![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 January 2014 ![]() |
Witam, kupiłem Audi A4 B6 2002r 1.8T 163KM. Nie wiem jaki był lany wcześniej olej. Zmieniłem na pełny syntetyk Motul 8100 x-cess. Po wymianie turbo zaczęło ciągnąć olej do IC oraz z głowica coś było nie tak ... Głowica oddana do naprawy a turbo kupiłem od wersji 190KM BEX. Po tych naprawach nie wiem jaki olej wlać ... Mechanik mówi, ze lepiej nie ryzykować i wlać półsyntetyk castrola. Co sądzicie ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
bzdura.
lej 5w40 millersa/motula etc byle nie castrola , byle nie polsyntetyk ! -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Jak wyżej pisał Gregor10.
Zmien mechanika ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 January 2014 ![]() |
a nie ma ryzyka, że coś będzie nie tak ? tym razem po wlaniu pełnego syntetyku rozszczelniło sie wszystko i olej zaczął lecieć wszędzie gdzie sie da ... żeby nie było tak znów.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
jak bys nie wymienil oleju tez by sie rozszczelnilo tak samo....i to samo by bylo.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 January 2014 ![]() |
A może był lany jakiś bardziej gęsty i było ok. Ja wlałem full syntetyk i wypłukało wszystko. Głowica będzie po planowaniu, turbo po wymianie. Dlaczego tak odradzanie pół-syntetyk ?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Poczytaj sobie co lepiej 'smaruje' silnik a w szczególności turbo -pol syntetyk czy full....
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 January 2014 ![]() |
no tak, ale wcześniej może był lany gęstszy jakiś i trzymało się to wszystko jakoś a po wlaniu pełnego syntetyka wypłukało wszystko i rozszczelnił się... nie wiem już co robić ...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Chcesz gowno perfumować zeby nie smierdzialo? Bo wdzie, ze masz takie podejscie.
Pisze Cie już kolejna osoba jakie oleje sie stosuje do uturbionych benzyn i takie stosuj bo sobie narobisz jeszcze wiecej problemow. Przed zmianą oleju zrob sobie jeszcze plukanke silnika motul engine flush albo innej dobrej firmy. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 20 August 2016 ![]() |
Witam, nie zakładając nowego tematu dopiszę się tutaj. Kupiłem Octavie 1.8 Turbo 20V z 2000 r z przebiegiem (na liczniku) 225000 km, nie mam pojęcia jaki olej był wcześniej, planuje zalać Motul 8100 X-clean 5W40. Zrobić przed zmianą płukankę np. Liqui Moly LIM2662? Czy nic nie powinno się teoretycznie stać?
Różne opinie się słyszy nt. płukanek, czasem niby mogą zaszkodzić, czytałem o odrywaniu się jakiś elementów itp.? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Wed, 20 June 2007 Skąd: Śląsk ![]() |
Stanie się...prawie zawsze. Podczas płukania odrywają sie nawet korbowody....
Dajcie żyć! |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Mam na stanie 1.8t z b5 co ma obecnie nalatane 300k km,było płukanek sporo i nic się nie dzieje.
Jak zacznie brać olej to proponuję zainteresować się uszczelniaczami zaworowymi. Najważniejsze według mnie to zmieniać co 10k i będzie spokój. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 14:11 |