![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("///M3":zygs2zpo) Szczerze mówiąc to też nie chce mi się wierzyć, że 300-konną Calibre 4x4 dogoniłeś (30m) i przegoniłeś na trójce. Moim skromnym zdaniem to nieźle ubarwiłes Kajman. Po prostu wtedy to musiałbyś mieć z 600KM i napęd AWD a nie przód. Sam wcześniej pisałeś, że z M3 sobie poradziłeś, ale nie tak aż znowu bardzo, a podejrzewam, że taka Calibra 300KM chodzi bardzo podobnie do M3,a jeszcze ta odległość 30metrów...
Ja nie byłem na tym wyścigu, ale nie mam powodów nie wierzyć Kajmanowi. Szczególnie jak brał się z 850i... ile tam było różnicy Kajman? 60? 70 metrów na 400? -------------------- FAZZY
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 October 2002 ![]() |
CYTAT("faz":ilbsetas) CYTAT("///M3":ilbsetas) Szczerze mówiąc to też nie chce mi się wierzyć, że 300-konną Calibre 4x4 dogoniłeś (30m) i przegoniłeś na trójce. Moim skromnym zdaniem to nieźle ubarwiłes Kajman. Po prostu wtedy to musiałbyś mieć z 600KM i napęd AWD a nie przód. Sam wcześniej pisałeś, że z M3 sobie poradziłeś, ale nie tak aż znowu bardzo, a podejrzewam, że taka Calibra 300KM chodzi bardzo podobnie do M3,a jeszcze ta odległość 30metrów... Ja nie byłem na tym wyścigu, ale nie mam powodów nie wierzyć Kajmanowi. Szczególnie jak brał się z 850i... ile tam było różnicy Kajman? 60? 70 metrów na 400? Eeeee tam - tą 850-tkę to ja moim dieslem objechałem o 2 sek - nie ma się co chwalić.... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Natolin ![]() |
CYTAT("Simon":352de8b5) Eeeee tam - tą 850-tkę to ja moim dieslem objechałem o 2 sek - nie ma się co chwalić....
No bez przesady...850i to nie jest aż takie padło....Nie jest może szybką wyścigówką ale wolne też nie jest... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Poważnie ///M3. Jest to nawet utrwalone na filmie. A Kajmana walka z 850i była niesamowita. Zresztą po zlocie to 850i było już na sprzedaż bo właściciel zwątpił.
-------------------- Mori
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
Jeśli chodzi o tą 850 to nie wiem jak ta ale ogólnie samochody te przewaznie występują z automatami ,co niewątpliwie ja troche hamuje a jelsi chodzi o osiagi to wersja 850 CI miałą 300 KM i 7,7 do paki , a ta mocniejsza 850 CSI 380 KM i ponizej 6 sek do paki
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Lublin ![]() |
ale CSI to jednak rzadkosc... chyba nigdy w zyciu nie spotkalem... niby niewiele zmian w stosunku do Ci w wygladzie ale jak dla mnie niebo a ziemia... zwlaszcza przedni zderzak z tym wlotem...
Maciek -------------------- 996TT
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Ogolnie 850 z manulanymi skrzyniami sa dosyc szybkie... szczegolnie przy wyzszych predkosciach... Bo chyba nie tylko Csi byly z manualem , nie?
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Lublin ![]() |
chyba tylko CSI, tak mi sie wydaje...
-------------------- 996TT
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Aha jak tak to lipa... trzeba sprawdzic , ale aktualnie nie chce mi sie troszke... generalnie to strasznie nie lubie aut z automatami...
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Wawa ![]() |
W sumie mylimy dwie "epoki" osiemset pięćdziesiątki. Ci i CSi to są dwa nowsze modele. W starszych modelach wystepował po prostu 850i i 850iA. Obydwa z V12 5.0. Manual z sześciobiegową skrzynką, automat z pięcio. Potem kiedy BMW zrobiło model "budżetowy" wyszło faktycznie 840Ci i 850 CSi.
-------------------- FAZZY
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Dzieki za wyjasnienie fazzy
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 11 October 2002 ![]() |
Kiedyś w Bieszczadach ścigałem się z Csi. Pewnie to przypadek ale akurat kolesie wytoczyli się potem na parkingu w dresach z paskami (bez obrazy dla właścicieli BMW, zbieg okoliczności) Szybkie to jest ... dopóki nie wjedzie się w zakręt.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Dołączył: -- Ostrzeżenia: 0% ![]() ![]() |
taaaa.... to prawda...jechałem wtedy za tobą starałem się utrzymać, ale jak mi się "hamulec ręczny" włączył to musiałem zwolnić
PS: zresztą ty z tego co wiem jechałeś na włączonym.... |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Juz Wawa ![]() |
CYTAT("faz":9scppyit) W sumie mylimy dwie "epoki" osiemset pięćdziesiątki. Ci i CSi to są dwa nowsze modele. W starszych modelach wystepował po prostu 850i i 850iA. Obydwa z V12 5.0. Manual z sześciobiegową skrzynką, automat z pięcio. Potem kiedy BMW zrobiło model "budżetowy" wyszło faktycznie 840Ci i 850 CSi.
Tyle ze model "budzetowy" 840 z V8 jest bardzo poszukiwany i duzo bardziej chwalony niz ten z V12. Bardzo ciezko jest znalesc 840 podczas gdy 850 jest zatrzesienie... -------------------- Mazda RX-8 Rotary Velvet
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Dołączył: -- Ostrzeżenia: 0% ![]() ![]() |
mr.root... to powiedz jeszcze dlaczego? bo to ciekawe
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Juz Wawa ![]() |
CYTAT("keyser":1ofp0nc7) mr.root... to powiedz jeszcze dlaczego? bo to ciekawe
Z tego co slyszalem to V8-ka chodzi duzo lepiej niz ta ciezka V12-ka. To ten sam silnik ktory tak rewelacyjnie sprawdzil sie w 540i. Sa tacy co chca miec ladne coupe (niektorym 8-ka sie podoba) ale nie koniecznie chca miec wielkie, paliwozerne, o wielkiej pojemnosci dwunastocylindrowe monstrum. Poza tym o ile sie nie myle te V8-ki mialy wiecej aluminiowych elementow niz te 12-ki. Lepsza konstrukcja... no ale nie jestem expertem... -------------------- Mazda RX-8 Rotary Velvet
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Dołączył: -- Ostrzeżenia: 0% ![]() ![]() |
przejechałem kiedyś 850csi ponad 2000 kilometrów.... w automacie.... przyjemna była....
szczególnie podoba mi się chowanie szyb tak że jest jeden wielki prześwit od przedniego słupka do tylnego, wielkie lampy z przodu i ten pomruk V12.... miała jeden mankament, na autostradzie przy stałej jeździe paliła ponad 19 literków |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Wiem , ze w mercedesach tych starszych sa tez 500tki chwalone duzo bardziej niz 600 V12... Np w SLach (nie tych najnowszych oczywiscie) rozmawialem z kims kto mial 600tke i mowil , ze 500 wcale nie sa wolniejsze , a jezeli to przy duzych predkosciach i niewiele , a ogolnie duzo mniej pala i przyjemniej sie jezdzi... Sam nie mam , wiec tylko powtarzam czyjes opinine... W kazdym razie najwiekszy silnik nie musi byc wcale najlepszy
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 21 November 2002 Skąd: Tarnow ![]() |
Witam !
Miałem okazję użytkować BMW 740iL i 750 iL z lat 92 (740) i 89 (750). 750ka miała 4 biegową automatyczną skrzynie biegów, pamiętam że wrażenie robiło przyśpieszenie od około 100 km/h do 160-170 km/h. Silnik to 5-cio litrowy żeliwny V12 - ciężki z tendencjami do przegrzewania. Spalanie to ok. 16-17 l. w normalnej jeździe miejskiej. Silnik w 740 to zupełnie inna "bajka". Aluminiowy z 32 zaworami (o ile sie nie mylę), a jego odgłos to jeden z najlepszych V8 jakie miałem okazję słyszeć. Spalanie to ok. 12-13 l. w mieście (przy normalnej jeździe, skrzynia automatyczna). Do tej pory pamiętam (a minęło już z 5-6 lat) jego odgłos. -------------------- M157 :)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Natolin ![]() |
Tak to prawda. V8 jest bardziej polecane niż V12 w bmw ale nie niż CSi. Csi miała 380KM i była naprawde szybkim autem. Fakt, że paliwozernym, ale szybkim. 850Ci to inna bajka. Moim zdaniem niewypał... CSi jest dużo bardziej sportowa i przyjemna. Jednak ja wole M3 zedcydowanie bardziej
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 18:55 |