![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 April 2014 ![]() |
Witam na poczatek opisze troche auto jest to e60 3.0d 218km w manualu. Załozone sa wtryski do 535d sprawdzone na maszynie wszystkie ok, zmieniony IC na fmic 450x300x76 turbo na ta chwile seryjne GT2260V i z podejrzeniem ze nie trzyma ciśnienia dokladnie bedzie sprawdzone za tydzien w srode. Nie moge przełamać bariery 300km a chyba te graty powinny na to pozwolic. Jesli turbo okaze sie smiec to co robic szukać innej turbiny jak tak to jakiej?? Czy regenerować jak tak to gdzie i czy zmieniać bebechy na wydajniejsze czy regenerowac do serii. Z gory dziekuje za odpowiedz
Dodam jeszcze ze na wykresie 280km auto kopci a tego nie chce ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
a wydech jaki masz ?
chociaż jakby wydech blokował tuner by zauważył egr usunięty ? jak planujesz grubo modzić to gtb2260vklr, jak nie aż tak to gtb z n57 (mniej rzeżby przy wkładaniu) -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
gtb z n57 nie wstaje wcale szybciej, nie jest wydajniejsze a rzeźby bardzo wiele, sprawdzone przez W.Gołąbek
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 April 2014 ![]() |
Egr zaślepiony i wywalony kompem. Wydech wyciety kat i dpf
Chce plaskie 300 km i momentu kolo 600nm |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
GTB jest nie porównywalnie wydajniejsza od turbin GT! Wystarczy porównać przepływ VNT albo pojemność strony wydechowej. Nie wiem ile jest miejsca w tym samochodzie na turbo ale gdyby było trochę to pakował bym GTB z bmw i najlepiej na większym kole kompresji.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
![]() ![]() gt M57N2 oraz gtb N57 nie zgadzam się z Fioodorem.. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
gtb z n57 nie wstaje wcale szybciej, nie jest wydajniejsze a rzeźby bardzo wiele, sprawdzone przez W.Gołąbek raczej trudno będzie się z tym zgodzić, w końcu z GTB w n57 robi się 300KM samym programem, to po wydechu z IC powinno wyjść z 320-330KM, z GT max 305-310KM jest jeszcze filmik na youtube pokazujący różnicę spool/lag gtb vs gt wyniki starań W. Gołąbka są gdziekolwiek opisane ?? -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
ja mam 321/690 by maha na gt 2260V
tam sam silnik generuje wyższą sprawność ale turbo wcale nie jest wydajniejsze, rozstaw szpilek w kol. wyd. jest zupełnie inny i nich Ci nie sciemniają bazując na vagu jak to jest cudownie, tu tak nie ma... przerabiałem temat mega dokładnie ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 April 2014 ![]() |
Tvn jesli na gt2260v zrobie 300-310KM to nie ma sensu pakować innej turbiny tylko teraz regenerowac moja czy szukac uzywki? Masz moze jakies wykres tych 321/690 gratuluje wyniku
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
A co jest nie tak z Twoja turbina Dudi? Nie trzyma doladowania, czy osiaga je pod dużym zaciagnieciem sztangi tworząc back pressure ?
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
mam tylko sprzed wymiany sprzegła , teraz jest prawie 700Nm
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
nie ma co porównywać E90 231KM z E46/E60 204-218KM. Zmieniona konstrukcja części gorącej turbosprężarki, backpressure mniejszy. W e90 231KM to podstawowy soft i jest 300+ trzeba zmniejszać na seryjnym Ick'u. 300KM i EGT nadal w normie.
turbo z N57 nie pasuje do kolektora z M57 z uwagi na fakt że turbina ta ma o wiele większy wlot spalin należałoby zrobić flansze. Kolektor z N57 o wiele lepsza konstrukcja od M57 lecz niestety nie pasuje na głowice do starszego brata. U Dudiego spada ciśnienie dołądowania na górze. Seria również posiadałą załamanie przy 3600obr i wykres leciał w dół i to na 3 różnych zestawach wtryskiwaczy. CR w normie. Zapas dawki ogromny na 219stkach. Na seryjnej pompie spokojnie stykają na 370KM. Pytanie czy spada boost bo dynamika spalin spada (dym) czy poprostu jest juz na wykończeniu. Ostatniego czasu M57N rzadko spotkać w dobrej formie, za to M57N2 jak najbardziej. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Panowie, przepraszam.. Wy mowicie o 218KM a ja o 231KM
tak czytalem ,ze nie doczytałem zupelnie inna konstrukcja, od bloku po wszystkie inne elementy.. jeszcze raz sorry ![]() a z tym 300KM na standardowym sofcie to roznie bywa, bo sa takie co z dpf-em generuja 298 a przewaznie ciezko jest ogarnac 300KM nawet bez niego http://www.rperformance.pl/projekty.php ta 235KM ma zalozone fabrycznie nowe wtryski, fabrycznie nowe turbo, wydech 3cale , dpf aut i max co sie dalo a silnik mial smieszny przelot jak to bylo robione. 231/235 ma problem z powietrzem, seryjne 1,45 bara mozna podniesc do 1,65 max i jedynie poprawic wydech i dolot ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
A najprostrzy mód czyli wirnik cnc?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 October 2013 ![]() |
A czy do E90 330d 231km M57N2 warto wkładać turbo od 3.0d N57? Pasuje P&P, ma większą wydajność?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:12 |