![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Uszczelki będą grubości 3mm , spec od uszczelek powiedział że dorobi z klingieritu (czy jakoś tam) i miedziane pierścienie .
Czy nie lepiej będzie dorobić całą z miedzi lub aluminium Facet jutro ma robić więc potrzebna szybka odpowiedz. DZIĘKI |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: W-wa ![]() |
wyjdzie prawdopodobnie kupa...
uszczeli robią firmy na zamówienie, które robią uszczelki ale nie chłupniczo . Np cometic może zrobić ci uszczelkę. to z takich mniej egzotycznych -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
a walki bedziesz mial regulowane walki?
glowice sie podniosa o 3 mm to v6 odprez to raczej w inny sposob -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Lepiej nie ryzykuj klingeritu,chyba że zbrojony(w co wątpie). Jak nie zbrojony to jakieś dwa tygodnie kokszenia i wypchnie pierścienie miedziane w klingerit:( (no ale czasem zdarzy sie szczęście i przejezdzisz do "śmierci" na tej uszczelce ).
A swoją drogą to w jakiej firmie to robisz?? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
"Ziuzio"
Ten klingerit jest z jakąś siatką w środku (czy to znaczy że zbrojony tego niewiem) Trudno nazwać to firmą , jest to zakład dorabiania uszczelek na Wroniej (WAWA). Punkt ten mieści się tam bardzo długo , mój ojciec nieraz tam dorabia na potrzeby serwisu , jak narazie nie narzekał.... "artix" Wałki na początku będą seryjne , ewentualnie mogę przestawić je względem siebie , ale czy to coś da ? Głowice podniosą się o ok. 1mm w stosunku do serii. Czemu nie polecasz tego manewru w V6 ? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
na poczatku pisales ze uszczelka 3 mm czyli dwie uszczelki po trzy milimetry a to juz jest troche , kazda z glowic podniesie sie w stosunku do walu o 3 mm
ustawienia orginalne na walkach zmienia sie napewno ,a kombinowac z przestawieniem ? jezeli kola rozrzadu sa na srube centralna to moze cos z tego by bylo,leczi na tej metodzie bym niepolegal bo to w sumie 4 walki i ustawic je aby wspolgrary graniczy z cudem jak nie to jedyne co ci pozostaje to przeskakiwanie na zebach co niebedzie zbyt precyzyjna metoda i moze doprowadzic do kolizji tlokow z zaworami a tego pewnie bys niechcial zycze ci aby moja teoria sie niesprawdzila -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("artix":2fe3c6n8) na poczatku pisales ze uszczelka 3 mm czyli dwie uszczelki po trzy milimetry a to juz jest troche , kazda z glowic podniesie sie w stosunku do walu o 3 mm
Dokładnie , ale czy nie powinniśmy brać pod uwagę o ile podniosą się głowice w porównaniu do seryjnych ustawień ? Seryjna ma 1.84mm czyli nowa będzie grubsza o ok 1.16mm więc w stosunku do orginalnych odległości podniesie się o ok 1.16mm Oczywiście cała "nowa" odległość do wału będzie 3mm ale "nowy" nadwymiar tylko 1.16mm Po zastosowaniu tych uszczelek stopień komp. powinien wynosić ok 8:1 A dodam jeszcze że rozrząd mam na łańcuch. Do ostatecznego montarzu jeszcze mam trochę czasu ale wolę o wszystko się dopytać żeby później mieć jak najmniej niespodzianek |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
oczywiscie masz racje , nieodliczylem starej uszczelki
tak to jest jak sie siedzi w garazu do nocy i pisze posty 0:30 -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Czyli zbrojony może się udać w takim razie .Skoro mowisz jeszcze że firma sprawdzona to zupełna gitara(tyle że rzadko pewnie robią uszczelki 3mm ).
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
a jak wygladaja tloki ?
bomoze waro by bylo pojsc inna droga i je obrobic kompresja poszla by w dol mozna by przy okazji zminimalizowac szanse spalania stukowego obrabiajac je w odpowiedni sposob -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
[quote="artix"]oczywiscie masz racje , nieodliczylem starej uszczelki [quote]
Każdemu się zdarza A co do tłoków to są płaskie od góry , myślałem żeby zrobić w nich frezy w "miejscach" zaworów. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
A o tłoki już pytałeś i wtedy wszyscy mowili niewarto...,teraz jak nie chcesz tłokami tylko uszczelką to znowu może lepiej byłoby tłokami...
Rob uszczelkę,klingerit jest zbrojony więc nie ma strachu,a paska na pewno starczy i najwyżej wałki będą "wcześniejsze". A jeżeli nie masz pewności co do uszczelki to popatrz na tą stronę i też zrob sobie takie sprytne roweczki : http://www.guy-croft.com/page18.html |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
jezeli tloki plaskie to bardzo dobrze ,niewarto ich ruszac
to ostre krawedzie powoduja samozaplon , -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Ziuzio":3mjp27ul) A o tłoki już pytałeś i wtedy wszyscy mowili niewarto...,teraz jak nie chcesz tłokami tylko uszczelką to znowu może lepiej byłoby tłokami...
Po założeniu uszcz. 3mm stopień sprężania powinien wynosić ok. 8:1 Myślę że kwestię odprężenia mam już za sobą (tzn. sposó ![]() Dziękuję wszystkim którzy przekazali mi trochę swojej wiedzy i dobrych pomysłów Jeżeli będę miał kolejne wątpliwości to oczywiście napiszę po poradę |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:41 |