![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
![]() MODEL: 2011 KTM 990 Adventure R + K03 turbo Modyfikacje Silnik: gotowy Modyfikacje głowicy: Glowice po kapitalnym remoncie z obrobionymi kanalami + polerowane zawory Modyfikacje bloku: Standardowy blok KTM V2 po kapitalnym remoncie z obrobionymi tlokami w celu obnizenia stopnia sprezania. CR bo obrobce 8.5:1 (orginalnie CR 11) Układ dolotowy: w trakcie Wykonane od podstaw lejki do przepustnic umozliwajace zbodowanie aluminiowego airbox-a, wodny intercooler, aluminiuwe orurowanie Układ wydechowy: w trakcie K03 turbo z audi a4 1.8t Kolektory wydechowe z stali nierdzewnej 2w1 Wydech z jednym tlumikiem przelotowym Układ wtryskowy: w trakcie 2x 900cc wtryskiwacze + walbro 255 Elektronika: w trakcie Ecumaster + Shift light + wyswietlacz aktualnego biegu Układ chłodzenia: gotowe Standardowy uklad chlodzenia z dodatkowymi zlaczkami do chlodzenia turbo Układ napędowy: gotowe DID heavy duty lancuch, 42 zeby zebatka tylna dwuczesciowa, mokre sprzeglo z twardszymi sprezynami Zawieszenie: gotowe Zawieszenie przednie i tylne WP z mocniejszymi tlokami BODY KIT: gotowe Nizsza szyba MOOSE Racing, pozatym jak najbardziej sleeper ![]() ZDJECIA: w miare mozliwosci dodawane na bierzaco w tym temacie ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
ciekawa idea, v2 z mocnym dołem obrotów + suszarka która zrobi mocną górę
tylko dlaczego w enduro turystyku... -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
Pomysl narodzil sie poniewaz te ktm-y od 0 do 100 sa szybsze niz np. R1 ale powyzej 100 zostaja juz grubo w tyle. Drugi powod to jest to ze po takim enduro nikt raczej nie spodziewa sie dobrych osiagow szczegolnie osoby ktore posiadaja scigacze.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 December 2005 Skąd: Gdańsk ![]() |
Możesz opisać jaką reakcję na gaz ma teraz ten silnik ? Pomysł bardzo mi się podoba
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
Dzieki
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Super projekt będę sledzil
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk ![]() |
Jakiej mocy się spodziewacie? Jestem ciekaw jak wstanie turbo.
Sprężyny sprzęgła custom czy da się gdzieś coś dobrać? Wiesz może jaką masę ma silnik? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Kończyć i dawać jakieś filmy
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
Liczymy na okolice 200ps. Nie znam masy silnika ale caly motocykl wazy 245kg. Sprezyny sprzegla produkuje EBC.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Ale będzie petarda
![]() ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Turbo w motocyklu, jako ciekawostka - owszem. W każdym innym aspekcie, to strzał w kolano niestety.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Nie jeździłem, bo nikt takich nie produkuje. Ale potrafię sobie wyobrazić nagły i nieoczekiwany strzał momentu na wyjściu z zakrętu.
W latach '80 próbowali Japończycy i dali sobie spokój. Każdy kto to zrobi, chwilę pojeździ i zrozumie w czym jest problem. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie jeździłem, bo nikt takich nie produkuje. Ale potrafię sobie wyobrazić nagły i nieoczekiwany strzał momentu na wyjściu z zakrętu. W latach '80 próbowali Japończycy i dali sobie spokój. Każdy kto to zrobi, chwilę pojeździ i zrozumie w czym jest problem. więc nie masz prawa do wypowiedzi takim tonem, który przesądza sensowność projektu chociaż ani grama pojęcia o tym nie masz. nie znasz się na tym, nigdy czegoś podobnego nie widziałeś gdziekolwiek indziej niż na zdjęciu w gazecie, ale już oceniasz autorytarnie, jako jedyny najmądrzejszy i wszechwiedzący, że to jest złe. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
więc nie masz prawa do wypowiedzi takim tonem, który przesądza sensowność projektu chociaż ani grama pojęcia o tym nie masz. nie znasz się na tym, nigdy czegoś podobnego nie widziałeś gdziekolwiek indziej niż na zdjęciu w gazecie, ale już oceniasz autorytarnie, jako jedyny najmądrzejszy i wszechwiedzący, że to jest złe. A Ty jeździłeś motocyklem z turbo??? A tak właściwie jakim motocyklem jeździłeś??? Przez jazdę to rozumiem jazdę a nie wycieczkę do pubu i 3godziny pierdzielingu opisowego... Podzielam zdanie Tommo 100%+ ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:15 |