Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Jakie turbo do e60 218 na 300+, Graty wtryski 535d + IC fmci
dudi328
post Tue, 14 Oct 2014 - 19:52
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 20 April 2014





Witam na poczatek opisze troche auto jest to e60 3.0d 218km w manualu. Załozone sa wtryski do 535d sprawdzone na maszynie wszystkie ok, zmieniony IC na fmic 450x300x76 turbo na ta chwile seryjne GT2260V i z podejrzeniem ze nie trzyma ciśnienia dokladnie bedzie sprawdzone za tydzien w srode. Nie moge przełamać bariery 300km a chyba te graty powinny na to pozwolic. Jesli turbo okaze sie smiec to co robic szukać innej turbiny jak tak to jakiej?? Czy regenerować jak tak to gdzie i czy zmieniać bebechy na wydajniejsze czy regenerowac do serii. Z gory dziekuje za odpowiedz

Dodam jeszcze ze na wykresie 280km auto kopci a tego nie chce





Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 14 Oct 2014 - 19:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
przemek530d
post Wed, 15 Oct 2014 - 08:17
Post #2


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





a wydech jaki masz ?
chociaż jakby wydech blokował tuner by zauważył

egr usunięty ?

jak planujesz grubo modzić to gtb2260vklr, jak nie aż tak to gtb z n57 (mniej rzeżby przy wkładaniu)


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Wed, 15 Oct 2014 - 20:59
Post #3


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





gtb z n57 nie wstaje wcale szybciej, nie jest wydajniejsze a rzeźby bardzo wiele, sprawdzone przez W.Gołąbek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudi328
post Wed, 15 Oct 2014 - 21:28
Post #4


Rookie
Dołączył: Sun, 20 April 2014





Egr zaślepiony i wywalony kompem. Wydech wyciety kat i dpf

Chce plaskie 300 km i momentu kolo 600nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Thu, 16 Oct 2014 - 08:38
Post #5


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





GTB jest nie porównywalnie wydajniejsza od turbin GT! Wystarczy porównać przepływ VNT albo pojemność strony wydechowej. Nie wiem ile jest miejsca w tym samochodzie na turbo ale gdyby było trochę to pakował bym GTB z bmw i najlepiej na większym kole kompresji.


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Thu, 16 Oct 2014 - 21:10
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów







gt M57N2 oraz gtb N57
nie zgadzam się z Fioodorem..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Fri, 17 Oct 2014 - 08:01
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





CYTAT(tvn @ Wed, 15 Oct 2014 - 20:59) *
gtb z n57 nie wstaje wcale szybciej, nie jest wydajniejsze a rzeźby bardzo wiele, sprawdzone przez W.Gołąbek


raczej trudno będzie się z tym zgodzić, w końcu z GTB w n57 robi się 300KM samym programem, to po wydechu z IC powinno wyjść z 320-330KM, z GT max 305-310KM
jest jeszcze filmik na youtube pokazujący różnicę spool/lag gtb vs gt


wyniki starań W. Gołąbka są gdziekolwiek opisane ??


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Fri, 17 Oct 2014 - 22:41
Post #8


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





ja mam 321/690 by maha na gt 2260V
tam sam silnik generuje wyższą sprawność ale turbo wcale nie jest wydajniejsze, rozstaw szpilek w kol. wyd. jest zupełnie inny i nich Ci nie sciemniają bazując na vagu jak to jest cudownie, tu tak nie ma... przerabiałem temat mega dokładnie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudi328
post Sat, 18 Oct 2014 - 08:54
Post #9


Rookie
Dołączył: Sun, 20 April 2014





Tvn jesli na gt2260v zrobie 300-310KM to nie ma sensu pakować innej turbiny tylko teraz regenerowac moja czy szukac uzywki? Masz moze jakies wykres tych 321/690 gratuluje wyniku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Sat, 18 Oct 2014 - 16:46
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





A co jest nie tak z Twoja turbina Dudi? Nie trzyma doladowania, czy osiaga je pod dużym zaciagnieciem sztangi tworząc back pressure ?


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Sat, 18 Oct 2014 - 17:38
Post #11


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





mam tylko sprzed wymiany sprzegła , teraz jest prawie 700Nm

Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Sat, 18 Oct 2014 - 20:30
Post #12


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





nie ma co porównywać E90 231KM z E46/E60 204-218KM. Zmieniona konstrukcja części gorącej turbosprężarki, backpressure mniejszy. W e90 231KM to podstawowy soft i jest 300+ trzeba zmniejszać na seryjnym Ick'u. 300KM i EGT nadal w normie.

turbo z N57 nie pasuje do kolektora z M57 z uwagi na fakt że turbina ta ma o wiele większy wlot spalin należałoby zrobić flansze. Kolektor z N57 o wiele lepsza konstrukcja od M57 lecz niestety nie pasuje na głowice do starszego brata.

U Dudiego spada ciśnienie dołądowania na górze. Seria również posiadałą załamanie przy 3600obr i wykres leciał w dół i to na 3 różnych zestawach wtryskiwaczy. CR w normie. Zapas dawki ogromny na 219stkach. Na seryjnej pompie spokojnie stykają na 370KM. Pytanie czy spada boost bo dynamika spalin spada (dym) czy poprostu jest juz na wykończeniu.

Ostatniego czasu M57N rzadko spotkać w dobrej formie, za to M57N2 jak najbardziej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Sun, 19 Oct 2014 - 10:20
Post #13


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





Panowie, przepraszam.. Wy mowicie o 218KM a ja o 231KM
tak czytalem ,ze nie doczytałem
zupelnie inna konstrukcja, od bloku po wszystkie inne elementy.. jeszcze raz sorry smile.gif
a z tym 300KM na standardowym sofcie to roznie bywa, bo sa takie co z dpf-em generuja 298 a przewaznie ciezko jest ogarnac 300KM nawet bez niego
http://www.rperformance.pl/projekty.php
ta 235KM ma zalozone fabrycznie nowe wtryski, fabrycznie nowe turbo, wydech 3cale , dpf aut i max co sie dalo a silnik mial smieszny przelot jak to bylo robione.
231/235 ma problem z powietrzem, seryjne 1,45 bara mozna podniesc do 1,65 max i jedynie poprawic wydech i dolot smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 20 Oct 2014 - 09:14
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





A najprostrzy mód czyli wirnik cnc?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
patricks
post Wed, 02 Dec 2015 - 14:11
Post #15


Rookie
Dołączył: Sat, 19 October 2013





A czy do E90 330d 231km M57N2 warto wkładać turbo od 3.0d N57? Pasuje P&P, ma większą wydajność?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:12