Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Jakto Kajman wygrał z BMW 850 i nie tylko
fazzy
post Thu, 21 Nov 2002 - 12:55
Post #1


Super User
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wawa





CYTAT("///M3":zygs2zpo)
Szczerze mówiąc to też nie chce mi się wierzyć, że 300-konną Calibre 4x4 dogoniłeś (30m) i przegoniłeś na trójce. Moim skromnym zdaniem to nieźle ubarwiłes Kajman. Po prostu wtedy to musiałbyś mieć z 600KM i napęd AWD a nie przód. Sam wcześniej pisałeś, że z M3 sobie poradziłeś, ale nie tak aż znowu bardzo, a podejrzewam, że taka Calibra 300KM chodzi bardzo podobnie do M3,a jeszcze ta odległość 30metrów...

Ja nie byłem na tym wyścigu, ale nie mam powodów nie wierzyć Kajmanowi. Szczególnie jak brał się z 850i... ile tam było różnicy Kajman? 60? 70 metrów na 400?


--------------------
FAZZY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 21 Nov 2002 - 12:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Simon
post Thu, 21 Nov 2002 - 14:16
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





CYTAT("faz":ilbsetas)
CYTAT("///M3":ilbsetas)

Szczerze mówiąc to też nie chce mi się wierzyć, że 300-konną Calibre 4x4 dogoniłeś (30m) i przegoniłeś na trójce. Moim skromnym zdaniem to nieźle ubarwiłes Kajman. Po prostu wtedy to musiałbyś mieć z 600KM i napęd AWD a nie przód. Sam wcześniej pisałeś, że z M3 sobie poradziłeś, ale nie tak aż znowu bardzo, a podejrzewam, że taka Calibra 300KM chodzi bardzo podobnie do M3,a jeszcze ta odległość 30metrów...

Ja nie byłem na tym wyścigu, ale nie mam powodów nie wierzyć Kajmanowi. Szczególnie jak brał się z 850i... ile tam było różnicy Kajman? 60? 70 metrów na 400?



Eeeee tam - tą 850-tkę to ja moim dieslem objechałem o 2 sek - nie ma się co chwalić....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///M3
post Sun, 24 Nov 2002 - 18:30
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Natolin





CYTAT("Simon":352de8b5)
Eeeee tam - tą 850-tkę to ja moim dieslem objechałem o 2 sek - nie ma się co chwalić....


No bez przesady...850i to nie jest aż takie padło....Nie jest może szybką wyścigówką ale wolne też nie jest...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mori
post Sun, 24 Nov 2002 - 21:31
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wrocław





Poważnie ///M3. Jest to nawet utrwalone na filmie. A Kajmana walka z 850i była niesamowita. Zresztą po zlocie to 850i było już na sprzedaż bo właściciel zwątpił.


--------------------
Mori
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUfi
post Mon, 25 Nov 2002 - 18:31
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





Jeśli chodzi o tą 850 to nie wiem jak ta ale ogólnie samochody te przewaznie występują z automatami ,co niewątpliwie ja troche hamuje a jelsi chodzi o osiagi to wersja 850 CI miałą 300 KM i 7,7 do paki , a ta mocniejsza 850 CSI 380 KM i ponizej 6 sek do paki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sql
post Mon, 25 Nov 2002 - 22:03
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Lublin





ale CSI to jednak rzadkosc... chyba nigdy w zyciu nie spotkalem... niby niewiele zmian w stosunku do Ci w wygladzie ale jak dla mnie niebo a ziemia... zwlaszcza przedni zderzak z tym wlotem...

Maciek


--------------------
996TT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 25 Nov 2002 - 22:12
Post #7


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Ogolnie 850 z manulanymi skrzyniami sa dosyc szybkie... szczegolnie przy wyzszych predkosciach... Bo chyba nie tylko Csi byly z manualem , nie?


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sql
post Mon, 25 Nov 2002 - 22:23
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Lublin





chyba tylko CSI, tak mi sie wydaje...


--------------------
996TT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 25 Nov 2002 - 23:20
Post #9


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Aha jak tak to lipa... trzeba sprawdzic , ale aktualnie nie chce mi sie troszke... generalnie to strasznie nie lubie aut z automatami...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fazzy
post Tue, 26 Nov 2002 - 09:22
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wawa





W sumie mylimy dwie "epoki" osiemset pięćdziesiątki. Ci i CSi to są dwa nowsze modele. W starszych modelach wystepował po prostu 850i i 850iA. Obydwa z V12 5.0. Manual z sześciobiegową skrzynką, automat z pięcio. Potem kiedy BMW zrobiło model "budżetowy" wyszło faktycznie 840Ci i 850 CSi.


--------------------
FAZZY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 26 Nov 2002 - 16:15
Post #11


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Dzieki za wyjasnienie fazzy


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZ
post Tue, 26 Nov 2002 - 16:29
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 October 2002





Kiedyś w Bieszczadach ścigałem się z Csi. Pewnie to przypadek ale akurat kolesie wytoczyli się potem na parkingu w dresach z paskami (bez obrazy dla właścicieli BMW, zbieg okoliczności) Szybkie to jest ... dopóki nie wjedzie się w zakręt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post Tue, 26 Nov 2002 - 16:33
Post #13



Dołączył: --


Ostrzeżenia: 0%
-----


taaaa.... to prawda...jechałem wtedy za tobą starałem się utrzymać, ale jak mi się "hamulec ręczny" włączył to musiałem zwolnić

PS: zresztą ty z tego co wiem jechałeś na włączonym....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr_Root
post Tue, 26 Nov 2002 - 16:36
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Juz Wawa





CYTAT("faz":9scppyit)
W sumie mylimy dwie "epoki" osiemset pięćdziesiątki. Ci i CSi to są dwa nowsze modele. W starszych modelach wystepował po prostu 850i i 850iA. Obydwa z V12 5.0. Manual z sześciobiegową skrzynką, automat z pięcio. Potem kiedy BMW zrobiło model "budżetowy" wyszło faktycznie 840Ci i 850 CSi.


Tyle ze model "budzetowy" 840 z V8 jest bardzo poszukiwany i duzo bardziej chwalony niz ten z V12. Bardzo ciezko jest znalesc 840 podczas gdy 850 jest zatrzesienie...


--------------------
Mazda RX-8 Rotary Velvet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post Tue, 26 Nov 2002 - 16:42
Post #15



Dołączył: --


Ostrzeżenia: 0%
-----


mr.root... to powiedz jeszcze dlaczego? bo to ciekawe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr_Root
post Tue, 26 Nov 2002 - 16:47
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Juz Wawa





CYTAT("keyser":1ofp0nc7)
mr.root... to powiedz jeszcze dlaczego? bo to ciekawe

Z tego co slyszalem to V8-ka chodzi duzo lepiej niz ta ciezka V12-ka. To ten sam silnik ktory tak rewelacyjnie sprawdzil sie w 540i. Sa tacy co chca miec ladne coupe (niektorym 8-ka sie podoba) ale nie koniecznie chca miec wielkie, paliwozerne, o wielkiej pojemnosci dwunastocylindrowe monstrum. Poza tym o ile sie nie myle te V8-ki mialy wiecej aluminiowych elementow niz te 12-ki. Lepsza konstrukcja... no ale nie jestem expertem...


--------------------
Mazda RX-8 Rotary Velvet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post Tue, 26 Nov 2002 - 16:54
Post #17



Dołączył: --


Ostrzeżenia: 0%
-----


przejechałem kiedyś 850csi ponad 2000 kilometrów.... w automacie.... przyjemna była....
szczególnie podoba mi się chowanie szyb tak że jest jeden wielki prześwit od przedniego słupka do tylnego, wielkie lampy z przodu i ten pomruk V12....

miała jeden mankament, na autostradzie przy stałej jeździe paliła ponad 19 literków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 26 Nov 2002 - 16:59
Post #18


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Wiem , ze w mercedesach tych starszych sa tez 500tki chwalone duzo bardziej niz 600 V12... Np w SLach (nie tych najnowszych oczywiscie) rozmawialem z kims kto mial 600tke i mowil , ze 500 wcale nie sa wolniejsze , a jezeli to przy duzych predkosciach i niewiele , a ogolnie duzo mniej pala i przyjemniej sie jezdzi... Sam nie mam , wiec tylko powtarzam czyjes opinine... W kazdym razie najwiekszy silnik nie musi byc wcale najlepszy


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misiek4
post Tue, 26 Nov 2002 - 17:58
Post #19


User
Dołączył: Thu, 21 November 2002
Skąd: Tarnow





Witam !

Miałem okazję użytkować BMW 740iL i 750 iL z lat 92 (740) i 89 (750). 750ka miała 4 biegową automatyczną skrzynie biegów, pamiętam że wrażenie robiło przyśpieszenie od około 100 km/h do 160-170 km/h. Silnik to 5-cio litrowy żeliwny V12 - ciężki z tendencjami do przegrzewania. Spalanie to ok. 16-17 l. w normalnej jeździe miejskiej.

Silnik w 740 to zupełnie inna "bajka". Aluminiowy z 32 zaworami (o ile sie nie mylę), a jego odgłos to jeden z najlepszych V8 jakie miałem okazję słyszeć. Spalanie to ok. 12-13 l. w mieście (przy normalnej jeździe, skrzynia automatyczna). Do tej pory pamiętam (a minęło już z 5-6 lat) jego odgłos.


--------------------
M157 :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///M3
post Tue, 26 Nov 2002 - 21:34
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Natolin





Tak to prawda. V8 jest bardziej polecane niż V12 w bmw ale nie niż CSi. Csi miała 380KM i była naprawde szybkim autem. Fakt, że paliwozernym, ale szybkim. 850Ci to inna bajka. Moim zdaniem niewypał... CSi jest dużo bardziej sportowa i przyjemna. Jednak ja wole M3 zedcydowanie bardziej


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 18:55