podstaw lejki do przepustnic umozliwajace zbodowanie aluminiowego airbox-a, wodny intercooler, aluminiuwe orurowanie

Układ wydechowy: w trakcie
K03 turbo z audi a4 1.8t
Kolektory wydechowe z stali nierdzewnej 2w1
Wydech z jednym tlumikiem przelotowym

Układ wtryskowy: w trakcie
2x 900cc wtryskiwacze + walbro 255

Elektronika: w trakcie
Ecumaster + Shift light + wyswietlacz aktualnego biegu

Układ chłodzenia: gotowe
Standardowy uklad chlodzenia z dodatkowymi zlaczkami do chlodzenia turbo

Układ napędowy: gotowe
DID heavy duty lancuch, 42 zeby zebatka tylna dwuczesciowa, mokre sprzeglo z twardszymi sprezynami

Zawieszenie: gotowe
Zawieszenie przednie i tylne WP z mocniejszymi tlokami

BODY KIT: gotowe
Nizsza szyba MOOSE Racing, pozatym jak najbardziej sleeper wink.gif

ZDJECIA: w miare mozliwosci dodawane na bierzaco w tym temacie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 08 Oct 2015 - 02:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 02:09
Post #2


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015



















Go to the top of the page
 
+Quote Post
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 02:14
Post #3


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015



















Go to the top of the page
 
+Quote Post
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 02:20
Post #4


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015




















Go to the top of the page
 
+Quote Post
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 02:27
Post #5


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015




















Go to the top of the page
 
+Quote Post
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 02:30
Post #6


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015









Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Thu, 08 Oct 2015 - 08:18
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





ciekawa idea, v2 z mocnym dołem obrotów + suszarka która zrobi mocną górę

tylko dlaczego w enduro turystyku...


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 13:17
Post #8


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015





Pomysl narodzil sie poniewaz te ktm-y od 0 do 100 sa szybsze niz np. R1 ale powyzej 100 zostaja juz grubo w tyle. Drugi powod to jest to ze po takim enduro nikt raczej nie spodziewa sie dobrych osiagow szczegolnie osoby ktore posiadaja scigacze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lennypl
post Thu, 08 Oct 2015 - 13:41
Post #9


User
Dołączył: Wed, 07 December 2005
Skąd: Gdańsk





Możesz opisać jaką reakcję na gaz ma teraz ten silnik ? Pomysł bardzo mi się podoba smile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 13:57
Post #10


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015





Dzieki smile.gif Projekt jeszcze nie jest skonczony tak ze ciezko powiedziec w tym momencie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 08 Oct 2015 - 15:11
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Super projekt będę sledzil smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
.wide
post Thu, 08 Oct 2015 - 21:47
Post #12


Super User
Dołączył: Tue, 12 July 2005
Skąd: śląsk





Jakiej mocy się spodziewacie? Jestem ciekaw jak wstanie turbo.
Sprężyny sprzęgła custom czy da się gdzieś coś dobrać?
Wiesz może jaką masę ma silnik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Thu, 08 Oct 2015 - 21:51
Post #13


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Kończyć i dawać jakieś filmy smile.gif Świetny projekt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TurboSpecTuning
post Thu, 08 Oct 2015 - 22:31
Post #14


User
Dołączył: Tue, 15 September 2015





Liczymy na okolice 200ps. Nie znam masy silnika ale caly motocykl wazy 245kg. Sprezyny sprzegla produkuje EBC.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Thu, 08 Oct 2015 - 23:58
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Ale będzie petarda smile.gif czekam na rezultat smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 09 Oct 2015 - 09:13
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Turbo w motocyklu, jako ciekawostka - owszem. W każdym innym aspekcie, to strzał w kolano niestety.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 09 Oct 2015 - 09:17
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Tommo @ Fri, 09 Oct 2015 - 09:13) *
Turbo w motocyklu, jako ciekawostka - owszem. W każdym innym aspekcie, to strzał w kolano niestety.

jak zgaduję, jeździłeś wieloma motocyklami z turbo, żeby wydać taki osąd. bo opinia to to nie jest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 09 Oct 2015 - 09:22
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Nie jeździłem, bo nikt takich nie produkuje. Ale potrafię sobie wyobrazić nagły i nieoczekiwany strzał momentu na wyjściu z zakrętu.
W latach '80 próbowali Japończycy i dali sobie spokój. Każdy kto to zrobi, chwilę pojeździ i zrozumie w czym jest problem.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 09 Oct 2015 - 10:04
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Tommo @ Fri, 09 Oct 2015 - 09:22) *
Nie jeździłem, bo nikt takich nie produkuje. Ale potrafię sobie wyobrazić nagły i nieoczekiwany strzał momentu na wyjściu z zakrętu.
W latach '80 próbowali Japończycy i dali sobie spokój. Każdy kto to zrobi, chwilę pojeździ i zrozumie w czym jest problem.

więc nie masz prawa do wypowiedzi takim tonem, który przesądza sensowność projektu chociaż ani grama pojęcia o tym nie masz. nie znasz się na tym, nigdy czegoś podobnego nie widziałeś gdziekolwiek indziej niż na zdjęciu w gazecie, ale już oceniasz autorytarnie, jako jedyny najmądrzejszy i wszechwiedzący, że to jest złe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Fri, 09 Oct 2015 - 10:28
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(siewcu @ Fri, 09 Oct 2015 - 10:04) *
więc nie masz prawa do wypowiedzi takim tonem, który przesądza sensowność projektu chociaż ani grama pojęcia o tym nie masz. nie znasz się na tym, nigdy czegoś podobnego nie widziałeś gdziekolwiek indziej niż na zdjęciu w gazecie, ale już oceniasz autorytarnie, jako jedyny najmądrzejszy i wszechwiedzący, że to jest złe.



A Ty jeździłeś motocyklem z turbo??? A tak właściwie jakim motocyklem jeździłeś??? Przez jazdę to rozumiem jazdę a nie wycieczkę do pubu i 3godziny pierdzielingu opisowego...

Podzielam zdanie Tommo 100%+ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:15