![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Witam.
Kolega kupił sobie ww. auto - w serii 180KM. Był nia na hamowni u Mastersa - serie trzyma - wyszło 181 koni. Temperatura w dolocie wyglada jednak niezbyt korzystnie - ok 100 przy pełnym bucie. Nie chce mi sie sciagac zderzaka i sprawdzac samemu jaki ICwejdzie czołowo, wiec prosze osoby które juz to przerabiały, o podanie wymiarów intercoolera który pasuje pod ori zderzak i jak powinien miec usytuowane krócce. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
zestaw z S3/TT225 działa bardzo dobrze, FMIC będzie cięzko kupić dobre, bo takie chłodnice z ciężarówek to się średnio do tego nadają
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
mysle ze ten zda egzamin w 100procentach http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...amp;prod_id=332 - mam taki sam egzemplarz w mk3 przy AUQ i temp w dolocie ma ok 35stopni
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
To pieprzony chinol ale taki sam zamontowałem do A3 1.8T żony i jest O.K
-------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT To pieprzony chinol To akurat najmniej mnie odstrasza. Albert - mówisz o tych dwóch IC montowanych po bokach (mniej wiecej pod lampami)? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Łódź ![]() |
z tego co wiem to montaż SMIC z s3 to nie opłacalna zabawa. NIe jest to aż tak wydajne do tego masz odwrotny kolektor dolotowy i musisz mimo wszystko puszczać rurę z powrotem. Lepiej zainwestować w jakiś FMIC np ten z Respect bo on wchodzi akurat, najwyzej troszke kratki musisz od wewnatrz podciac zeby ladnie sie zmiescilo
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
DSMIC -gra nie warta świeczki, za dużo gratów do tego trzeba. Za jego cene możesz mieć już niezły FMIC.
Ja mam chinola od re5pect tego 230 i jak sprawdzałem temp. w dolocie to przy zew. 12st. za IC było 27-32st. To nieźle. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 01 May 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
a jaka powinna być temperatura na seryjnym SMIC w a3 1.8T?
-------------------- Było MX3 24V6 EC
Jest A3 1.8T AUM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Ja mam od golfa ARL u siebie w S3
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 March 2006 ![]() |
mam ten sam problem a3 AJQ, po dłuższym butowaniu około 80 paru stopni w dolocie, spadki mocy są już przy tej temp widoczne gołym okiem, ma ktoś może foto jak rozwiązać tą całą kanalizacje do fmic-a ??
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:57 |