![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Witam! jak w temacie które turbo będzie lepsze do 1.8T AEB , tak aby nie wymieniać kolektora, węży olejowych i wodnych, a także spływu oleju i down Pipe. Słyszałem, że K04-023 podchodzi tak samo jak K04-15 Plug & Play. I K04-023 jest 1/2 większa od tej 15-stki. Ile można więc bezpiecznie wycisnąć na tej 023 w AEB????Auto ma służyć do codziennej jazdy.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
fotki z mojej prywatnej kolekcji hyhy...
K04-023 (z lewej) vs. K04-015 (z prawej) ![]() K04-023 (u gory) vs. K04-015 (na srodku) ![]() K04-023 bylo montowane w S3 i raczej nie pasuje P&P do AEB bo bedzi ewypadac pod zlym katem (jesli sie mysle to niech mnie ktos poprawi) -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Wymiana z k03 AEB na k04-23 wiąże sie z całą masa przróbek.
Dżordżyk- źle słyszałeś. Zapewniam Ciebie, że z dziewięciu podłączy które posiada k03 tylko jedno bedzie pasowało do k04-23, mianowicie wężyk do WG. Reszta- wlot/wylot spalin. wlot/wylot powietrza, 2xolej, 2xwoda chłodząca- pasować nie będą Pozdr -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Panowie! pomyliłem się, przepraszam- chodziło mi o K04-23. Prosze moderatora o poprawienie nazwy tematu bo nie umiem znalezć tej opcji-to prawdopodobnie jej nie ma! . Jak wypada to porównanie??
Czy K04-23 odpowiada wielkości K04-023. Mam jakis już materiał na temat tych turbin: ![]() ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
jeszcze jest opcja k03-029. tez wieksza niz seria i montowana seryjnie w A4.
edit:chodzilo mi o k03-073 -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
jeszcze jest opcja k03-029. tez wieksza niz seria i montowana seryjnie w A4. Pasuje Plug & Play ? Szukam turbiny w miare jak największej która będzie pasowała totalnie Plug & Play. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
pasuje p&p tak samo jak k04-015. Gabarytowo jest identyczna niemal.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Czemu miałbym wybrać akurat K03-029 zamiast K04-15. Taniej dostane?Czy może łatwiej?? Bo cały czas byłem już zdecydowany na tą 15-tke ale ostatnio mi do głowy wpadło, żeby może jednak coś troche większego rownież P&P, wtedy będe miał jakis zapas bo troche większe turbo będzie miało większą sprawność, a jak zamontuje dobry FMiC to nie będzie trzeba nawet tyle ładować a Kucyków będzie tyle ile chciałem, to znaczy najlepiej 240. Lag przy troche większej turbinie niż K04-15 chyba nie będzie aż taki dokuczliwy.Choć chciałbym żeby już z dołu było fajnie.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
nie wiem czemu mialbys wybrac. szukasz sprezarki p&p wiekszej od serii to Ci podalem.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 25 February 2007 Skąd: świętokrzyskie ![]() |
jeszcze jest opcja k03-029. tez wieksza niz seria i montowana seryjnie w A4. Znaczy, że można znaleźć A4 z takim modelem turbiny? Jeśli tak to od jakiego 1.8T? -------------------- Pancin
== www.scyzzor.com == == www.superoes.pl == |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
najbardziej mnie bawi podejscie zaloze k04 mam 240
![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
najbardziej mnie bawi podejscie zaloze k04 mam 240 ![]() Chyba kupuje się turbo takie na którym można uzyskać żądaną moc co nie!! A co mi będzie do tego potrzebne to już wiem, aż takim wielkim laikiem nie jestem którego myślenie kończy się na Turbinie ![]() nie wiem czemu mialbys wybrac. szukasz sprezarki p&p wiekszej od serii to Ci podalem. Znaczy chodziło mi o turbo wielkości K04-15, bądz nieco większe. Seryjne bądz troszke większe niż seryjne ale mniejsze od K04-15 mnie nie interesuje. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
A to przepraszam
![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Znaczy, że można znaleźć A4 z takim modelem turbiny? Jeśli tak to od jakiego 1.8T? tak mozna. A4 B6 miało wtedy w serii cos kolo 193km. Silnik podazje BEX. POMYLILEM OZNACZNIE turbiny chodzilo mi o k03-073 ktora jest wieksza od k04-015. jednak znalaezienie tej turbiny to latwych nie nalezy. Duzo prosciej 015 kupic za oceanem. dzordzyk pamietaj ze na 015, 240 km raczej nie zobaczysz. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Moglbys napisac jak chcesz miec setup . No więc auto jest ośką więc moc ponad 250KM odpada bo nie będzie nic tylko przemiał gumowca, czego bym nie chciał. Auto służy mi głównie do dłuższych tras więc powinno być niezawodne, dlatego moje myślenie kręci się wokół tych turbin aby niczego dodatkowo nie wymieniać i nie przerabiać. Chce raczej iść w ślady Elberoth-a który też jezdzi na K04-15 i nie ma żadnych problemów z autem i nie musi pod niż leżeć co tydzień albo co tydzień oddawać do mechanika. Bo nie oszukujmy się 1.8T dmuchane na 250KM+ albo 300KM+ jest dosyć awaryjne i zawsze coś na trasie może zawieść, a na to se nie moge pozwolić. A jak konkretnie chce mieć setup, jeśli już pytasz "2fast4you" : -Wydech już jest! -DV już jest z TT 225! -Wskazniki- Boost i EGT już są! -K04-15, K04-23 ,bądz inne -ten temat własnie dotyczy wyboru turba. -Regulator 5Barowy/ lub wtryski 320/380CC -FMiC -Program który to dobrze obsłuży/Wystrojenie Mam nadzieje uzyskać 240KM ,dmuchać chce max 1,2Bar-a. Tyle własnie jest moim celem. Niutków przy tej mocy może będzie 330, też będe zadowolony. No i najlepiej aby turbo ładowało z samego dołu, góra nie jest aż tak ważna bo to nie auto na wyscigi ale do codziennego użytku. A w codziennym użytku raczej sprawdza się większy moment z dołu a nie piłowanie do 5k Rpm. Nie sztuką jest chyba założyć wielkie turbo do auta na codzień i kręcic je do końca obrotomierza. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Za tydzień będę miał GTRS eliminatora do sprzedania. Pasuje plug&play pod kolektor. Trzeba dorobić spływ oleju, dopływ wody i spływ wody.
hehe idostałem kilka PW co się stało ![]() ide dalej gt3071r |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
ide dalej gt3071r Widze, że jesteś zdrowym okazem gatunku, osobnika który padał ofiarą nigdy nie konczącej się opowieści ![]() Dobre hehe, przerażasz mnie Poziek ![]() Ja chyba też powoli zaczynam kombinować i dałem się już wciągnąć ![]() Eliminator to za dużo jak dla mnie na początek. Szukam spluwy troche większej od K04-15. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
eliminatora ustawisz sobie na 1.0 Bara i na wtryskach 380ccm powinno być minimum 240KM
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
i to jest madrzejszy wybor
![]() ![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
zakuwanie silnika jest dla cipek...
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:42 |