![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 13 April 2008 ![]() |
czesc.
czy ktos z Was mial do czynienia z tymi firmami w esach?? CHodzi mi o roznice we wlasciwosciach jezdnych, w wytrzymalosci na polskich drogach oraz awaryjnosci. Obie firmy sa dostepne w dosc atrakcyjnych cenach w UK i BE i daltego mam calkikem spory dylemat. dzieki wielkie za odp pozdro. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: szczecin ![]() |
ja latalem na bilstein b6 teraz latam na b8 tylko b8 musisz miec krotsze sprezyny i sobie chwale
![]() -------------------- audi s2 aby 369ps
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sun, 13 April 2008 ![]() |
b8 to jak w taczce
![]() thX |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: B-stok ![]() |
Ja jezdzilem na B6 i B8 Sprint -przepasci w komforcie nie ma (i tak jest niski na felgach 18'), a jesli chodzi o wlasciwosci na drodze wedlug mnie duzo lepiej zachowuje sie B8. Nie wiem jak wyglada to cenowo. Swoja droga mam za 1000zl na sprzedaz B8 sprint do golf/bora/leon/a3/ toledo itd. w stanie BDB zesprezynami z przodu kazera.
-------------------- Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...
Sprzedam: E30 325ix Coupe 6500zl Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sun, 13 April 2008 ![]() |
Ja jezdzilem na B6 i B8 Sprint -przepasci w komforcie nie ma (i tak jest niski na felgach 18'), a jesli chodzi o wlasciwosci na drodze wedlug mnie duzo lepiej zachowuje sie B8. Nie wiem jak wyglada to cenowo. Swoja droga mam za 1000zl na sprzedaz B8 sprint do golf/bora/leon/a3/ toledo itd. w stanie BDB zesprezynami z przodu kazera. piszesz , ze b8 sie lepiej zachowuje na dordze...,masz na mysli prosty swiezotki asfalt ?? czy typowa droge miejska ?? pozdro |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: B-stok ![]() |
To zalezy komu do czego ma sluzyc, wedlug mnie kazde sportowe zawieszenie nie zda egzaminu na dziurawej drodze, bardzo dobrze sprawdza sie przy duzych predkosciach, ale raczej na ladnych asfaltach. Chodzilo mi tylko o to ze B8 jest napewno lepsze od B6, a ani jedno ani drugie nie zapewnia komfortowej jazdy.
-------------------- Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...
Sprzedam: E30 325ix Coupe 6500zl Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
To zalezy komu do czego ma sluzyc, wedlug mnie kazde sportowe zawieszenie nie zda egzaminu na dziurawej drodze, bardzo dobrze sprawdza sie przy duzych predkosciach, ale raczej na ladnych asfaltach. Chodzilo mi tylko o to ze B8 jest napewno lepsze od B6, a ani jedno ani drugie nie zapewnia komfortowej jazdy. dobre sportowe to wlasnie takie na ktorym da sie isc ogniem po dziurach;] b6 napewno bedzie troche miekszy i bedzie lepiej na nim wybieralo zawieszenie... nie wiem jak jest w audi, ale najlepiej sprawdzic ktory amor lepiej bedzie pasowal dlugoscia do sprezyn jakie chcesz... koni sport wydaje mi sie, ze sa jednak amorami o krotszym skoku, czyli tak jak b8, a nie jak b6, ktory jest amorem o seryjnym skoku, odpowiednik koni specjal czy special -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
jak ktoś ma duze koła z małą lościa gumy/ przewymiarowane to spokojnie moze sobie wsadzic gwint najtanszy z allegro za 1000 zł jezdzic szybko i tak nie bedzie a do szlifowania progów zwalniajacych nadaje sie jak znalazł.
![]() sorki za ot - do tematu - na przykładzie BMW i wskazania na tor (polskie gokardowe i szybciej czasami na ulicach) przy normalnych kołach - tylko b6 który ma skok pozwalajacy wybierac nierównosci i tym samyy zapewnie przyczepnosc a obnizenie i tak za duze ![]() -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja pomykam w S2jce na grubej sztycy Bilsteina ustawianej w Zerkopolu w Warszawie. Ustawia się sprężenia i rozprężanie oraz skok w zależności od wysokości sprężyny.
Często określenia B6 i B8 nie oddają tego jak faktycznie amor ma pracować. Polecam indywidualne ostawianie. Pozdrawiam -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
koni sport wydaje mi sie, ze sa jednak amorami o krotszym skoku, czyli tak jak b8, a nie jak b6, ktory jest amorem o seryjnym skoku, odpowiednik koni specjal czy special Mogę to potwierdzieć bo miałem oba komplety u siebie (w uno nie w audi ![]() Zmieniełem b6 na koni bo bilstein się kończył i chciałem zobaczyć coś innego. Ciężko powiedzieć o różnicy w jezdzie. Jakbym miał kupować jeszcze raz to wybrałbym bilsteina ze względu na serwis. -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sun, 13 April 2008 ![]() |
oki thx wielkie nza info... teraz shcodzimy na cene.......z tego powodu ,iz jestem w Belgii udalo mi sie upolowac dilera bilsteina w Holandii z oferta 386 eurosow za 2 x przod z dostawa (10 euro).....
znacie cos tanszego w Polszy ?? pozdro |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 March 2003 Skąd: Kraków ![]() |
www.mts24sklep.pl
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
W Zerkopolu usłyszałem cenę 675zł x 2 przód i 750zł x 2 tył. Założenie kompletu z ustwaieniem twardości kosztuje 240zł.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W Zerkopolu usłyszałem cenę 675zł x 2 przód i 750zł x 2 tył. Założenie kompletu z ustwaieniem twardości kosztuje 240zł. Kup w MTSie i pojedź na ustawienie do Zerkopolu. ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: Kraków ![]() |
co do lini produktów firmy Koni to z tego co wiem i co można znaleźć tu: http://www.koni.com.pl/car7.php i tu: http://www.koni.com/48+M52087573ab0.html
wygląda to tak Koni Special - amorek o zwykłym skoku tyle że z regulacją (najczęściej) Koni Sport - amorek o zwykłym skoku z regulacją i bardziej sportową charakterstyką coś jak Bilstein B6 tylko że nie wszystkie są jednorurowe (zależy od konkretnego modelu - można to znaleźć w tabeli w linku) Koni Sport w wersjach SP i SPD - amorek o skróconym skoku - dedykowany do obniżanych sprężyn coś jak Bilstein B8 tylko znów nie wszystkie są jednorurowe (j.w.) osobiście ze względu na budowę i "serwisowalność" wybrałbym Bilsteina |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Tak piszecie o tym sklepie MTS a ja pisalem priv do hilu z ceną i teraz moge nawet zrobic lepsza cene niz na stronce. To takie male OT ale moze komus sie przyda.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Zwykły B6 np. w S4 ma możliwość regulacji??, czy mówicie o B8 który jest gwintem i rzecz jasna regulacje posiada.
-------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Bilstein posiada regulację po demontarzu, Koni można sobie regulować na aucie "kluczykiem"
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
No to kiblowato
![]() -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Osobiscie jestem bardzo zadowolony z Koni Kit. Stosunek ceny do tego jak sie na tym jezdzi jest moim zdaniem bardzo dobry.
Jedyny minus (w niektorych autach) ale to bardziej wizualny to fakt ze zestaw obniza auto o tyle samo z przodu co z tylu... w praktyce wychodzi to zawsze tak ze tyl jest obnizony idealnie a przod moglby byc odrobine nizszy, ale to jest jedynie aspekt wizualny ze tylne kolo jest minimalnie bardziej schowane niz przednie (oczywiscie na pustym samochodzie). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 16:13 |