Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Jaki materiał na uszczelkę pod głowicę - pilne !!
memphis3
post Mon, 31 Jan 2005 - 12:13
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 July 2004
Skąd: Warszawa





Uszczelki będą grubości 3mm , spec od uszczelek powiedział że dorobi z klingieritu (czy jakoś tam) i miedziane pierścienie .

Czy nie lepiej będzie dorobić całą z miedzi lub aluminium
Facet jutro ma robić więc potrzebna szybka odpowiedz.

DZIĘKI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 31 Jan 2005 - 12:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jtjerry
post Mon, 31 Jan 2005 - 16:12
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: W-wa





wyjdzie prawdopodobnie kupa...
uszczeli robią firmy na zamówienie, które robią uszczelki ale nie chłupniczo . Np cometic może zrobić ci uszczelkę. to z takich mniej egzotycznych


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 31 Jan 2005 - 17:03
Post #3


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





a walki bedziesz mial regulowane walki?

glowice sie podniosa o 3 mm to v6

odprez to raczej w inny sposob


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Mon, 31 Jan 2005 - 21:12
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Lepiej nie ryzykuj klingeritu,chyba że zbrojony(w co wątpie). Jak nie zbrojony to jakieś dwa tygodnie kokszenia i wypchnie pierścienie miedziane w klingerit:( (no ale czasem zdarzy sie szczęście i przejezdzisz do "śmierci" na tej uszczelce ).
A swoją drogą to w jakiej firmie to robisz??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
memphis3
post Mon, 31 Jan 2005 - 22:43
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 July 2004
Skąd: Warszawa





"Ziuzio"
Ten klingerit jest z jakąś siatką w środku (czy to znaczy że zbrojony tego niewiem)
Trudno nazwać to firmą , jest to zakład dorabiania uszczelek na Wroniej (WAWA).
Punkt ten mieści się tam bardzo długo , mój ojciec nieraz tam dorabia na potrzeby serwisu , jak narazie nie narzekał....

"artix"
Wałki na początku będą seryjne , ewentualnie mogę przestawić je względem siebie , ale czy to coś da ?
Głowice podniosą się o ok. 1mm w stosunku do serii. Czemu nie polecasz tego manewru w V6 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 01 Feb 2005 - 00:22
Post #6


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





na poczatku pisales ze uszczelka 3 mm czyli dwie uszczelki po trzy milimetry a to juz jest troche , kazda z glowic podniesie sie w stosunku do walu o 3 mm

ustawienia orginalne na walkach zmienia sie napewno ,a kombinowac z przestawieniem ?

jezeli kola rozrzadu sa na srube centralna to moze cos z tego by bylo,leczi na tej metodzie bym niepolegal bo to w sumie 4 walki i ustawic je aby wspolgrary graniczy z cudem

jak nie to jedyne co ci pozostaje to przeskakiwanie na zebach co niebedzie zbyt precyzyjna metoda i moze doprowadzic do kolizji tlokow z zaworami a tego pewnie bys niechcial

zycze ci aby moja teoria sie niesprawdzila


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
memphis3
post Tue, 01 Feb 2005 - 01:42
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("artix":2fe3c6n8)
na poczatku pisales ze uszczelka 3 mm czyli dwie uszczelki po trzy milimetry a to juz jest troche , kazda z glowic podniesie sie w stosunku do walu o 3 mm


Dokładnie , ale czy nie powinniśmy brać pod uwagę o ile podniosą się głowice w porównaniu do seryjnych ustawień ?

Seryjna ma 1.84mm czyli nowa będzie grubsza o ok 1.16mm więc w stosunku do orginalnych odległości podniesie się o ok 1.16mm

Oczywiście cała "nowa" odległość do wału będzie 3mm ale "nowy" nadwymiar tylko 1.16mm
Po zastosowaniu tych uszczelek stopień komp. powinien wynosić ok 8:1

A dodam jeszcze że rozrząd mam na łańcuch.

Do ostatecznego montarzu jeszcze mam trochę czasu ale wolę o wszystko się dopytać żeby później mieć jak najmniej niespodzianek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 01 Feb 2005 - 07:36
Post #8


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





oczywiscie masz racje , nieodliczylem starej uszczelki

tak to jest jak sie siedzi w garazu do nocy i pisze posty 0:30


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 01 Feb 2005 - 10:12
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Czyli zbrojony może się udać w takim razie .Skoro mowisz jeszcze że firma sprawdzona to zupełna gitara(tyle że rzadko pewnie robią uszczelki 3mm ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 01 Feb 2005 - 10:44
Post #10


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





a jak wygladaja tloki ?

bomoze waro by bylo pojsc inna droga i je obrobic

kompresja poszla by w dol mozna by przy okazji zminimalizowac szanse spalania stukowego obrabiajac je w odpowiedni sposob


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
memphis3
post Tue, 01 Feb 2005 - 10:59
Post #11


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 July 2004
Skąd: Warszawa





[quote="artix"]oczywiscie masz racje , nieodliczylem starej uszczelki [quote]

Każdemu się zdarza

A co do tłoków to są płaskie od góry , myślałem żeby zrobić w nich frezy w "miejscach" zaworów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 01 Feb 2005 - 16:08
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





A o tłoki już pytałeś i wtedy wszyscy mowili niewarto...,teraz jak nie chcesz tłokami tylko uszczelką to znowu może lepiej byłoby tłokami...
Rob uszczelkę,klingerit jest zbrojony więc nie ma strachu,a paska na pewno starczy i najwyżej wałki będą "wcześniejsze".
A jeżeli nie masz pewności co do uszczelki to popatrz na tą stronę i też zrob sobie takie sprytne roweczki : http://www.guy-croft.com/page18.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 01 Feb 2005 - 17:00
Post #13


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





jezeli tloki plaskie to bardzo dobrze ,niewarto ich ruszac

to ostre krawedzie powoduja samozaplon ,


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
memphis3
post Tue, 01 Feb 2005 - 17:29
Post #14


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("Ziuzio":3mjp27ul)
A o tłoki już pytałeś i wtedy wszyscy mowili niewarto...,teraz jak nie chcesz tłokami tylko uszczelką to znowu może lepiej byłoby tłokami...



Po założeniu uszcz. 3mm stopień sprężania powinien wynosić ok. 8:1
Myślę że kwestię odprężenia mam już za sobą (tzn. sposócool.gif

Dziękuję wszystkim którzy przekazali mi trochę swojej wiedzy i dobrych pomysłów

Jeżeli będę miał kolejne wątpliwości to oczywiście napiszę po poradę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:41