Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> KONI sport vs. BILSTEIN B6 sport
hilu
post Mon, 28 Apr 2008 - 14:29
Post #1


User
Dołączył: Sun, 13 April 2008





czesc.


czy ktos z Was mial do czynienia z tymi firmami w esach?? CHodzi mi o roznice we wlasciwosciach jezdnych, w wytrzymalosci na polskich drogach oraz awaryjnosci.

Obie firmy sa dostepne w dosc atrakcyjnych cenach w UK i BE i daltego mam calkikem spory dylemat.


dzieki wielkie za odp

pozdro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Apr 2008 - 14:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
arek S2
post Tue, 29 Apr 2008 - 00:32
Post #2


Rookie
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: szczecin





ja latalem na bilstein b6 teraz latam na b8 tylko b8 musisz miec krotsze sprezyny i sobie chwale wink.gif


--------------------
audi s2 aby 369ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hilu
post Tue, 29 Apr 2008 - 13:12
Post #3


User
Dołączył: Sun, 13 April 2008





b8 to jak w taczce biggrin.gifD....nie no ja az tak twardych nie potrzebuje ale b6 i koni sport sa w tej samej klasiea za cholere nie moge znalezc info o wlasciwosciach na drodze

thX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_robi_
post Thu, 01 May 2008 - 11:38
Post #4


Super User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: B-stok





Ja jezdzilem na B6 i B8 Sprint -przepasci w komforcie nie ma (i tak jest niski na felgach 18'), a jesli chodzi o wlasciwosci na drodze wedlug mnie duzo lepiej zachowuje sie B8. Nie wiem jak wyglada to cenowo. Swoja droga mam za 1000zl na sprzedaz B8 sprint do golf/bora/leon/a3/ toledo itd. w stanie BDB zesprezynami z przodu kazera.


--------------------
Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...

Sprzedam:
E30 325ix Coupe 6500zl
Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hilu
post Thu, 01 May 2008 - 17:39
Post #5


User
Dołączył: Sun, 13 April 2008





CYTAT(_robi_ @ Thu, 01 May 2008 - 10:38) *
Ja jezdzilem na B6 i B8 Sprint -przepasci w komforcie nie ma (i tak jest niski na felgach 18'), a jesli chodzi o wlasciwosci na drodze wedlug mnie duzo lepiej zachowuje sie B8. Nie wiem jak wyglada to cenowo. Swoja droga mam za 1000zl na sprzedaz B8 sprint do golf/bora/leon/a3/ toledo itd. w stanie BDB zesprezynami z przodu kazera.


piszesz , ze b8 sie lepiej zachowuje na dordze...,masz na mysli prosty swiezotki asfalt ?? czy typowa droge miejska ??


pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_robi_
post Fri, 02 May 2008 - 03:33
Post #6


Super User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: B-stok





To zalezy komu do czego ma sluzyc, wedlug mnie kazde sportowe zawieszenie nie zda egzaminu na dziurawej drodze, bardzo dobrze sprawdza sie przy duzych predkosciach, ale raczej na ladnych asfaltach. Chodzilo mi tylko o to ze B8 jest napewno lepsze od B6, a ani jedno ani drugie nie zapewnia komfortowej jazdy.


--------------------
Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...

Sprzedam:
E30 325ix Coupe 6500zl
Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 02 May 2008 - 03:37
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(_robi_ @ Fri, 02 May 2008 - 02:33) *
To zalezy komu do czego ma sluzyc, wedlug mnie kazde sportowe zawieszenie nie zda egzaminu na dziurawej drodze, bardzo dobrze sprawdza sie przy duzych predkosciach, ale raczej na ladnych asfaltach. Chodzilo mi tylko o to ze B8 jest napewno lepsze od B6, a ani jedno ani drugie nie zapewnia komfortowej jazdy.



dobre sportowe to wlasnie takie na ktorym da sie isc ogniem po dziurach;]

b6 napewno bedzie troche miekszy i bedzie lepiej na nim wybieralo zawieszenie...

nie wiem jak jest w audi, ale najlepiej sprawdzic ktory amor lepiej bedzie pasowal dlugoscia do sprezyn jakie chcesz...

koni sport wydaje mi sie, ze sa jednak amorami o krotszym skoku, czyli tak jak b8, a nie jak b6, ktory jest amorem o seryjnym skoku, odpowiednik koni specjal czy special


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Fri, 02 May 2008 - 10:40
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





jak ktoś ma duze koła z małą lościa gumy/ przewymiarowane to spokojnie moze sobie wsadzic gwint najtanszy z allegro za 1000 zł jezdzic szybko i tak nie bedzie a do szlifowania progów zwalniajacych nadaje sie jak znalazł.

wink.gif

sorki za ot - do tematu - na przykładzie BMW i wskazania na tor (polskie gokardowe i szybciej czasami na ulicach) przy normalnych kołach - tylko b6 który ma skok pozwalajacy wybierac nierównosci i tym samyy zapewnie przyczepnosc a obnizenie i tak za duze smile.gif do tego jak ktoś odelza auto to i tak b8 bedzie za twardy.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Fri, 02 May 2008 - 11:13
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Ja pomykam w S2jce na grubej sztycy Bilsteina ustawianej w Zerkopolu w Warszawie. Ustawia się sprężenia i rozprężanie oraz skok w zależności od wysokości sprężyny.

Często określenia B6 i B8 nie oddają tego jak faktycznie amor ma pracować.

Polecam indywidualne ostawianie.

Pozdrawiam


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Fri, 02 May 2008 - 12:42
Post #10


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





CYTAT(ade @ Fri, 02 May 2008 - 03:37) *
koni sport wydaje mi sie, ze sa jednak amorami o krotszym skoku, czyli tak jak b8, a nie jak b6, ktory jest amorem o seryjnym skoku, odpowiednik koni specjal czy special


Mogę to potwierdzieć bo miałem oba komplety u siebie (w uno nie w audi tongue.gif ).
Zmieniełem b6 na koni bo bilstein się kończył i chciałem zobaczyć coś innego. Ciężko powiedzieć o różnicy w jezdzie. Jakbym miał kupować jeszcze raz to wybrałbym bilsteina ze względu na serwis.


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hilu
post Sat, 03 May 2008 - 10:08
Post #11


User
Dołączył: Sun, 13 April 2008





oki thx wielkie nza info... teraz shcodzimy na cene.......z tego powodu ,iz jestem w Belgii udalo mi sie upolowac dilera bilsteina w Holandii z oferta 386 eurosow za 2 x przod z dostawa (10 euro).....

znacie cos tanszego w Polszy ??

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz
post Sat, 03 May 2008 - 12:49
Post #12


Super User
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Kraków





www.mts24sklep.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bojar1
post Thu, 08 May 2008 - 09:31
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: Warszawa





W Zerkopolu usłyszałem cenę 675zł x 2 przód i 750zł x 2 tył. Założenie kompletu z ustwaieniem twardości kosztuje 240zł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Thu, 08 May 2008 - 11:00
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(bojar1 @ Thu, 08 May 2008 - 08:31) *
W Zerkopolu usłyszałem cenę 675zł x 2 przód i 750zł x 2 tył. Założenie kompletu z ustwaieniem twardości kosztuje 240zł.


Kup w MTSie i pojedź na ustawienie do Zerkopolu. wink.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppoll27
post Fri, 09 May 2008 - 12:06
Post #15


User
Dołączył: Fri, 14 March 2008
Skąd: Kraków





co do lini produktów firmy Koni to z tego co wiem i co można znaleźć tu: http://www.koni.com.pl/car7.php i tu: http://www.koni.com/48+M52087573ab0.html
wygląda to tak
Koni Special - amorek o zwykłym skoku tyle że z regulacją (najczęściej)
Koni Sport - amorek o zwykłym skoku z regulacją i bardziej sportową charakterstyką coś jak Bilstein B6 tylko że nie wszystkie są jednorurowe (zależy od konkretnego modelu - można to znaleźć w tabeli w linku)
Koni Sport w wersjach SP i SPD - amorek o skróconym skoku - dedykowany do obniżanych sprężyn coś jak Bilstein B8 tylko znów nie wszystkie są jednorurowe (j.w.)
osobiście ze względu na budowę i "serwisowalność" wybrałbym Bilsteina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 15 May 2008 - 13:16
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Tak piszecie o tym sklepie MTS a ja pisalem priv do hilu z ceną i teraz moge nawet zrobic lepsza cene niz na stronce. To takie male OT ale moze komus sie przyda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi1
post Sat, 17 May 2008 - 08:43
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





Zwykły B6 np. w S4 ma możliwość regulacji??, czy mówicie o B8 który jest gwintem i rzecz jasna regulacje posiada.


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Sat, 17 May 2008 - 10:13
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Bilstein posiada regulację po demontarzu, Koni można sobie regulować na aucie "kluczykiem" wink.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi1
post Sat, 17 May 2008 - 16:31
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





No to kiblowato mellow.gif


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Sat, 17 May 2008 - 17:44
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





Osobiscie jestem bardzo zadowolony z Koni Kit. Stosunek ceny do tego jak sie na tym jezdzi jest moim zdaniem bardzo dobry.
Jedyny minus (w niektorych autach) ale to bardziej wizualny to fakt ze zestaw obniza auto o tyle samo z przodu co z tylu... w praktyce wychodzi to zawsze tak ze tyl jest obnizony idealnie a przod moglby byc odrobine nizszy, ale to jest jedynie aspekt wizualny ze tylne kolo jest minimalnie bardziej schowane niz przednie (oczywiscie na pustym samochodzie).

Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 16:13