Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Jaki FMIC do Audi A3 8L AJQ
guzior
post Thu, 07 May 2009 - 22:28
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Witam.
Kolega kupił sobie ww. auto - w serii 180KM. Był nia na hamowni u Mastersa - serie trzyma - wyszło 181 koni. Temperatura w dolocie wyglada jednak niezbyt korzystnie - ok 100 przy pełnym bucie.
Nie chce mi sie sciagac zderzaka i sprawdzac samemu jaki ICwejdzie czołowo, wiec prosze osoby które juz to przerabiały, o podanie wymiarów intercoolera który pasuje pod ori zderzak i jak powinien miec usytuowane krócce.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 May 2009 - 22:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Thu, 07 May 2009 - 22:29
Post #2


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





zestaw z S3/TT225 działa bardzo dobrze, FMIC będzie cięzko kupić dobre, bo takie chłodnice z ciężarówek to się średnio do tego nadają


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 07 May 2009 - 23:09
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





mysle ze ten zda egzamin w 100procentach http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...amp;prod_id=332 - mam taki sam egzemplarz w mk3 przy AUQ i temp w dolocie ma ok 35stopni


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Thu, 07 May 2009 - 23:29
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





To pieprzony chinol ale taki sam zamontowałem do A3 1.8T żony i jest O.K


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 08 May 2009 - 06:41
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
To pieprzony chinol

To akurat najmniej mnie odstrasza.
Albert - mówisz o tych dwóch IC montowanych po bokach (mniej wiecej pod lampami)?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jerzu
post Fri, 08 May 2009 - 16:00
Post #6


User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Łódź





z tego co wiem to montaż SMIC z s3 to nie opłacalna zabawa. NIe jest to aż tak wydajne do tego masz odwrotny kolektor dolotowy i musisz mimo wszystko puszczać rurę z powrotem. Lepiej zainwestować w jakiś FMIC np ten z Respect bo on wchodzi akurat, najwyzej troszke kratki musisz od wewnatrz podciac zeby ladnie sie zmiescilo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 08 May 2009 - 22:11
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





DSMIC -gra nie warta świeczki, za dużo gratów do tego trzeba. Za jego cene możesz mieć już niezły FMIC.
Ja mam chinola od re5pect tego 230 i jak sprawdzałem temp. w dolocie to przy zew. 12st. za IC było 27-32st. To nieźle.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yiabol
post Sat, 09 May 2009 - 20:08
Post #8


User
Dołączył: Mon, 01 May 2006
Skąd: Warszawa





a jaka powinna być temperatura na seryjnym SMIC w a3 1.8T?


--------------------
Było MX3 24V6 EC
Jest A3 1.8T AUM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Sat, 09 May 2009 - 21:08
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Ja mam od golfa ARL u siebie w S3


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
phyton
post Fri, 15 May 2009 - 17:15
Post #10


Rookie
Dołączył: Sat, 04 March 2006





mam ten sam problem a3 AJQ, po dłuższym butowaniu około 80 paru stopni w dolocie, spadki mocy są już przy tej temp widoczne gołym okiem, ma ktoś może foto jak rozwiązać tą całą kanalizacje do fmic-a ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:57