Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Jaki Intefejs do Mercedesa w szczególności Vito/V-Class ?
DoMinO
post Sun, 24 Oct 2010 - 16:15
Post #1


User
Dołączył: Mon, 21 March 2005
Skąd: PŁOCK





Witam!
Tak jak wyżej w temacie, pytanie jaki najlepiej kupić interfejs do podłączenia i podglądu danych wraz z LiveData?
Nie wiem ile w tym prawdy ale podobno trudno połączyć się z Vito/V-Class bezpośrednio przez OBD2 ?

Jednak nie ma co ukrywać przydałby się taki żeby podpiąć też inne modele lub marki tym samym "fejsem".

Czy taki interfejs podoła? Pomimo że w opisie aukcji jest napisane że podłącze Vito/V-Class?

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=...82+wys%C5%82any.

Rozumiem też że tym nie wykasuję AirBaga czy SRS bądź Inspekcji serwisowej i OIL Check.
Do tego znalazłem to:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&...&prodid=233

Jakiego sprzętu Wy używacie? Co możecie polecić.

Proszę o pilną odpowiedź.


--------------------
*Przed przeczytaniem, skonsultuj się z lekarzem, bądź farmaceutą.
Pozdrawiam Wszystkich!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Oct 2010 - 16:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pheonix
post Sun, 24 Oct 2010 - 20:11
Post #2


User
Dołączył: Thu, 11 September 2008
Skąd: Bydgoszcz





Jeżeli chodzi o ELMa 327 to nie byłem zadowolony. Całe szczęście, że był pożyczony od kumpla z warsztatu.
Ja nim działałem, a w zasadzie próbowałem coś zdziałać w moim W140. Co program do ELM-a, to inne odczyty i inne błędy.
Jeżeli coś sensownego do Mercedesa to tylko Star Diag ale on już swoje kosztuje niestety...

Nawet z oczytaniem błędów i parametrów w Oplu Combo na CAN-ie radził sobie co najwyżej średnio.
W BMW 320i E-46 nie wykrył uszkodzonej przepływki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 24 Oct 2010 - 20:46
Post #3


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





dokladnie , jak mMerc to tylko Star

a serwisy kasujesz z kabiny w kazdym Vito/Viano i Sprinter , sa rozne metody w zaleznosci czy masz przyciski w kierownicy czy nie


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoMinO
post Sun, 24 Oct 2010 - 21:36
Post #4


User
Dołączył: Mon, 21 March 2005
Skąd: PŁOCK





CYTAT(artix @ Sun, 24 Oct 2010 - 20:46) *
a serwisy kasujesz z kabiny w kazdym Vito/Viano i Sprinter , sa rozne metody w zaleznosci czy masz przyciski w kierownicy czy nie


Mam V-Class V220 CDI, Nie mam przycisków w kierownicy.
W desce mam 4 przyciski, + i - oraz KM i Zegarek - takie mam tylko

Faktycznie Star jest drogi na pewno profesjonalny..
Więc co możecie polecić w dobrej kasie powiedzmy do 500zł Coś z czego w "domowych warunkach" będę mógł korzystać za całkiem nie dużą kasę??

Myślałem jeszcze nad tym, tylko to jest tylko do Merca.

http://moto.allegro.pl/interfejs-mercedes-...1271100657.html


--------------------
*Przed przeczytaniem, skonsultuj się z lekarzem, bądź farmaceutą.
Pozdrawiam Wszystkich!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:39
Post #5









Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
(wersja bez przycisków sterujących na kierownicy)

1. Upewnić się, że zapłon jest wyłączony
2. Włączyć zapłon i natychmiast wcisnąć 2 razy przycisk X
3. W ciągu 10 sekund:
- wyłączyć zapłon
- wcisnąć i przytrzymać przycisk X
- włączyć zapłon
- trzymać wciśnięty przycisk X
4. Na wyświetlaczu pojawi się wartość inspekcji
5. Po około 10 sekundach będzie słyszalny ostrzegawczy dźwięk, a na
wyświetlaczu pojawi się nowa wartość inspekcji
6. Zwolnić przycisk X

Go to the top of the page
 
+Quote Post
pheonix
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:40
Post #6


User
Dołączył: Thu, 11 September 2008
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(DoMinO @ Sun, 24 Oct 2010 - 21:36) *



Tego nie miałem w łapach, więc zdania nie mam.
Co do tego typu zabawek jest jakieś spore forum gdzie się "szpece" wypowiadają. Nazwy niestety nie pamiętam.
Generalnie opinie ludzi są takie, że wszystko poza Star Diagiem jest czymś na co nie warto wydać ani złotówki. Uniwersalne interface-y w przypadku Merca to tylko jakieś zabawki.
Jeżeli ma to służyć tylko do powiedzmy kilku podłączeń Twojego V220 i nie będzie to na siebie zarabiać to naprawdę szkoda na to kasy.
Lepiej podjechać to kogoś co to ma i zapłacić za diagnostykę i ewentualne kasowanie błędów.
Na pewno wyjdzie taniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:43
Post #7









pewnie elektroda.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 25 Oct 2010 - 12:33
Post #8


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(k-meal @ Sun, 24 Oct 2010 - 22:39) *
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
(wersja bez przycisków sterujących na kierownicy)

1. Upewnić się, że zapłon jest wyłączony
2. Włączyć zapłon i natychmiast wcisnąć 2 razy przycisk X
3. W ciągu 10 sekund:
- wyłączyć zapłon
- wcisnąć i przytrzymać przycisk X
- włączyć zapłon
- trzymać wciśnięty przycisk X
4. Na wyświetlaczu pojawi się wartość inspekcji
5. Po około 10 sekundach będzie słyszalny ostrzegawczy dźwięk, a na
wyświetlaczu pojawi się nowa wartość inspekcji
6. Zwolnić przycisk X




dziwny ten opis bo ja nigdy tak nie kasuje , choc jak dziala to ok


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pheonix
post Mon, 25 Oct 2010 - 13:09
Post #9


User
Dołączył: Thu, 11 September 2008
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(k-meal @ Sun, 24 Oct 2010 - 22:43) *
pewnie elektroda.pl



Nie, nie to było coś innego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoMinO
post Mon, 25 Oct 2010 - 15:36
Post #10


User
Dołączył: Mon, 21 March 2005
Skąd: PŁOCK





CYTAT(k-meal @ Sun, 24 Oct 2010 - 22:39) *
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
(wersja bez przycisków sterujących na kierownicy)

1. Upewnić się, że zapłon jest wyłączony
2. Włączyć zapłon i natychmiast wcisnąć 2 razy przycisk X
3. W ciągu 10 sekund:
- wyłączyć zapłon
- wcisnąć i przytrzymać przycisk X
- włączyć zapłon
- trzymać wciśnięty przycisk X
4. Na wyświetlaczu pojawi się wartość inspekcji
5. Po około 10 sekundach będzie słyszalny ostrzegawczy dźwięk, a na
wyświetlaczu pojawi się nowa wartość inspekcji
6. Zwolnić przycisk X



Hej!
Nie kojarzę w żadnym Vito takiego licznika, u mnie jest taki jak na tym zdjęciu (przykładowym)
http://photos03.otomoto.pl/photos/original...C15049210_8.jpg

Są na górze obok siebie te przyciski.


--------------------
*Przed przeczytaniem, skonsultuj się z lekarzem, bądź farmaceutą.
Pozdrawiam Wszystkich!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoMinO
post Mon, 25 Oct 2010 - 21:23
Post #11


User
Dołączył: Mon, 21 March 2005
Skąd: PŁOCK





CYTAT(artix @ Mon, 25 Oct 2010 - 12:33) *
dziwny ten opis bo ja nigdy tak nie kasuje , choc jak dziala to ok


Masz lepszy? Bo tu kolega nie odpisuje wink.gif


--------------------
*Przed przeczytaniem, skonsultuj się z lekarzem, bądź farmaceutą.
Pozdrawiam Wszystkich!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 26 Oct 2010 - 12:26
Post #12









CYTAT(artix @ Mon, 25 Oct 2010 - 12:33) *
dziwny ten opis bo ja nigdy tak nie kasuje , choc jak dziala to ok

Nie sprawdzalem. Znalazlem taki opis, wiec wrzucilem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 26 Oct 2010 - 12:32
Post #13


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





w starym Vito i Sprinter

wlaczyc zaplon , przejsc przyciskiem na klucze servisu na wyswietlaczu , wcisnac M trzymac jednoczesnie wylaczyc i szybko wlaczyc zpowrotem zaplon ,

poczekac na sygnal i gotowe

wyskoczy nowy servis


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 07:58