Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Jaki olej do Audi A4 B6 1.8T ?
sidoke
post Tue, 25 Mar 2014 - 15:15
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 19 January 2014





Witam, kupiłem Audi A4 B6 2002r 1.8T 163KM. Nie wiem jaki był lany wcześniej olej. Zmieniłem na pełny syntetyk Motul 8100 x-cess. Po wymianie turbo zaczęło ciągnąć olej do IC oraz z głowica coś było nie tak ... Głowica oddana do naprawy a turbo kupiłem od wersji 190KM BEX. Po tych naprawach nie wiem jaki olej wlać ... Mechanik mówi, ze lepiej nie ryzykować i wlać półsyntetyk castrola. Co sądzicie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Mar 2014 - 15:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Tue, 25 Mar 2014 - 16:04
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





bzdura.

lej 5w40 millersa/motula etc byle nie castrola , byle nie polsyntetyk !


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Tue, 25 Mar 2014 - 18:02
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Jak wyżej pisał Gregor10.

Zmien mechanika smile.gif.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sidoke
post Tue, 25 Mar 2014 - 18:24
Post #4


Rookie
Dołączył: Sun, 19 January 2014





a nie ma ryzyka, że coś będzie nie tak ? tym razem po wlaniu pełnego syntetyku rozszczelniło sie wszystko i olej zaczął lecieć wszędzie gdzie sie da ... żeby nie było tak znów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 25 Mar 2014 - 19:09
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





jak bys nie wymienil oleju tez by sie rozszczelnilo tak samo....i to samo by bylo.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sidoke
post Tue, 25 Mar 2014 - 19:21
Post #6


Rookie
Dołączył: Sun, 19 January 2014





A może był lany jakiś bardziej gęsty i było ok. Ja wlałem full syntetyk i wypłukało wszystko. Głowica będzie po planowaniu, turbo po wymianie. Dlaczego tak odradzanie pół-syntetyk ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 25 Mar 2014 - 19:29
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Poczytaj sobie co lepiej 'smaruje' silnik a w szczególności turbo -pol syntetyk czy full....


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sidoke
post Wed, 26 Mar 2014 - 13:44
Post #8


Rookie
Dołączył: Sun, 19 January 2014





no tak, ale wcześniej może był lany gęstszy jakiś i trzymało się to wszystko jakoś a po wlaniu pełnego syntetyka wypłukało wszystko i rozszczelnił się... nie wiem już co robić ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Wed, 26 Mar 2014 - 14:27
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Chcesz gowno perfumować zeby nie smierdzialo? Bo wdzie, ze masz takie podejscie.

Pisze Cie już kolejna osoba jakie oleje sie stosuje do uturbionych benzyn i takie stosuj bo sobie narobisz jeszcze wiecej problemow.

Przed zmianą oleju zrob sobie jeszcze plukanke silnika motul engine flush albo innej dobrej firmy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
belol
post Sat, 20 Aug 2016 - 17:51
Post #10


Rookie
Dołączył: Sat, 20 August 2016





Witam, nie zakładając nowego tematu dopiszę się tutaj. Kupiłem Octavie 1.8 Turbo 20V z 2000 r z przebiegiem (na liczniku) 225000 km, nie mam pojęcia jaki olej był wcześniej, planuje zalać Motul 8100 X-clean 5W40. Zrobić przed zmianą płukankę np. Liqui Moly LIM2662? Czy nic nie powinno się teoretycznie stać?
Różne opinie się słyszy nt. płukanek, czasem niby mogą zaszkodzić, czytałem o odrywaniu się jakiś elementów itp.?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arczar
post Sat, 20 Aug 2016 - 20:11
Post #11


User
Dołączył: Wed, 20 June 2007
Skąd: Śląsk





Stanie się...prawie zawsze. Podczas płukania odrywają sie nawet korbowody....

Dajcie żyć!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Sat, 20 Aug 2016 - 22:41
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Mam na stanie 1.8t z b5 co ma obecnie nalatane 300k km,było płukanek sporo i nic się nie dzieje.
Jak zacznie brać olej to proponuję zainteresować się uszczelniaczami zaworowymi.
Najważniejsze według mnie to zmieniać co 10k i będzie spokój.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 14:11