![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Witam
Mam pytanie odnośnie montażu k04-064 do Audi A4 b8 2.0 tfsi 211 w serii Teraz mam program na 260ps i 400Nm Chce założyć turbo k04-064 i pytanie co należy przerobić żeby to założyć do wzdłuż ego silnika Jak by ktoś mógł w obrazowy sposób opisać bo będę robił to sam DP już mam zrobiony przelot wydech jest do końca Silnik po kapitalnym remoncie na nowych tłokach że względu na slawetne branie oleju Jakich mocy można się spodziewać na tej turbinie? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
CPMB masz silnik?
Na 064 na przelotowym wydechu bez problemu zrobisz 350hp o ile układ paliwowy i silnik będzie przyjmował. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Nie, silnik cdnc
Głównie chodzi mi o obrazowe opisanie co trzeba zrobić przy turbo żeby to poskładać |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
CDNC ma 211hp w serii.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 30 November 2019 ![]() |
Nie, silnik cdnc Głównie chodzi mi o obrazowe opisanie co trzeba zrobić przy turbo żeby to poskładać To najlepiej gregora spytać (Gregor10). Wkłądał nie raz k04-064 do wzdłużnego tfsi więc na pewno ma duże doświadczenie i wie co i jak. -------------------- M3 e46 coupe
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Wiem że ma 211 w serii błąd w pisowni
Pisałem do gregora już 2 razy i brak odzewu chyba muszę zadzwonić bo widocznie czasu nie ma na odpisywanie |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Wy chyba macie coś nie po kolei w głowach...
Dlaczego gregor miałby to powiedzieć skoro to jego chleb powszedni? Człowieku, albo umiesz zmienić turbo albo nie umiesz i jedziesz do kogoś kto Ci zrobi i przy okazji wystroi. No bo chyba sam nie zrobisz tych 350KM ![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sat, 30 November 2019 ![]() |
Wy chyba macie coś nie po kolei w głowach... Dlaczego gregor miałby to powiedzieć skoro to jego chleb powszedni? Akurat Gregor jest pomocnym gościem i nie ma jakiś wielkich oporów żeby podzielić się choć częścią wiedzy (wiem bo akurat miałem kiedyś Vaga, tyle że 1.8t i 2 razy mi pomógł z tuningiem na odległość i to za darmo). W 1.8t masz adapter i to częściowo rozwiązuje kwestię montażu. W tfsi raczej trzeba przerobić cały dp. Ewentualnie wiem, że istnieje możliwość przerabiania gwintów na seryjny wydech ale to duża rzeźba w turbo i chyba wołałbym dp przerobić. Ktoś kto robi dp na zamówienie powinien to ogarnąć na aucie bez problemu. -------------------- M3 e46 coupe
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
do wzdłużniaka napisz do BM performance to na odległość zrobi Ci DP za grosze
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
DP mam zrobiony, pracuje w Mg Motorsport w Siemianowicach więc z tym nie ma problemu tak samo jak ze spawaniem tig.
Myślałem że kołnierze w turbo jak i w układzie wydechowym przy samym sicie są takie same no ale jak jest inny kołnierz to wystarczy po prostu zmienić na inny jeśli w tym problem. Mnie bardziej chodzi o przeróbkę woda olej jak to wygląda. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 November 2020 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 November 2020 ![]() |
DP mam zrobiony, pracuje w Mg Motorsport w Siemianowicach więc z tym nie ma problemu tak samo jak ze spawaniem tig. Myślałem że kołnierze w turbo jak i w układzie wydechowym przy samym sicie są takie same no ale jak jest inny kołnierz to wystarczy po prostu zmienić na inny jeśli w tym problem. Mnie bardziej chodzi o przeróbkę woda olej jak to wygląda. Jestem z Mysłowic mam DP i IC z MG można się dowiedzieć o wycenę układu wydechowego na 2,75" lub 3" dp mam 2.75" |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Musiał byś do nas zadzwonić i zapytać dokładnie o cenę bo nie orientuje się odnośnie kosztów
Ale jak byś się określił co chcesz to mogę zapytać może coś taniej by się udało załatwić Wszystko zależy od konfiguracji układu, na ilu tłumikach, czy klapy do zmiany głośności układu i czy np chciał byś układ wyprowadzony na 2 strony zderzaka więc możliwości jest sporo Możesz bezpośrednio do Michała zadzwonić albo do biura Niestety tego silnika co napisałeś nie znam Który rok Audi? Ale z tego co wyczytałem masz już silnik bez wady olejowej więc zapewne po 2012 roku Już rozeznałem temat kołnierza który jest w turbo k04-064 na wyjściu jest sporo większy niż standardowy w ihi Wystarczy po prostu zmienić kołnierz w downpipe na taki jaki jest w k04-064 i po kłopocie, mamy takie kołnierze na stanie więc mogę to na aucie zrobić bez problemu https://drive.google.com/file/d/17auNILanAF...ew?usp=drivesdk |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 November 2020 ![]() |
Musiał byś do nas zadzwonić i zapytać dokładnie o cenę bo nie orientuje się odnośnie kosztów Ale jak byś się określił co chcesz to mogę zapytać może coś taniej by się udało załatwić Wszystko zależy od konfiguracji układu, na ilu tłumikach, czy klapy do zmiany głośności układu i czy np chciał byś układ wyprowadzony na 2 strony zderzaka więc możliwości jest sporo Możesz bezpośrednio do Michała zadzwonić albo do biura Niestety tego silnika co napisałeś nie znam Który rok Audi? Ale z tego co wyczytałem masz już silnik bez wady olejowej więc zapewne po 2012 roku Już rozeznałem temat kołnierza który jest w turbo k04-064 na wyjściu jest sporo większy niż standardowy w ihi Wystarczy po prostu zmienić kołnierz w downpipe na taki jaki jest w k04-064 i po kłopocie, mamy takie kołnierze na stanie więc mogę to na aucie zrobić bez problemu https://drive.google.com/file/d/17auNILanAF...ew?usp=drivesdk Fajnie, że na Ciebie trafiłem słuchaj no jeśli nie ma opcji kredytowania to pewnie dopiero wiosną bym się za to brał. Dupy nie chciałem zawracać ciężko chyba u nich o terminy, czas na rozmowy. Auto 2013 rok, wydech jest na jedną stronę, ale chciałbym zrobić na dwie strony, te klapy chyba są zbędne wydaje mi się, że ten 2.0 nie będzie taki uporczywy jeśli chodzi o głośność. Raczej 2x 2rurka jak taki dyfuzor dorwę ![]() No i doradztwo w kwestii tłumików czy robić środkowy czy tylko końcowe jaki wpływ mają na mocowe i dźwiękowe sprawy czy są w tym układzie rezonatory czy nie, generalnie chcę dobrze A znać się na tym znają fachowcy dlatego moje pytania mogą być irytujące ![]() Dzięki za wskazówki rozumiem, że niekonieczne jest zwiększanie dp przy k04 jak możesz też swój nr na pw rzucić będzie łatwiej w kontakcie na przyszłość |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Hej
Ja robiłem w swoim i wywaliłem pierwszy tłumik za katem i został tylko środkowy Koncowych nie miałem wcale bo też przerobiłem sobie na 2 strony Niestety było buczenie i musiałem dołożyć tłumiki na koncowe i jest ok Nie robiłem tego w MG bo jeszcze wtedy tam nie pracowałem Downpipe robiłem jedynie dla siebie w MG W 2.0 tfsi jest to ciężki temat jeśli chodzi o dźwięk jakiś fajny sam Michał to powie nie jest to niestety s4 Tak to wygląda u mnie, nie ma jeszcze pops&bangs ale będę robił turbo i program to pomyślę nad tym najlepiej słychać na zewnętrznych głośnikach aniżeli na telefonie https://drive.google.com/file/d/18P7cdrE_6I...ew?usp=drivesdk |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 November 2020 ![]() |
Na pw Ci napisałem, na Siemcach przyszła teściowa mieszka to można się zgrać w jakiś dzień, dalej chcesz turbo sam wkładać?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Tak chce sam wkładać, tylko cały czas się wacham czy nie robić hybrydy na bazie mojej IHI u perun turbo
Bo moce generowane podobne co z k04 a odchodzi sprawa kombinowania |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Wiele razy slyszem a pare razy nawet widzialem ze IHI jak i k03 (przynajmniej w poprzeczniakach) lubia pekac na stronie goracej. I tym bym ske kierowal przy wyborze turbiny. O pekajacych k04-064 nie slyszalem
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Dlatego wybór juz padl na k04
Będzie trochę przeróbek pod wzdłużny silnik ale jest to chyba najlepsza opcja do A4 b8 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mega fajna opcja to jeszcze taka turbosprezarka:
https://youtu.be/CXXK4QvOLMY Więcej zabawy ciac i spawac trzeba stronę goraca która jest kolektorem jednocześnie... ale efekt kozak. Ciekawe tylko jak to wstaje wykresu nie widzialem -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:07 |